Laatikko-oireita
Laatikko-oireita
Auto on C36 amg -94
Kiukuttelee tuo 4-vaihteinen automaattiloota luistamalla 3 pykältäessään sievässä ajossa, kovemmalla vedätyksellä pelaa ok ja muut vaihteet/vaihdot toimii hyvin...
öljyt ja suodatin juuri vaihdettu, eivät vaikuttaneet miteskään toimintaan, kannattaako kokeilla säätää paineita kovemmiksi vai alkaako olla kolmosen osat remonttia vaille valmiit?
Kiukuttelee tuo 4-vaihteinen automaattiloota luistamalla 3 pykältäessään sievässä ajossa, kovemmalla vedätyksellä pelaa ok ja muut vaihteet/vaihdot toimii hyvin...
öljyt ja suodatin juuri vaihdettu, eivät vaikuttaneet miteskään toimintaan, kannattaako kokeilla säätää paineita kovemmiksi vai alkaako olla kolmosen osat remonttia vaille valmiit?
Viimeksi muokannut Muumi, 17.5.2006 21:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tervetuloa Meselle Muumi. Kurkkaappa alkuun vaikka tänne ennenkuin viisaat heräävät:
viewtopic.php?t=3875&start=0&postdays=0 ... highlight=
viewtopic.php?t=3875&start=0&postdays=0 ... highlight=
Kiitoksia vaan, on tullu ennen pyörittyä paljonki tuolla superi/mynä-foorumilla ja päätin kirjautua tännekki...HVM kirjoitti:Tervetuloa Meselle Muumi. Kurkkaappa alkuun vaikka tänne ennenkuin viisaat heräävät:
viewtopic.php?t=3875&start=0&postdays=0 ... highlight=
Luin jo tuon jutun viestiä kirjoittaessani ja mulla tosiaan luistaa sievässä kaupunki ajossa kolmosen pykällys tosi paljon muttei revitettäessä eli toispäin kuin tuossa topikissa...
otin tänään laatikolle menevän alipaineletkun irti ja tukin päät ja ajelin menemään, vaihtaa töksähtämällä mutta mitään luistoja ei ilmennyt...
Eli oisko alipaine hommissa vikaa? hajooko laatikko jos ajaa väliaikaisesti letku irti ettei ainakaan luistattele pilalle ennen kuin vika löytyy??
Ei hajoa mutta tietenkään puslat ei tykkää kauheesta riuhtomisesta.Muumi kirjoitti:Kiitoksia vaan, on tullu ennen pyörittyä paljonki tuolla superi/mynä-foorumilla ja päätin kirjautua tännekki...HVM kirjoitti:Tervetuloa Meselle Muumi. Kurkkaappa alkuun vaikka tänne ennenkuin viisaat heräävät:
viewtopic.php?t=3875&start=0&postdays=0 ... highlight=
Luin jo tuon jutun viestiä kirjoittaessani ja mulla tosiaan luistaa sievässä kaupunki ajossa kolmosen pykällys tosi paljon muttei revitettäessä eli toispäin kuin tuossa topikissa...
otin tänään laatikolle menevän alipaineletkun irti ja tukin päät ja ajelin menemään, vaihtaa töksähtämällä mutta mitään luistoja ei ilmennyt...
Eli oisko alipaine hommissa vikaa? hajooko laatikko jos ajaa väliaikaisesti letku irti ettei ainakaan luistattele pilalle ennen kuin vika löytyy??
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Koska niitä takapenkkejä päästään testaamaan?Muumi kirjoitti:Joo ei ole mikään mukavuusihme...
juomat paidalla takapenkillä
Hommaan mittarin millä mittaan alipaineet, tietääkö kukaan paljon pitäis olla tyhjäkäynnillä/kierrokset ylhäällä?
Huomenna? perjantaina?
Jos täyskaasulla = täysilla paineilla (tai letku tukittuna) pelaa niin kokeile nostaa kiekka pari paineita jos tuo säätö on vastaavanlainen kuin vanhemmissa mersuissa...
No okei, en mää näistä mitään tiiä kunhan höpisen
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Kuskin puolella siinä laatikon kyljessä ihan nökösillä on ainakin 722.3 ja 722.4 laatikoissa tuo säätömolikka, sellainen musta, ~1cm halkaisijaltaan suojakannen alla.Muumi kirjoitti:Joo pitää käyttää nosturilla autoa ja etsiä se paineiden nostohanikka, eilen hätäisesti vilkasin tunkin nokassa ja oli ahtaan näköiset paikat...
Kuskin puolelta sen pitäis löytyä
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
viikonloppuna säädän kun saan auton nostettua ylös, laatikko-guru Jarkko meinas että tulee ihan paineita nostamalla kuntoon...Jube kirjoitti:Kuskin puolella siinä laatikon kyljessä ihan nökösillä on ainakin 722.3 ja 722.4 laatikoissa tuo säätömolikka, sellainen musta, ~1cm halkaisijaltaan suojakannen alla.Muumi kirjoitti:Joo pitää käyttää nosturilla autoa ja etsiä se paineiden nostohanikka, eilen hätäisesti vilkasin tunkin nokassa ja oli ahtaan näköiset paikat...
Kuskin puolelta sen pitäis löytyä
On se PRKL. kumma kun tulli on miettinyt tuohon veroja kohta 2 kk.
Tästä en ole kokovarma, mutta ainaski 124 tiisselissä tyhjäkäynnilä 0,4 ja kaasupohjassa 0.Muumi kirjoitti:Joo ei ole mikään mukavuusihme...
juomat paidalla takapenkillä
Hommaan mittarin millä mittaan alipaineet, tietääkö kukaan paljon pitäis olla tyhjäkäynnillä/kierrokset ylhäällä?
Viimeksi muokannut pp d, 19.5.2006 13:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-0,65 oli tyhjäkäynnillä, kävi -0,8 kun kaasutteli...pp d kirjoitti:Tästä en ole kokovarma, mutta ainaski 124 tiisselissä tyhjkäynnilä 0,4 ja kaasupohjassa 0.Muumi kirjoitti:Joo ei ole mikään mukavuusihme...
juomat paidalla takapenkillä
Hommaan mittarin millä mittaan alipaineet, tietääkö kukaan paljon pitäis olla tyhjäkäynnillä/kierrokset ylhäällä?