320 cdi -00 purkaa(?) akkua.
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 02.5.2013 18:24
320 cdi -00 purkaa(?) akkua.
Tietäskö kukaan paljon vie virtaa auton ollessa ns. "virrattomana!?
Eli aamulla ei virtaa ollunna.. Päivä laturissa ja taas pelaa. Syytä virran vähyyteen etsiessä mittasin että auto vie normaalisti sammuksissa ilman mitään päälläolevia laitteita 0,7A joka on minusta aika paljo.
Takapenkin alla olevasta sulakerasiasta kun otti sulakkeen nro. 15 pois niin virta tipahti kohtuullisempaan 0,04 ampeeriin.
Auto on saksantuonti ja kaikki paperit saksaksi kiinnostas tietää mitä tuon sulakkeen takana on?
Ostin auton loppu syksynä. Ec-valosta lueskelinkin kun se jäi palamaan nyt keväällä. Ilmeisesti ilmoittaa että ilmastointi ei pelaa. sammuu kyllä jos painaa lämmityslaitteesta tuulilasin kuvaa. Liekkö normaalia? Muuten palaa kokoajan. Ilmastointi huollettu n. 2 vuotta sitten.
Eli aamulla ei virtaa ollunna.. Päivä laturissa ja taas pelaa. Syytä virran vähyyteen etsiessä mittasin että auto vie normaalisti sammuksissa ilman mitään päälläolevia laitteita 0,7A joka on minusta aika paljo.
Takapenkin alla olevasta sulakerasiasta kun otti sulakkeen nro. 15 pois niin virta tipahti kohtuullisempaan 0,04 ampeeriin.
Auto on saksantuonti ja kaikki paperit saksaksi kiinnostas tietää mitä tuon sulakkeen takana on?
Ostin auton loppu syksynä. Ec-valosta lueskelinkin kun se jäi palamaan nyt keväällä. Ilmeisesti ilmoittaa että ilmastointi ei pelaa. sammuu kyllä jos painaa lämmityslaitteesta tuulilasin kuvaa. Liekkö normaalia? Muuten palaa kokoajan. Ilmastointi huollettu n. 2 vuotta sitten.
alle 0,06A (lukema korjattu) pitäis olla jos ei oo mitään jälkiasennushälyjä...
ELi tuo sulake 15 sen imasee, puhelimen sulakkeeksi tuo yks netistä löytynyt sulakekortti sitä sanoo...
http://www.benzworld.org/forums/attachm ... 0fuses.jpg
EC-valo kun päällä nii ilmastointi pois (tänks dealer, ei tohon kiinnitä enää huomioo). Jos vilkuttaa niin silloin on aineet vähissä.
ELi tuo sulake 15 sen imasee, puhelimen sulakkeeksi tuo yks netistä löytynyt sulakekortti sitä sanoo...
http://www.benzworld.org/forums/attachm ... 0fuses.jpg
EC-valo kun päällä nii ilmastointi pois (tänks dealer, ei tohon kiinnitä enää huomioo). Jos vilkuttaa niin silloin on aineet vähissä.
Viimeksi muokannut MHe, 02.5.2013 20:54. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 02.5.2013 18:24
Kuulostaa tuo alle 0,6A:kin aika paljolta. Mulla on sellainen käsitys että tuo lepovirta yleensä ainakin vanhemmissa autoissa olisi semmonen 0,1-0,2A
Autossa lähes kaikki varusteet, niin sillä mietin että voisko kuluttaa sitä 0,7A? Huomenna näkee onko aamulla virtaa vai ei.
Tuo puhelinhan on ilmeisesti kytketty Commandiin. Itse puhelin ei ole edes tallessa, niin mietityttää että mikä siinä voi virtaa edes haukata..?
Ilmastointia tutkitaan sitten kesemmällä ku on lämmintä ja voi koekäyttää! Puhaltaa kyllä tosi kylmää ajaessa jos kylmälle kääntää. Toki ulkonakaan ei ole ollu kuin semmosta vajaata 10 astetta vasta.Info toki tervetullutta.
Autossa lähes kaikki varusteet, niin sillä mietin että voisko kuluttaa sitä 0,7A? Huomenna näkee onko aamulla virtaa vai ei.
Tuo puhelinhan on ilmeisesti kytketty Commandiin. Itse puhelin ei ole edes tallessa, niin mietityttää että mikä siinä voi virtaa edes haukata..?
Ilmastointia tutkitaan sitten kesemmällä ku on lämmintä ja voi koekäyttää! Puhaltaa kyllä tosi kylmää ajaessa jos kylmälle kääntää. Toki ulkonakaan ei ole ollu kuin semmosta vajaata 10 astetta vasta.Info toki tervetullutta.
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 02.5.2013 18:24
pilkkuvirhe, pitäis olla alle 60 mA eli 0,06A...
joku siellä oikosessa tai päällä on...
eidt: ja kyllä tollanen amppeeri vaan tahtoo aika kuivaksi akun vetää vaikka kapasitetttia pitäis olla teoriassa. Mittaa vielä latauajännite, nin tietää saako laturista täydennystä riittävästi
joku siellä oikosessa tai päällä on...
eidt: ja kyllä tollanen amppeeri vaan tahtoo aika kuivaksi akun vetää vaikka kapasitetttia pitäis olla teoriassa. Mittaa vielä latauajännite, nin tietää saako laturista täydennystä riittävästi
Viimeksi muokannut MHe, 02.5.2013 20:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 02.5.2013 18:24
Joo tuo laskutoimituksen mukaan jos kuormittaa niin sitten akku on ihan tyhjä.. starttiin ei riitä ollenkaan virtaa...
Lataus mitattu ja ok yli 14 volttia.
Comand anto 4 vikakoodia, mutta ei mitään puhelimeen liittyvää.. Siinä nyt tuo cd-soitin ei pelaa.. ei huoli edes levyä ja cd-boksi mykkä kans ei anna edes makasiinia ulos.
Jos tuon sulakkeen takana ei ole muuta kuin puhelin jota mulla ei edes ole niin taidan toistaiseksi ottaa koko ropun pois kunnes kerkeän perehtyä tähän lisää..
Lataus mitattu ja ok yli 14 volttia.
Comand anto 4 vikakoodia, mutta ei mitään puhelimeen liittyvää.. Siinä nyt tuo cd-soitin ei pelaa.. ei huoli edes levyä ja cd-boksi mykkä kans ei anna edes makasiinia ulos.
Jos tuon sulakkeen takana ei ole muuta kuin puhelin jota mulla ei edes ole niin taidan toistaiseksi ottaa koko ropun pois kunnes kerkeän perehtyä tähän lisää..
-
- Viestit: 9
- Liittynyt: 02.5.2013 18:24
-
- Viestit: 320
- Liittynyt: 29.12.2011 10:24
- Paikkakunta: Vesilahti
Onko sähkökärvennin eliminoitu pois? Itsellä 210 -00 320 CDI farkku, ja akku kuivahti vuosi sitten parissa päivässä. Vika korjaantui kun otin sähkökärventimeltä virtajohdon irti, oli oikosessa ja purki akun.
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07