m103 moottorin kipinä kateissa
m103 moottorin kipinä kateissa
Tekniikka vaihdettu m102 -> m103 moottoriin ja sähköjä vaille valmis.Ecu, sytkäboksi, puola ja johtosarja vaihdettu.Startti ja bensapumppu pyörii mutta kipinää ei tule,mistä siis alkaa sitä etsimään??
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Se etummainen asentotunnistin ei vaikuta vehjeksen toimintaan millään tappoo. Se johto mänöö suoraan siihe diaknostiikka pistokkeelle. Asiaan osittain liittyen onko kuka kokkeillu laittoo neloskonneen v-pyörälle niitä läpysköitä? Jos vaikka laikkais turbiinista ne irti ja asettelis nätisti ne siihe v-pyörälle. Onko miten arka tuosta kohasta?
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
täällä kanssa sama ongelma, tekniikka vaihdettu 2.0:sta 2.6:seen. sähköt ja kaikki muu mahdollinen vaihdettu mutta kipinää ei löydy. Korjaus oppaasta luvin jotain just tästä EZP sytytysjärjestelmästä että voisko se vika olla siellä koska virranjakajan kantta käytetty irti. Kertokaas fiksummat että miten tätä vikaa nyt lähetään korjaamaan?
kiitos.
kiitos.
Itse mitä olen koneita vaihdellu, tosin megaruutalla bensapuolta ohjannut ja kahdesti ollut vikaa ettei kipinää löydy. Toisella kerralla piti luovuttaja autosta hakea se syttyboksi josta lähtee ne kaks moninapasta sähköjohtoa ja toisella kerralla ei kipinää antanu kun ei tullu tietoa starttikehällä olevalta anturilta ku vaihtu vauhtipyörä joten anturi liian "lyhyt"
MB190 kirjoitti:täällä kanssa sama ongelma, tekniikka vaihdettu 2.0:sta 2.6:seen. sähköt ja kaikki muu mahdollinen vaihdettu mutta kipinää ei löydy. Korjaus oppaasta luvin jotain just tästä EZP sytytysjärjestelmästä että voisko se vika olla siellä koska virranjakajan kantta käytetty irti. Kertokaas fiksummat että miten tätä vikaa nyt lähetään korjaamaan?
kiitos.