raidetangon sisäpää väljä...
raidetangon sisäpää väljä...
eikö se meinaa sitä että joutuu vaihtamaan koko raidetangon ?
kattelin netistä uusia ja löyty yhdeltä sivulta useampi vaihtoehto, kertokaa te viisaammat mikä niistä kannattaisi ostaa.
http://www.mister-auto.fi/fi/raidetanko ... _g284.html
kattelin netistä uusia ja löyty yhdeltä sivulta useampi vaihtoehto, kertokaa te viisaammat mikä niistä kannattaisi ostaa.
http://www.mister-auto.fi/fi/raidetanko ... _g284.html
Juu koko tanko menee vaihtoon.
Jos tyhmempienkin vastaukset kelpaa niin Moogin ottaisin itse noista.
KL-varaosista saa orginaaleja mutta hintaa on tuplat noihin.
Jos tyhmempienkin vastaukset kelpaa niin Moogin ottaisin itse noista.
KL-varaosista saa orginaaleja mutta hintaa on tuplat noihin.
"Onks tukka hyvin ja näkyykö jakoketju?"
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
® Mesen linttaklubi - Kuluttaa muttei kulje
® Mesen linttaklubi - Mätä mutta maksettu
Ex - C220 Elegance 1995
Seat Toledo 1.2 Tsi
Paljonko oli ajettu kun tanko oli väljä? Omassa autossa lähenee 350 alkaa olla joka nivelessä sen verta väljää että pakko vaihtaa koko tanko.jpihlaja kirjoitti:Täältä ääni Lemförderille tuli tuos vuoden vaihtees laitettua sellainen omaan ja oli hyvälaatuinen. Vanhasta meni juurikin sisänivel joten koko tanko vaihtoon..
Oli ajettu vähän yli 350tkm muuten ei olisi ollut vaihtotarvetta, mutta kun jouduin väistämään yhtä nais kuskia liikenneympyrässä ja pyörä osui kanttikiveen jonka seurauksena sisempi nivel väljäksi.. No onneksi ei mennyt muuta kun vaihtoehtona olisi ollut että toyotan rav4 olisi tullut kyljestä läpi..jolle kirjoitti:Paljonko oli ajettu kun tanko oli väljä? Omassa autossa lähenee 350 alkaa olla joka nivelessä sen verta väljää että pakko vaihtaa koko tanko.
MB 190B -89
MB C280T Sport -98
MB Actros 2555 V8 -13 (työauto)
Ford Escort mk2 1600 Sport -77
MB C280T Sport -98
MB Actros 2555 V8 -13 (työauto)
Ford Escort mk2 1600 Sport -77
1 vai 2 tanko menossa?Koponen kirjoitti:Itsellä oli noin 480 tkm kun vaihtoon meni.
Motonetistä "laadukas" tanko päineen 120e.
Itsellä on alatukivarren puslat vaihdettu eteen , alapallot vaihdettu, ylätukivarret vaihdettu ja edelleen auto vetää just sinne minne tie kallistuu sillä hetkellä. Tuokin on joskus saanut pienen pusun hantin puolelle niin saattaa olla siinä ottanut nokkiinsa.
Sisämmäisessä puslassa tuntuu ihan käsin puolen sentin välys, ja siinä apusimpukassa samaten. Kääntäessä pyöräkulmat muuttuu sen verta että alkaa nytkyttää ja rytistä vastaan aika ilkeästi, talvirenkailla en niinkään haitannut mutta kesärenkailla alkaa häiritä
No siitähän ei varmuutta ole onko edellinen omistaja sinne joskus tangon vaihdattanut.jolle kirjoitti:1 vai 2 tanko menossa?Koponen kirjoitti:Itsellä oli noin 480 tkm kun vaihtoon meni.
Motonetistä "laadukas" tanko päineen 120e.
Itsellä on alatukivarren puslat vaihdettu eteen , alapallot vaihdettu, ylätukivarret vaihdettu ja edelleen auto vetää just sinne minne tie kallistuu sillä hetkellä. Tuokin on joskus saanut pienen pusun hantin puolelle niin saattaa olla siinä ottanut nokkiinsa.
Sisämmäisessä puslassa tuntuu ihan käsin puolen sentin välys, ja siinä apusimpukassa samaten. Kääntäessä pyöräkulmat muuttuu sen verta että alkaa nytkyttää ja rytistä vastaan aika ilkeästi, talvirenkailla en niinkään haitannut mutta kesärenkailla alkaa häiritä
Vasemman ylätukivarren vaihdoin kanssa samoihin aikoihin.. Nyt alkaa olla oikea ylätukivarsi sen verran väljä että pitää alkaa harkita sen vaihtamista. Kolisee ikävästi montuissa.