etupään korkeus ihmetyttää
-
- purkukuraattori
- Viestit: 225
- Liittynyt: 23.10.2010 19:38
etupään korkeus ihmetyttää
eli tenavassa etupää aika lailla matalalla,hyvä että käsikää renkaan ja kaaren välii mahtuu enää,autoa ei oo madallettu,vakio alustaki,mitähä lie mennyt?? kauan jo ihmetelly
Onko molemmilta puolilta saman verran? Katoppa mitkä jousenkumit siellä on paikoillaan, ne vaikuttaa jonkin verran. Voisko jouset olla kuoleentuneet?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
-
- purkukuraattori
- Viestit: 225
- Liittynyt: 23.10.2010 19:38
:)
siis toiselta puolelta ehkä jonku millin alempana ku mitä vankarin puoli on,ainaki näyttäs ehjiltä kaikki etujouset,kumeista en tiiä ku ei päässy näkemää,lieneekö paras vaihtaa vaa molemmat etujouset sit??
Saattaa olla niin että sitä jousen katkenneisuutta ei huomaa muutakuin pois ottamalla, joskus muistelen että joku näin täällä foorumilla sanoi. Varmaan järkevin kattoa mikä meininki niillä jousilla on siellä edessä ja sitten vasta suunnitella jatkot.
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
-
- Viestit: 322
- Liittynyt: 19.10.2010 13:09
- Paikkakunta: Hki-Jkl
-
- purkukuraattori
- Viestit: 225
- Liittynyt: 23.10.2010 19:38
Nyt on tullut useampana päivänä jumpattua etujousia -88 malliseen tenavaan. Syynä on korkealla oleva keula, tosin osan voi vaikuttaa vakiojouset takana. Etupää on kuitenkin huomattavan korkealla renkaan ja lokasuojankaaren väli varmaan 15 cm ja näyttää ihan mustalaisen mersulta. Verrokkina on -89 mallinen joka on ryhdikäs, perä hieman ylempänä ja lokasuojan väli pyörään alta 10 cm jolloin auto näyttää hyvältä, taitaahan siihen olla jotain muutoksia alustaankin tehty muovihelmojen myötä.
Tuohon 88 malliin on joskus vaihdettu sekä jouset, että iskarit. Voiko tuon keulan korkeus johtua noista iskareista?
Alkuun oli Motonetin jouset, jotka vein pois ja sitten tilasin KL-varaosista, mutta eipä tuostakaan apua ollut. Jousien yläpään kumit on ilmeisesti kaikkein ohuimmat.
Hyvät on foorumin puristimet ja hyvin menee räikällä kasaan jousi.
Tuohon 88 malliin on joskus vaihdettu sekä jouset, että iskarit. Voiko tuon keulan korkeus johtua noista iskareista?
Alkuun oli Motonetin jouset, jotka vein pois ja sitten tilasin KL-varaosista, mutta eipä tuostakaan apua ollut. Jousien yläpään kumit on ilmeisesti kaikkein ohuimmat.
Hyvät on foorumin puristimet ja hyvin menee räikällä kasaan jousi.
Alfa 166 2.4 JTD -00, Alfa 155 1.7 TS- 95, SAAB 9000 CDi -96, CS 2,0t -97
Taas on jousihomma ajankohtainen, nyt vm. -89 oikea etujousi katki. Kone 2.0D ja suositellaan vahvistettuja jousia ainakin motonetissa.
Tässä vehkeessä ei ole keulan korkeusongelmaa vaan on normaalisti hieman perää alempana. Onkohan bensakoneen vakiojouset kuinka paljon löysemmät kuin dieselin? Painoero taitaa autoilla 2.0 bensa- 2.0 diesel olla jotain 50 kg:n luokkaa.
Tässä vehkeessä ei ole keulan korkeusongelmaa vaan on normaalisti hieman perää alempana. Onkohan bensakoneen vakiojouset kuinka paljon löysemmät kuin dieselin? Painoero taitaa autoilla 2.0 bensa- 2.0 diesel olla jotain 50 kg:n luokkaa.
Alfa 166 2.4 JTD -00, Alfa 155 1.7 TS- 95, SAAB 9000 CDi -96, CS 2,0t -97