SEC w126 takapuskuri
Pahasti näyttää 199:ltä minun silmääni, mutta onko nuo puskurit samanväriset kuin autokin? Valo varmaan taittuu kuvissa, miltä ne livenä näyttää? Ps. Tuossa autossassi taitaa olla paikallaan vanhemman mallin vähemmän peittävä eli pienempi takapuskuri, jospa sittenkin vaihdat koko puskurin? Sitten ei enää näy äänenvaimentimet sun muut puskurin takaa...
Hitsaat entisestä puskurista korjauspalan siihen vetokoukun reikään, pakkelit ja maalit päälle.
Hitsaat entisestä puskurista korjauspalan siihen vetokoukun reikään, pakkelit ja maalit päälle.
Millä lasikuitua hitsaan
Mä olen ihan köntsä noissa jutuissa kun ei ole koskaan tullut mitään paikkaus - pakkelointi - hionta - maalaus juttuja tehnyt .
Tuo koppa on -89 SEC 560 .
Joka tapauksessa tapahtuu mitä tahansa niin tarvitsen maalin
Silmämääräisesti se näyttää saman väriseltä kun autokin tuolleen normaalisti katsottuna . Ei nyt ole ollut tapana tuijottaa tollaisia niin tarkkaan vaan silleen normaalin ylimalkaisesti että " juu kato puskuritkin on auton väriset ..."
Eli , antakaa mulle se värikoodi ja nimi niin meilaan samantien tuonne Pro-Väriin tilauksen että sekottaa mulle paukut valmiiks , tak tak
Mä olen ihan köntsä noissa jutuissa kun ei ole koskaan tullut mitään paikkaus - pakkelointi - hionta - maalaus juttuja tehnyt .
Tuo koppa on -89 SEC 560 .
Joka tapauksessa tapahtuu mitä tahansa niin tarvitsen maalin
Silmämääräisesti se näyttää saman väriseltä kun autokin tuolleen normaalisti katsottuna . Ei nyt ole ollut tapana tuijottaa tollaisia niin tarkkaan vaan silleen normaalin ylimalkaisesti että " juu kato puskuritkin on auton väriset ..."
Eli , antakaa mulle se värikoodi ja nimi niin meilaan samantien tuonne Pro-Väriin tilauksen että sekottaa mulle paukut valmiiks , tak tak
Puskuri on ABS-muovia, ei lasikuitua. "Hitsaaminen" onnistuu ihan vaikkapa pienellä kaasukolvilla (no mikä se kynäpoltin on nimeltään...) sulattelemalla, "hitsauslankaa" saat toisesta puskurista leikkaamalla siitä siivuja joltain näkymättömältä paikkaa. Eli reikään sopiva pala turataan siihen kiinni sulattamalla saumaan muovia. Jopa oli selkeästi selitetty... Mutta katso nyt onko niissä puskureissa eroa ennenkuin alat leikkimään kirurgia.Boogie kirjoitti:Millä lasikuitua hitsaan
Eli , antakaa mulle se värikoodi ja nimi niin meilaan samantien tuonne Pro-Väriin tilauksen että sekottaa mulle paukut valmiiks , tak tak
Ehdotan väriksi 199:ää, ei se pullo niin maailmoja maksa jos menee vaikka ensi yrittämällä pieleenkin. (Normaalia)
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Tuossa ketjusta ylempää lainattua, mutta kuten sanottu, puskurit on saatettu tervata lähelle korinväriä jälkikäteen, jolloin koodi ei pidä paikkaansa ja vastuu on lukijalla .Kaapo kirjoitti: Jos pirssi on uudempaa sarjaa (runkonro alkaen A428651), puskinten väri on 199-korivärin yhteydessä 7700 Altograu. Näin sanovat ECP-lähteet. :
Ellei sitten tuo 7700-väri ole luontojaan noin lähellä kopan väriä, sitä on vaikea sanoa, kun moista sävyä ei tässä saa kuviteltua. Voisiko Altograu olla tumman sinertävä??
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
No entä jos sen maalaa selkeesti tuolla 199 värillä niin eikös se hyvä ole ? Kyllä mun mielestä ne muoviosat saa olla auton kanssa täysin saman värisiä . Hyvältä se näyttää . Oikeestaa mieluummin haluan sen sellaiseksi kuin että nuo kaikki muoviosat olisivat vaaleampia miten ne usein originaaleissa näkee olevan .
Vai , reagoiko tuo 199 sitten muoviin maalattaessa erillä tapaa kuin peltiin
Vai , reagoiko tuo 199 sitten muoviin maalattaessa erillä tapaa kuin peltiin
199 on vain värisävy. Pyydä maaliveikolta muoville sopivaa maalia tuohon sävyyn. En sitten tiedä tarvitseeko muovi eri maalia...
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Siitä ei enää tarvitse välittää onko maalattavat pinnat muovia vaiko peltiä, ne muovithan on jo kertaalleen maalattu. Juttu erikseen jos maalattaisiin pelkkää muovia, silloin tarvitaan juostoaineet alle ettei maali karise muovista pois. Eli maalaa vaan karhennuksen jälkeen millä maalaat, "karhunkieli" -se vihreä- on oiva apuväline karhennukseen.Boogie kirjoitti:No entä jos sen maalaa selkeesti tuolla 199 värillä niin eikös se hyvä ole ? Kyllä mun mielestä ne muoviosat saa olla auton kanssa täysin saman värisiä . Hyvältä se näyttää . Oikeestaa mieluummin haluan sen sellaiseksi kuin että nuo kaikki muoviosat olisivat vaaleampia miten ne usein originaaleissa näkee olevan .
Vai , reagoiko tuo 199 sitten muoviin maalattaessa erillä tapaa kuin peltiin
Värisilmääsi en puutu, minusta nuo muovit on tyylikkäät korinvärisinä tai vaaleampinakin. Oho, puutuimpas...
Spämättään lisää.luokyio kirjoitti:199 on vain värisävy. Pyydä maaliveikolta muoville sopivaa maalia tuohon sävyyn. En sitten tiedä tarvitseeko muovi eri maalia...
Erittäin hyvä huomio luokyio Palanen vanhaa maalia mukaan ja liikkeeseen sotkettamaan sävyä, kait sieltä nyt joku kynnen kokoinen pala hilseilee irti jos oikein nätisti vasaralla pyytää?
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Jos maalaa 199-sävyllä, niin se on aivan passeli homma ulkonäön puolesta. Itse kun ostin Pintaväristä puskurimaalin, niin mainitsin kylläkin käyttökohteen ja pohjamaali tuli sitten sen mukaan eli tartuntaväri taitaapi olla hieman erilainen kuin metallipohjalle.luokyio kirjoitti:199 on vain värisävy. Pyydä maaliveikolta muoville sopivaa maalia tuohon sävyyn. En sitten tiedä tarvitseeko muovi eri maalia...
Sivuhelmat saa varautua maalaamaan myös, jos näyttää että ne ovat jo haalistuneet ja uuden maalin sävy on kovasti erilainen. Pitää myös muistaa, että esim. valkoisen korivärin 147 sävyjä on samalle maalinumerolle kai neljää erilaista ja omalle 172:llekin taisi olla kolmea eri versiota. Jos koodilla 199 ei välttämättä saa täysin samaa sävyä kuin koppa on.
Jos sivulistat maalaa irrotettuina kuten taiteen sääntö vaatii, niin niitä päreiden kiinnikkeitä, sekä uros että naarapuolisia, täytyy ostaa sitten epälukuinen määrä - monesti katkeavat irrotettaessa. Naaraspuoliset kyllä pysyvät melko hyvin ovipellissä kiinni - jos irtoavat niin sitten saattaa tulla pala oveakin mukana
Viimeksi muokannut Kaapo, 18.5.2006 10:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Niiltä pitäisi löytyä koneelta vuosimallierot, eli kun mainitsee että vuosimallin 1989 sävy 199, niin pitäisi tulla oikea.Kaapo kirjoitti:Jos koodilla 199 ei välttämättä saa täysin samaa sävyä kuin koppa on.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Hahahah... Voimia, siitä se lähtee kun vaan tartut hommaan. Mersumiehen arki ei ole puskurilla tanssimista.Boogie kirjoitti:...alkaa mennä sellaiseksi ydinfysiikaksi tämä että kohta menen vaan johonkin k-supermarkettiin tai mihin ikinä tavarataloon missa löytyy joku spraymaali-hylly ja nappaan osapuilleen saman värisen ja eiku tylysti hymyillen kotiin pruuttaamaan
Nojoo. Ei siitä pohjamaalista toki haittaakaan ole, kuten Kaapo sanoikin. Mutta en pitäisi sitä aivan välttämättömänä jo maalatulle muovipinnalle. Onhan täällä maalareitakin, kertokoot ne kun saavat haihduteltua tinnerihöyryt päästään.
...juu juu juu mutku mutku pari levyä äänitettävänä , töissä pitäis käydä ja kohta taas alkaa keikatkin ja ja ja... ...ei kotiväkikään varmaan olisi pahollaan jos joskus vaihtaisin muutaman sanan niiden kanssa enkä aina ole murjuamassa jonkun kärryn kimpussa
Noh , pitää nyt tämän topicin viesteistä laatia joku yhteenveto ja yrittää hahmottaa paras tulos mikä kontraa lopputuloksen , käytettävissä olevan ajan , budjetin ja oman osaamisen kanssa
Noh , pitää nyt tämän topicin viesteistä laatia joku yhteenveto ja yrittää hahmottaa paras tulos mikä kontraa lopputuloksen , käytettävissä olevan ajan , budjetin ja oman osaamisen kanssa
- Kaapo
- <b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
- Viestit: 5070
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Tärviö
Nythän tässä ketjussa on lähdetty siitä, että Mersuharrastus on Harrastus ja sen saloihin perehdytään automerkin vaatimalla pieteetillä.
Myös Rättisitikka on harrastus ja siinä noudatin samaa periaatetta - kun halusin valkoisesta Rätystä saharabeigen, hain kaupasta purkin panssari-Miranolia ja kaverilta ruiskun lainaan. Pihassa sitten suhautin vehkeeseen uuden pinnan. Ei siihen paljoa itikoita tarttunut... mitkä pohjatyöt Maassa maan tavalla
Myös Rättisitikka on harrastus ja siinä noudatin samaa periaatetta - kun halusin valkoisesta Rätystä saharabeigen, hain kaupasta purkin panssari-Miranolia ja kaverilta ruiskun lainaan. Pihassa sitten suhautin vehkeeseen uuden pinnan. Ei siihen paljoa itikoita tarttunut... mitkä pohjatyöt Maassa maan tavalla
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Ajele se linttas tänne Tajunkankaalle, nykyään on trendikästä äänitellä levyt Tikkalassa. Mie popittelen sen puskurin siinä sitten samalla.Boogie kirjoitti:...juu juu juu mutku mutku pari levyä äänitettävänä , töissä pitäis käydä ja kohta taas alkaa keikatkin ja ja ja... ...ei kotiväkikään varmaan olisi pahollaan jos joskus vaihtaisin muutaman sanan niiden kanssa enkä aina ole murjuamassa jonkun kärryn kimpussa
Noh , pitää nyt tämän topicin viesteistä laatia joku yhteenveto ja yrittää hahmottaa paras tulos mikä kontraa lopputuloksen , käytettävissä olevan ajan , budjetin ja oman osaamisen kanssa
Nojoo, eihän tuo ole monenkaan tunnin homma. Ota eukko mukaan hinkkaamaan puskuria, vietätte siinä sitten samalla "laatuaikaa" tinnerihöyryt vahvistavat parisuhdetta.
Hyvä idea ..silloinhan auto vasta on todellinen perheauto kun siinä varmasti riittää hommaa jokaisella perheenjäsenellä
Hain äsken happomaalia litran purkin , sitten sitä 199 maalia yhden paukkupotun . Kaveri maalikaupassa sanoi että tuon 199 värin alla oli neljä eri sävyvaihtoehtoa . Hän tuli ulos auton viereen värikartan kanssa ja teki ratkaisunsa . Ja oli fiksu kaveri , sillä ei edes kysynyt minun mielipidettäni . Ja samalla ostin siitä sitten lakkaa mikä pitää vetää maalin päälle .
Nyt iski perkele kauhee migreeni Siis ihan oikeesti ja pitää mennä punkan pohjalle joksikin aikaa huilaamaan kuuppa paremmaksi .
Sitten ulos ihmettelemään tuota ilmaantunutta vaihtoehtoa josko sitten kuitenkin "hitsataan" se vetokoukun paikka "uudesta" puskusta umpeen vaiko mitä tapahtuu .
Tule sä HVM tänne pikaseen ehtookaffeelle ja väsää samalla puskin kondikseen . Eipä kai tässä välimatka ole kuin noin 500km
Hain äsken happomaalia litran purkin , sitten sitä 199 maalia yhden paukkupotun . Kaveri maalikaupassa sanoi että tuon 199 värin alla oli neljä eri sävyvaihtoehtoa . Hän tuli ulos auton viereen värikartan kanssa ja teki ratkaisunsa . Ja oli fiksu kaveri , sillä ei edes kysynyt minun mielipidettäni . Ja samalla ostin siitä sitten lakkaa mikä pitää vetää maalin päälle .
Nyt iski perkele kauhee migreeni Siis ihan oikeesti ja pitää mennä punkan pohjalle joksikin aikaa huilaamaan kuuppa paremmaksi .
Sitten ulos ihmettelemään tuota ilmaantunutta vaihtoehtoa josko sitten kuitenkin "hitsataan" se vetokoukun paikka "uudesta" puskusta umpeen vaiko mitä tapahtuu .
Tule sä HVM tänne pikaseen ehtookaffeelle ja väsää samalla puskin kondikseen . Eipä kai tässä välimatka ole kuin noin 500km
No on ollu tosiaankin fiksu kaveri kun tuli itse valitsemaan sävyä, täälläpäin saa käteensä viuhkan jossa on 10000 värikästä ja kirjavaa lippua, valikoi sitten puusilmä siitä mikä se on parhaiten osuva sävy?Boogie kirjoitti:Hyvä idea ..silloinhan auto vasta on todellinen perheauto kun siinä varmasti riittää hommaa jokaisella perheenjäsenellä
Hain äsken happomaalia litran purkin , sitten sitä 199 maalia yhden paukkupotun . Kaveri maalikaupassa sanoi että tuon 199 värin alla oli neljä eri sävyvaihtoehtoa . Hän tuli ulos auton viereen värikartan kanssa ja teki ratkaisunsa . Ja oli fiksu kaveri , sillä ei edes kysynyt minun mielipidettäni . Ja samalla ostin siitä sitten lakkaa mikä pitää vetää maalin päälle .
Nyt iski perkele kauhee migreeni Siis ihan oikeesti ja pitää mennä punkan pohjalle joksikin aikaa huilaamaan kuuppa paremmaksi .
Sitten ulos ihmettelemään tuota ilmaantunutta vaihtoehtoa josko sitten kuitenkin "hitsataan" se vetokoukun paikka "uudesta" puskusta umpeen vaiko mitä tapahtuu .
Tule sä HVM tänne pikaseen ehtookaffeelle ja väsää samalla puskin kondikseen . Eipä kai tässä välimatka ole kuin noin 500km
Tutki tosiaan onko ne puskimet samankokoiset, se isompi on paremman näköinen jos niissä nyt eroa on...
Tämä Mese on muuten sellainen paikka että kannattaa olla varovainen mitä huutelee missäkin ja kellekin, tässäkin taloudessa on käynyt sankka joukko ennalta tuntemattomia foorumilaisia, osalta olen onnistunut jopa tarkastamaa m*natkin...
Pällistellään, mistä sitä tietää kuka liikkuu milloinkin ja missäkin.
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Kuten blues-laulaja-harpisti jne. James harman minulle joskus totesi:Boogie kirjoitti: Tule sä HVM tänne pikaseen ehtookaffeelle ja väsää samalla puskin kondikseen . Eipä kai tässä välimatka ole kuin noin 500km
"Be carefull what you wish. It might come true"
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Nonniiiin . Nyt annoin liuotinkylvyn sekä uudelle että vanhalle puskurille ja puhaltelin pesurilla puhtaiksi .
Kyllä tuo uusi on niin paljon freesimmässä kunnossa että siitä tekisi mieli lähteä etenemään . Miten se muovin "hitsaaminen" luonnistuu Eli mitä tarvitaan ?? Kaasuhitsit vai ??? ...ja sillä sitten sulattelee .
Väri on muuten täysin sama sekä uudessa että vanhassa .
Jos teen tästä "uudesta" puskurin autoon , niin joudun kuitenkin vanhasta sec-puskuttimesta ottamaan sen puskurin sisällä olevan "kaukalon" käyttöön koska se oli erinlainen mitä tuossa sedan puskussa .
Tämä siitä syystä että kiinnitysraudat ovat erinlaiset . SEC puskurissa kiinnitysraudat ovat kiinni niissä keskemmällä olevissa pulteissa , kun taas sedanissa ovat olleet raudat laitimmaisissa pulteissa . Ja vielä sec-raudat kiinnittyy puskuriin siten että kiinnityspultit ovat eri tasoissa eli siinä kaukalossakin on sellainen porras .
Palataan kun aihetta ilmenee
Mutta siis ainoa kysymys oli tässä että mitä kalustoa tarvitaan tuohon abs-muovin hitsailuhommiin
t, p
Kyllä tuo uusi on niin paljon freesimmässä kunnossa että siitä tekisi mieli lähteä etenemään . Miten se muovin "hitsaaminen" luonnistuu Eli mitä tarvitaan ?? Kaasuhitsit vai ??? ...ja sillä sitten sulattelee .
Väri on muuten täysin sama sekä uudessa että vanhassa .
Jos teen tästä "uudesta" puskurin autoon , niin joudun kuitenkin vanhasta sec-puskuttimesta ottamaan sen puskurin sisällä olevan "kaukalon" käyttöön koska se oli erinlainen mitä tuossa sedan puskussa .
Tämä siitä syystä että kiinnitysraudat ovat erinlaiset . SEC puskurissa kiinnitysraudat ovat kiinni niissä keskemmällä olevissa pulteissa , kun taas sedanissa ovat olleet raudat laitimmaisissa pulteissa . Ja vielä sec-raudat kiinnittyy puskuriin siten että kiinnityspultit ovat eri tasoissa eli siinä kaukalossakin on sellainen porras .
Palataan kun aihetta ilmenee
Mutta siis ainoa kysymys oli tässä että mitä kalustoa tarvitaan tuohon abs-muovin hitsailuhommiin
t, p
Mulla kyllä löytyy muutama vanha aika jämäkkäkin kolvi . Ja kaasugrilli Mut emäntä tokkopa antaa sen kanssa touhuta näitä hommia
...niin ja sitten kosaanipotun päähän löytyy sellainen kaasupoltin mutta se nyt ei tosiaan ole mikään kynämalli vaan sellainen ainakin tuuman halkaisijaltaa olevaa liekkiä puskee . Kyllä te tiedätte .
Niin HVM ! Mittasin puskujen korkeudet ja tosiaan identtiset senkin puolesta kuten värinkin .
t, p
...niin ja sitten kosaanipotun päähän löytyy sellainen kaasupoltin mutta se nyt ei tosiaan ole mikään kynämalli vaan sellainen ainakin tuuman halkaisijaltaa olevaa liekkiä puskee . Kyllä te tiedätte .
Niin HVM ! Mittasin puskujen korkeudet ja tosiaan identtiset senkin puolesta kuten värinkin .
t, p
Tarkoitatko jotain tuollaista "priimus" poltinta ?
http://www.safepartsfinland.com/scheda.asp?id=300
http://www.safepartsfinland.com/scheda.asp?id=300
Ja Biltemasta mikä on tuossa ihan vieressä löytyy ainakin tuollainen vehje myös . Olisiko tuo hyvä
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... yhmaid=136
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... yhmaid=136
No eiku taas kerran Bilteman kautta kotiin . Näin se yleensä aina menee perjantaisin . Pitää samalla ostaa pensseleitäkin siihen happomaalin levitykseen ja tinneriä sen ohentamiseen . Se vasta tyyristä oli perkele . Melkein 30€ litran purkki ...taisi olla jotain erittäin professionaali kamaa kun ostin sen sieltä samasta maaliliikkeestä mistä sen 199 värin paukkupulloonkin .
Fuck yeah Lordi otti eilen mitä pitikin ...huomenna loput
Fuck yeah Lordi otti eilen mitä pitikin ...huomenna loput
Voi sitten helvetin perkeleen saatanan saatana
...ihan vaan tiedoksi merenkulkijoille ja muille jos kiinnostaa että w126 mersun takapuskirit eivät ole identtiset . Ulkopuolelta kyllä , mutta sisäpuolelta ei
Ja viitaten tämän viestini avaukseen , arvatkaapas arvon ystävät totesinko sen siinä vaiheessa kun olin jo SEC puskurista sahannut muovia jotta saisin sen koukun paikan täytetyksi toisessa puskissa
Nimittäin , siellä sisäpuolella on sellainen "kantti" mihin puskurin "sisäkaukalo" kiinnitetään , ja SEC puskurissa se on alempana mitä sedan puskussa .
Se muovin kolvaaminen ei luonnannut sitten ensinkään , joten liimasin sika-kitillä turhaan tehdyn aukon taakse tuet ja kun ne kuivaa niin sitten yritän etupuolelle vastaavalla tapaa liimata mahd sopivan kokoisen palasen ja raot fixata lasikuitupakkelilla .
Uusi kromi on irti ja sen äsken happomaalasin . Kun se kuivuu niin ajattelin vielä painaa purkillisen spray-alustamassaa siihen päälle kyytipojaksi .
Nyt on niin suuri suonikohju ohimossa että tekisi mieli heittää käsikranaatti tuonne autotalliin saatana
...ihan vaan tiedoksi merenkulkijoille ja muille jos kiinnostaa että w126 mersun takapuskirit eivät ole identtiset . Ulkopuolelta kyllä , mutta sisäpuolelta ei
Ja viitaten tämän viestini avaukseen , arvatkaapas arvon ystävät totesinko sen siinä vaiheessa kun olin jo SEC puskurista sahannut muovia jotta saisin sen koukun paikan täytetyksi toisessa puskissa
Nimittäin , siellä sisäpuolella on sellainen "kantti" mihin puskurin "sisäkaukalo" kiinnitetään , ja SEC puskurissa se on alempana mitä sedan puskussa .
Se muovin kolvaaminen ei luonnannut sitten ensinkään , joten liimasin sika-kitillä turhaan tehdyn aukon taakse tuet ja kun ne kuivaa niin sitten yritän etupuolelle vastaavalla tapaa liimata mahd sopivan kokoisen palasen ja raot fixata lasikuitupakkelilla .
Uusi kromi on irti ja sen äsken happomaalasin . Kun se kuivuu niin ajattelin vielä painaa purkillisen spray-alustamassaa siihen päälle kyytipojaksi .
Nyt on niin suuri suonikohju ohimossa että tekisi mieli heittää käsikranaatti tuonne autotalliin saatana