Eli jos löytyy ruostevapaa ehjä takapuskuri ja myyt sen perusteltuun hintaan niin kiinnostaa
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
Sedan mallin takapuskurit kuulemma samoja kuin coupessakin !
Viime keväänä ostin KL:n kautta uudet kromit sekä eteen että taakse, koko paketti oli 670€, etu- ja takapään osuutta erikseen en heti muista.Boogie kirjoitti:No ne perkeleen pintakromit mullakin on niistä vain pehmenneet eli ilmeisesti se on sitten "tyyppivika"![]()
Pitääpä taas saksasta katella josko siellä olisi niitä kromeja johonkin järkevään hintaan kun täällä ne kuitnekin maksaa mansikoita
Juu, se takapuskimen pitkä siivu oli 225e ja kulmapalat 70e ketale = 365 ekkua alennuksineen. Eteen kulmat saman verran ja keskirima sitten 165e. No, olivathan nuo tehtaan alkuperäisiä osia - mahtaneeko noita kukaan tarvikkeena tehdäkään.Boogie kirjoitti:...no justSitten jatketaan tylysti hymyillen ruosteisilla vaan jos ne tuollaisia maksaa
Yhtä-äkkiä muistelisin, että jarruvarustus on sama eli kutvosessa on ylimitoitettu jarrukapasiteettiHVM kirjoitti: Muutakin osaa löytyy jos tarvis kellä iskee, auto (300SE) on vielä kokonainen poislukien tuo puskuri. Ja ässän purkuosaa löytyy muutenkin, kutoskoneisen...
Kuka muuten tietää onko kutvosessa ja kasissa samat jarrut?
PK kirjoitti:Kyllä se tuon mukaan BLAUSCHWARZ olisi. Se voi jonkun silmään näyttää erittäin tummalta grafiitilta. Tietysti voitu maalata ihan miksi tahansa.
Jos se täältä lähtenyt puskuri on saman värinen kuin nyt paikallaan oleva, niin väittäisin angstisella musiikkikorvallani että väri tosiaankin on tuo 199.luokyio kirjoitti:Katoppas rekisteriotteesta runkonumero ja lyö näytille. WDB126044...
Todennäköisesti värikoodisi on tuo 199, jos se nyt on siis musta auto?