Pumpun akseli näyttää siltä, että jonku verran töitä on jo tehty... Pitääkö tuosta huolestua, kilsoja 420 tkm (?)
Palikka, joka sitä vetelee, on kans hiukan suunnikkaaks myötynyt, oisko ideaa kääntää tuo toisin päin ?
Onks muuten 611 / 612 / 613 pumput samanlaisia näiltä osin ?
nimim. ekaa kertaa cdi n kimpussa ...
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17
Kun osaset ovat toisensa tuollaisiksi hinkanneet, sopivat ne aika hyvin toisiinsa. Itse en kääntäisi palikoita.
Kulumisvaraahan noissa on vielä aika paljon, joten veikkaisin tuon kohdan ainakin toiset 420 tonnia kestävän.
Onko tuo normaalia, en osaa sanoa. Joku CDI-moottoreista enemmän tietävä voi sen vahvistaa. Oma veikkaukseni on, että noilla kilsoilla normaali löydös.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Lähti käyntiin ihan omin pikku kätösin tehdun pumpun tiivistesarjan vaihdon jälkeen
... eikä ainakaan heti tippassu - siitä ...
Kiitos vielä Aki P konsultoinnista - se toinen juttu olis just niinkuin eppäilitkin ... ny tarttaa avvaimesta, tai ei enää ku on kohta laattialla koko höskä
Levannon We(l)ho
------------------
Unimog 421 -70
W 108 280 SE -70
Unimog 416 DoKa -75
W 124 300 D -86 iceuseonly
Unimog U1700L -86
W 463 250 GDT -91
W 124 300 E 24V CE Cabr -93
Atego -00
W 218 250 CDI -15
W 213 e 220 d All Terrain -17