Noniin tuli kaiketi käytettyä 5 tuntia ihan hyödyllisesti auton kanssa.
Eli ei se laturiongelma korjaantunutkaan, se vain välillä tuntui lataavan, välillä ei. Viittasi siis hiilien lopussa olemiseen. No tuli tosiaan vaihdettua kesärenkaat ja sitten se jännitteensäädin laturiin -> Akku latautuu, check.
Sitten oli seuraavana ongelma: Puhaltimet puhalsivat ainoastaan lämmintä/kuumaa. Puhaltimissa oli myös muita ongelmia; sisäilmankiertonappi ei pelannut ja lamput veti discoa kun ajovalot eivät olleet päällä, sekä 0-asento puhaltimien voimakkuudessa ei toiminut kuten pitäisi, eli että yhtään ilmaa ei liikkuisi vaan se oli sama, kuin että se olisi ollut siinä vapaa-asennossa. Kolme ongelmaa siis puhaltimissa.
Meseä selasin ja magneettiventtiilit eli närhenmunat kannattaisi kuulemma katsoa:
https://www.dropbox.com/s/f7lqq9edgz54c ... 0-0586.jpg
Kuten kuvasta näkyy, puhtaat olivat. Tuli kuitenkin kokeiltua mittarilla että tuleeko sinne jännite. Keskimmäisestä tuli jatkuvasti kuten kuulemma pitääkin ja reunimmaisiinkin tuntui tulevan ihan ok kun asetti kylmän päälle. Kuitenkaan venttiilit eivät pelanneet kun liitin oli kiinni? Ensin ajattelin että venttiilit ovat rikki, mutta kun mittarilla uudelleen kokeili liittimen päältä sen ollessa kiinni, ei virtaa tullutkaan!
Venttiilit sai siis unohtaa, sitten purkamaan keskikonsolia ja kaivamaan lämmönsäätöpaneelia esiin. Siinä olikin isoin homma miettiessä miten se tapahtuu. Lopulta paneeli oli sisätiloissa:
https://www.dropbox.com/s/umacbh4pfp77d ... 0-0587.jpg
Huomasin muutaman kylmän juotoksen, tai oikeastaan yksi niistä vain oli oikeasti kylmä juotos eli virta ei kulkenut, mutta muut olivat sen näköisiä että ne oli parempi korjata. Harjasin piirilevyä vähän puhtaammaksi, enimmät hapettumat ainakin pois. Sit vaan homma takas kasaan ja kappas, kaikki kolme vikaa oli korjattu!
Tarkoitus olisi ollut vaihtaa polttoaineensuodatinkin samalla, mutta tuli ostettua vääränmallinen. Nyt on hyvä fiilis, kun auto toimii kunnolla!