190 Mittarinvaijeri
190 Mittarinvaijeri
Ostin tossa motonetistä mittarin vaijerin mutta vaijeri ei mene mittariiin.
Eli se mittarin osa on liian pitkä. Onko vaijereissa eroa esim 4-5v?
Oma siis 5vaihteinen. Motonet ei löytänyt kuin yhden vaijerin mallilla "190"
Eli se mittarin osa on liian pitkä. Onko vaijereissa eroa esim 4-5v?
Oma siis 5vaihteinen. Motonet ei löytänyt kuin yhden vaijerin mallilla "190"
Itellä oli syksyllä sama ongelma kun entinen vaijeri katkesi. Hain paikallisesta varaosaputkasta uuden vaijerin mutta ei se passannut mittarin taakse kiinni. Mulla on siis 4 vaihteinen... Varaosaliikkeen tietokoneetkaan ei tuntenut kuin yhen vaijerin tenavaan. Palautin ostamani vaijerin ja hommasin purkuautosta sopivan vaijerin, nyt toimii.
Re: 190 Mittarinvaijeri
tiedä ny sitte löytyyskö paremmin 201 kohdasta 190 kun on niin kovin vanha jo Liekkö asialla merkitystä??Chapter44 kirjoitti: mallilla "190"
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Se on se motonetin vaijeri muutenkin vähän erikoinen tapaus. Itse jouduin pistämään pienen prikan alapäähän että se rupesi toimimaan. Se on myös tosiaan helppo pistää väärintäin paikalleen, alkuperäisen huomaa heti, tätä saa hetken arpoa että kumminpäin se tulee. Ja sitten kun haluat sen mittariston pois paikoiltaan niin aina alapäästä vaijeri irti, ei kestä tuo motonetin vaijeri yhtään vetoa, kierrepää irtoaa ulkokuoresta todella helposti.
Kylmänä ensimmäisen kymmenen metrin matkalla nopeusmittari hyppii satasen paikkeille kävely vauhdissa. Tämä korjautuu kun pihasta poistuu. Nyt on alkanut viisari väpättämään maantie vauhdissa. Jälkimmäinen selvä vaijerivika. Mutta tuo ensimmäinen oire ihmetyttää. Ratkennee kun vaihtaa vaijerin. Kunhan ehtii.
Omasta 124 D meni nopeusmittarivaijeri poikki kesällä, hain motonetistä uuden jota en saanu sopimaan millään, vein takaisin ja kl-varaosista uusi, taas sama juttu,
aikani ihmettelin ja huomasin lopuksi , että vaijeri oli laitettu kuoreen väärinpäin (kuten myös motonetin vaijeri) Täysin SAMA tehtaan tuote molemmissa,
motonet hinta 11,9e ja KL 26,5e .
aikani ihmettelin ja huomasin lopuksi , että vaijeri oli laitettu kuoreen väärinpäin (kuten myös motonetin vaijeri) Täysin SAMA tehtaan tuote molemmissa,
motonet hinta 11,9e ja KL 26,5e .
Aikanaan hain paikallisesta pikkupuljusta Koivusen vaijerin, kun kuulin huonoja motonetin vaijereista. Koivusen vaijerin pää oli sen verran erimittainen, ettei se holkki "riittänyt" kiristymään mittaristoon.
Tottakai vaijeri oli jo kieputettu joka reijästä ja pari läpivientikumia vuoltu tieltä pois.
Noo, pihdeillä vaijeri osiksi ja mettään. Sitten varaosa-autosta käytetty orkkis tilalle.
Tämmöinen joulutarina tähän väliin.
Tottakai vaijeri oli jo kieputettu joka reijästä ja pari läpivientikumia vuoltu tieltä pois.
Noo, pihdeillä vaijeri osiksi ja mettään. Sitten varaosa-autosta käytetty orkkis tilalle.
Tämmöinen joulutarina tähän väliin.
190D 2.5 -89
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99
® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-
300TD Turbo -89
C230K -97
C200 -99
® Mesen linttaklubi. -Sammuvia tähtösiä-