mulla teki siinä satalankussa joka nyt on mikkelin seudulla "logisttiikapiälliköllä" käytössä, aikan ihmeteltyä moista soitin hotarille..jonka kanssa asiaa pähkäiltiin, taisin jopa tiileriltä saada konsulttiapuja moiseen.
Sitte ajoin hotarin talleille jossa hotari vaihto hehkut ja sääti..tai korjas suuttimet, en ny muista mitä teki, mutta yks suutin runkoineen jäi vaihtamati ja seuraavalla kerralla paljastu sekin miks se ei irronnu...se kuori oli halki ja sen verran tiukassa oli suutin rungossa kiinni että hotasrin talleilla väänty työkalut ja siirty pöydät....ja ISOT meseläiset siirty mukana
Hehkun ajon aikainen syttyminen loppu sitte vasta ku vaihdoin toisen hehkureleen ja ne hehkut sekä suutin runkoja suuttimineen parit.
Kuinka ne suutinten ja runkojen vaihdot ylipäätään sen valon palamiseen vaikutti...no en tiedä ku ne vaihdettiin samalla ku relekkin uusittiin....mukaan lukien yj-rele...ja akku.
Noiden osien vaihdon jälkeen alko mersu käynnistymään nopeammin ja käytniääni tasoittui sekä kulutus laski...ja se valon syttyminen kesken ajon loppu, mutta vikaa moiseen en saanu selville.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.