Millainen auto W202 on?
Millainen auto W202 on?
Noniin.
W201 2,0D:llä on kurvailtu vuosi / 30 000km, joten ollaan pikkuisen jyvällä mersumaailmasta.
Perheen toinen auto olisi tarkoitus vaihtaa ja mielessä on käynyt bensakoneinen farmari W202. Toinen vaihtoehto on W124, mutta siitä toisella palstalla.
Miksi kannattaa / ei kannata hommata W202 vaimon autoksi?
W201 2,0D:llä on kurvailtu vuosi / 30 000km, joten ollaan pikkuisen jyvällä mersumaailmasta.
Perheen toinen auto olisi tarkoitus vaihtaa ja mielessä on käynyt bensakoneinen farmari W202. Toinen vaihtoehto on W124, mutta siitä toisella palstalla.
Miksi kannattaa / ei kannata hommata W202 vaimon autoksi?
Dieseleissä tuo lucaksen pumppu, 220d ja jos on vielä sähköohjattu automaattilaatikko niin yli 300tkm ajettua en suosittele ostamaan, ellei pumpun korjauksesta ole tietoa.
Tai sitte varautuu suosiolla tonneroisen siihen laittamaan.
Hyvä ajaa, vaimo tykkäsi kovastikkin ko. mallista. Vähän herkkä tuulelle motarilla mutta ei mitään minkä kanssa ei selviäisi.
Ennemmin 202 farkku kuin 124 farkku, sitä mieltä minä olen!
H
Tai sitte varautuu suosiolla tonneroisen siihen laittamaan.
Hyvä ajaa, vaimo tykkäsi kovastikkin ko. mallista. Vähän herkkä tuulelle motarilla mutta ei mitään minkä kanssa ei selviäisi.
Ennemmin 202 farkku kuin 124 farkku, sitä mieltä minä olen!
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Eli yllä olevasta 220 d ja Lucaksen pumppu -viestistä ei kannata välittää, koska teillähän oli hakusessa bensakoneinen mersu.Hese126 kirjoitti:Dieseleissä tuo lucaksen pumppu, 220d ja jos on vielä sähköohjattu automaattilaatikko niin yli 300tkm ajettua en suosittele ostamaan, ellei pumpun korjauksesta ole tietoa.
Tai sitte varautuu suosiolla tonneroisen siihen laittamaan.
Hyvä ajaa, vaimo tykkäsi kovastikkin ko. mallista. Vähän herkkä tuulelle motarilla mutta ei mitään minkä kanssa ei selviäisi.
Ennemmin 202 farkku kuin 124 farkku, sitä mieltä minä olen!
H
Mulla on ollu nyt muutaman vuoden w202 c180 man. -93.
han ok peli,ei mitään ihmeenpiä mekaanisia vikoja
ainut on toi ruostuminen (ovien alareunat,etulokasuojan kaaret ym.
vakio paikat) itse kyllä kallistuisin kuitenkin w124 koppaseen.
On se sentään ihan eri planeetalta,millä koneella niin se on sitten eri juttu.
Itellä ollu vaan bensakoneilla mersut,2x190e 1x200e 1x200te ja hyvin on pelannut
han ok peli,ei mitään ihmeenpiä mekaanisia vikoja
ainut on toi ruostuminen (ovien alareunat,etulokasuojan kaaret ym.
vakio paikat) itse kyllä kallistuisin kuitenkin w124 koppaseen.
On se sentään ihan eri planeetalta,millä koneella niin se on sitten eri juttu.
Itellä ollu vaan bensakoneilla mersut,2x190e 1x200e 1x200te ja hyvin on pelannut
Re: Millainen auto W202 on?
+ Ihan kiva ajaav65lario kirjoitti: Miksi kannattaa / ei kannata hommata W202 vaimon autoksi?
+ Farkkuna kohtuullisen hyvän näköinenkin
+ Jollain tavalla jopa laadukkaan oloinen
- Ruostuu
- On vähän ahdas ajaa ja matkustaa
- Ilmeisesti ei mitään isompaa varsinaista vikapaikkaa jos ruostumista ei lasketa
- Hieman meluisampi kuin isommat korit
Kokemusta vain yhdestä 250 dieselfarkusta. Vuosi ja jotain 50 tonnin verran kilometrejä.
Ehdottomasti tuollainen farmari facelifti eli -97 loppuvuosi ja siitä ylöspäin niin ei ole lastentautia enään ja kone sitten sellainen kuin itsestä tuntuu. En suosittele ainakaan 180 koneella koska todella laiska. Itsellä takana 4 vuotta ja 100tkm tällä hetkellä tuolla V6 koneisella farmarilla ja ne kyllä pelaa kunhan vain huoltaa hyvin..
MB 190B -89
MB C280T Sport -98
MB Actros 2555 V8 -13 (työauto)
Ford Escort mk2 1600 Sport -77
MB C280T Sport -98
MB Actros 2555 V8 -13 (työauto)
Ford Escort mk2 1600 Sport -77
Noniin.
Kävin kahta W202 katsomassa, mutta ostointo lopahti heti alkuunsa.
Minua ei kiinnosta autot, joissa on enemmän ruostetta kuin omassa W201:ssä.
Joko ne on oikeasti suurin osa ruostessa tai sitten minulle sattui huono tuuri.
Koeajolla en käynyt, koska en halunnut lisätä myyjän toiveita. Totesin vaan, että meillä on eri käsitys termistä "ruoste"
Muuten oli oikein kivoja pelejä, mutta henkilökohtaisesti jotenkin se W124 taitaa olla itselle seuraava auto, ellei jostain tule vastaan hyväkorinen W201 TD-koneella.
Onneksi se ei ole vielä ajankohtainen, koska nykyisellä W201 on vielä paljon kilometrejä taivallettavana.
Joten auton etsintä on tällä erää päätöksessä, koska vaimo osti Opel Astra H farkun.
Anteeksi!
Kävin kahta W202 katsomassa, mutta ostointo lopahti heti alkuunsa.
Minua ei kiinnosta autot, joissa on enemmän ruostetta kuin omassa W201:ssä.
Joko ne on oikeasti suurin osa ruostessa tai sitten minulle sattui huono tuuri.
Koeajolla en käynyt, koska en halunnut lisätä myyjän toiveita. Totesin vaan, että meillä on eri käsitys termistä "ruoste"
Muuten oli oikein kivoja pelejä, mutta henkilökohtaisesti jotenkin se W124 taitaa olla itselle seuraava auto, ellei jostain tule vastaan hyväkorinen W201 TD-koneella.
Onneksi se ei ole vielä ajankohtainen, koska nykyisellä W201 on vielä paljon kilometrejä taivallettavana.
Joten auton etsintä on tällä erää päätöksessä, koska vaimo osti Opel Astra H farkun.
Anteeksi!
Omassa ei ainakaan ole missään ruostetta, eli sitä ei hakemallakaan autosta löydä, autolla ei ole talvisin ajettu lukuunottamatta muutama "ensimmäistä talvea". Voihan tuo ruosteettomuus johtua osin siitäkin, mutta kaikkiaan hyvä auto on W202, voisihan tuon myydäkin jos joku oikein kiinnostuu.
Mersuja
En minäkään tätä ruosteherkäksi sanoisi, tuo Astra on suunnilleen saman ikäinen huomattavasti vähemmillä kilometreillä ja siihen on saanut jo hitsata vähän helmaa, ja ensi leimalle saa hitsata lisää. Sen sijaan 202:n pohja on toistaiseksi täysin ruosteeton. Pariin kohtaan pitäisi tosin vetää massaa, kun on kuoriutunut pois.
Mulla oli -99 C 220cdi. 2006 takaluukku oli niin mätä, että kilpivalot eivät pysyneet paikoillaan. Kukkaa oli myös kaikissa ovissa, konepellissä, tuulilasin ympärillä ja lokasuojan reunoissa. Maaluutin autoa kahdesti kolmen vuoden aikana. Autolla oli ajettu reilu 300 Tkm, kun ostin sen. Maalarit sanoivat autossa olevan niin ohuen maalauksen, että pienikin raapaisu aiheuttaa ruostumisen.onre kirjoitti:Meillä ei ole itse kori ruostunut juurikaan, sen sijaan etuovien alareunat alkavat olla aika valmista tavaraa, samoin takaluukku.JP74 kirjoitti:Ruostehan tuon w202:en suurin synti on omien kokemuksien mukaan.
Pohja ei ollut yhtään ruosteessa.