Mahtuuko vanteet?
Mahtuuko vanteet?
Kyseessä -95 c200 sedani elegance. Setämies tyrkyttää merssun orkkis aluja (komeet mun mielestä) mulle mutta askarruttaa mahtuuko alle pyörimään ilman hankauksia missään tilanteessa. Koko on siis 225/45/17 ja et30.
Kiitos ja kumarrus.
Kiitos ja kumarrus.
ELÄMÄ ON SITÄ MITÄ TEET SIITÄ !
CLK 230K -99
CLK 230K -99
En laittais w202 19" vanteita. 18" isoin mikä näyttää vielä hyvältä.Yarski kirjoitti:Tätä topiccia lainaten, hoppana c180 classic.
Tarjolla ilmeisesti MB:n omat hippusen uudemmasta aihiosta 225/35/19 ET 40. Vanhat täsmälleen sama, mutta 17", mitenköhän on, mahtuneeko pyörimään vakio alustalla?
Varsinkin vakio alusstalla tulis aika koomisen näkönen.
+8cm madallettuna vois ehkä toimia jotenkin.
Tuosta olisi tarkoitus lähteä madaltamaan, kun saa tietoon ensin meneekö tuollaiset edes nykyisellä alustalla. Ilmeisesti nuo kuitenkin siis mahtuvat.-230k- kirjoitti:En laittais w202 19" vanteita. 18" isoin mikä näyttää vielä hyvältä.
Kyllä ne pitäis alle mahtua. Taakse saattaa jopa spaceria tarvita tolla ET jos etu ja takavanteet saman levyset.Yarski kirjoitti:Tuosta olisi tarkoitus lähteä madaltamaan, kun saa tietoon ensin meneekö tuollaiset edes nykyisellä alustalla. Ilmeisesti nuo kuitenkin siis mahtuvat.-230k- kirjoitti:En laittais w202 19" vanteita. 18" isoin mikä näyttää vielä hyvältä.
Moro! tuli ostettua tuollainen 220cdi farkku vuosimallia -00, ja nyt pitäis etsiä kesäksi vanteet siihen alle.
meneekö näillä spekseillä olevat vanteet alle? ja mitkä renkaat pitäisi pyöräyttää niille?
8x18" ET35/38/42
9,5x18" ET30/38/45
ET siis valittavissa noista vaihtoehdoista näissä vanteissa jotka olisi kiikarissa tällä hetkellä.
auto on Elegance Selection varustuksella tehtaalta lähtenyt, ei tietoa onko sitten vaihdettu vastaavat vai jotkut muut jouset kun uuden karheat siellä ainakin alla on kun sinne kurkkasin oston jälkeen, enkä näistä mersuista juuri mitään tiedä kun on ensimmäinen laatuaan omassa omistuksessa, mutta ei tuo ainakaan mikään erityisen matala ole, toki olen korkeampiakin vastaavia farkkuja nähnyt liikenteessä..
- Väiski
meneekö näillä spekseillä olevat vanteet alle? ja mitkä renkaat pitäisi pyöräyttää niille?
8x18" ET35/38/42
9,5x18" ET30/38/45
ET siis valittavissa noista vaihtoehdoista näissä vanteissa jotka olisi kiikarissa tällä hetkellä.
auto on Elegance Selection varustuksella tehtaalta lähtenyt, ei tietoa onko sitten vaihdettu vastaavat vai jotkut muut jouset kun uuden karheat siellä ainakin alla on kun sinne kurkkasin oston jälkeen, enkä näistä mersuista juuri mitään tiedä kun on ensimmäinen laatuaan omassa omistuksessa, mutta ei tuo ainakaan mikään erityisen matala ole, toki olen korkeampiakin vastaavia farkkuja nähnyt liikenteessä..
- Väiski
-
Tuossa jollekkin 18" haikaileville...http://www.nettivaraosa.com/rengassarjat/1495333