Kompuran ilmansudattimen kertaalleen olin vaihtanut,mutta siitä ei ollut mitään apuja..No otin kompuran pöydälle ja sehän oli vettä täynnä,kuivainpatruuna valui ja pusseille menevästä ilmaputkesta oikein suhahti vettä!!
No se kompurahan on niin yksinkertanen paketti purkaa,että onnistuu keltä vaan.Sylinteri oli oikein siisti,kuivain on sellanen purettava patruuna,jota ei saa ostettua erikseen.Purin patruunan rakeet lasivuokaan ja uuniin 70c pari tuntia,kunnes oli aivan kuivia.sitten vaan rojut läjään ja kompura kiinni.... ei noussu kunnolla edelleenkään...no yhtenä päivänä sitten nousi perä aivan yläasentoonsa,eli liian ylös ja pysyi siinä monta päivää,vaikkei autoa edes käytetty.Sitten yhtenä päivänä taas vuosi tyhjäksi,mutta nousi heti kun laittoi auton käyntiin. Nyt pysynyt suunnilleen kohdillaan aina yön yli tai ainakin nousee hetkessä normitasoon.Vedin vielä ilmansuodattimen pitkällä letkulla konehuoneen puolelle.Sieltä se on helppo vaihtaa jatkossa ja muutenkin tarkkailla sitä.Eli Jousissa on kosteutta edelleen,mutta kokoajan pikkuhiljaa paranee. Autolla ajettu 280t,eli kohta varmaan laukeaa jotain,mutta sitten vaihtuu H&R:n alustasarjaan ja pussijouset lentää hevon vi***uun...

Että näin meillä...