Auto kun seisoo 2 pv niin ei starttaa mihinkään vaan pitää pitää laturissa...
Onko näissä jotain ongelmakohtia mistä kannattaa tarkastelu aloittaa?
Ajettu just ½ miljoonaa...
Akussa tuskin on vika kun ajoin tankin tyhjäksi ja kesti
startata autolla useamman minuutin (ennenkuin lähti käyntiin).
S210 220 CDiA 2003, akku tyhjnee
Sähköinen lisälämmitin, sähköpenkit, jälkiasennetut radiot ja hälyttimet...
mittaamalla luultavasti selviää.
Edit: no sitä lämmitintä tarkoitin mutta kunkiireessäkirjoittaa nii tulee jotain epäymmärrettävää.... lohko-sana korjattu ettei sekoiteta defaan
mittaamalla luultavasti selviää.
Edit: no sitä lämmitintä tarkoitin mutta kunkiireessäkirjoittaa nii tulee jotain epäymmärrettävää.... lohko-sana korjattu ettei sekoiteta defaan
Viimeksi muokannut MHe, 27.2.2013 14:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: S210 220 CDiA 2003, akku tyhjnee
Jos menee tyhjäksi parissa tunnissa niin sähköinen lisä lämmitin mikä ei ole lohkossa vaan siinä paisunta säilön lähellä mustan muovin allaMajor kirjoitti:Auto kun seisoo 2 pv niin ei starttaa mihinkään vaan pitää pitää laturissa...
Onko näissä jotain ongelmakohtia mistä kannattaa tarkastelu aloittaa?
Ajettu just ½ miljoonaa...
Akussa tuskin on vika kun ajoin tankin tyhjäksi ja kesti
startata autolla useamman minuutin (ennenkuin lähti käyntiin).
jos taas kestää tyhjentyä pitempään niin yleisä on penkien boxsit, radio,
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vika korjattu, tarkalleenottaen akussa, latauksessa tai virran häviämisessä ei ollut ongelmaa, auto starttasi varmasti vain jos akku oli piripintaan täynnä...
Käytin startin irti ja putsailin sen, oli hyvässä kunnossa kontaktorit ja hiiliäkin reilusti jäljellä. Solenoidi oli melko töhnässä...
Ja tietysti rasvasin.
Samalla tietysti putsailin virtakaapelien liittimet ja
nyt startti pyörittää ihan eri malliin,
aiemmin kun akku ei ollut ihan täysi niin
solenoidi vain naksahti mutta muuta ei tapahtunut.
Tosin saattoi yhtäkkiä ruvetakin starttaamaan vaikka
edellisenä päivänä vain naksui, vaikka ei välillä ollutkaan latauksessa...
Käytin startin irti ja putsailin sen, oli hyvässä kunnossa kontaktorit ja hiiliäkin reilusti jäljellä. Solenoidi oli melko töhnässä...
Ja tietysti rasvasin.
Samalla tietysti putsailin virtakaapelien liittimet ja
nyt startti pyörittää ihan eri malliin,
aiemmin kun akku ei ollut ihan täysi niin
solenoidi vain naksahti mutta muuta ei tapahtunut.
Tosin saattoi yhtäkkiä ruvetakin starttaamaan vaikka
edellisenä päivänä vain naksui, vaikka ei välillä ollutkaan latauksessa...