Kyllä tossa pari reissua jo heitin tän sippaamisen jälkeen ja toimii moitteetta... huomenna aamulla nähdään viimeistään pelittääkö vai eijolle kirjoitti:Mulla meni vartan akku samanlaiseksi tuossa kesällä että ei kestänyt kuormittaa ollenkaan kun piti jo antaa apuvirtaa. Sitten hiukan apuvirtaa niin taas lähti käymään ihan kunnei olis tyhjä ollutkaan.
Sitten meni vaihtoon kun meni sellaiseksi että 10 min radion kuuntelu oli jo liika sille akulle
simoksin paluu väykkykantaan
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Suutin vialta vaikutta kuvatun perusteela (hetki lämitystä ja heti lähtee)simoks kirjoitti:Njoo kyllähän se käymään lähti... 15min webastoa kun ei viittiny nyt pitää kauemmin, mutta jäi "tärisemään" joksikin aikaa ennenku uskaltaa päästää avaimesta että jää kans käyntiin.. Ei taida toi 15minuuttia oikeen piisata näillä keleillä :/
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Minkälainen vika kyseessä? Testeriin? Suuttimiin laitettu joku korjaussarja vähän yli 100tkm sittenCDI203 kirjoitti:Suutin vialta vaikutta kuvatun perusteela (hetki lämitystä ja heti lähtee)simoks kirjoitti:Njoo kyllähän se käymään lähti... 15min webastoa kun ei viittiny nyt pitää kauemmin, mutta jäi "tärisemään" joksikin aikaa ennenku uskaltaa päästää avaimesta että jää kans käyntiin.. Ei taida toi 15minuuttia oikeen piisata näillä keleillä :/
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Tuolla viewtopic.php?t=23680 kuva aiheestasimoks kirjoitti:Minkälainen vika kyseessä? Testeriin? Suuttimiin laitettu joku korjaussarja vähän yli 100tkm sittenCDI203 kirjoitti:Suutin vialta vaikutta kuvatun perusteela (hetki lämitystä ja heti lähtee)simoks kirjoitti:Njoo kyllähän se käymään lähti... 15min webastoa kun ei viittiny nyt pitää kauemmin, mutta jäi "tärisemään" joksikin aikaa ennenku uskaltaa päästää avaimesta että jää kans käyntiin.. Ei taida toi 15minuuttia oikeen piisata näillä keleillä :/
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Hmm... Ettei vaan olis hehkuissa vika nyt kuitenki? 1hehku ja hehkurele vaihdettu muutama kuukausi sitten, olis pitäny kaikki vaihtaa vissiin.CDI203 kirjoitti:Tuolla viewtopic.php?t=23680 kuva aiheestasimoks kirjoitti:Minkälainen vika kyseessä? Testeriin? Suuttimiin laitettu joku korjaussarja vähän yli 100tkm sittenCDI203 kirjoitti: Suutin vialta vaikutta kuvatun perusteela (hetki lämitystä ja heti lähtee)
Moi.Taski kirjoitti:Ei olis. Kannattaa ajaa parikytä kilsaa pelkällä 98 bensalla ni puhdistuu suuttimet. Niin mä oon tehny jokaseen omaan dieselautooni. Hyvin pelittää!
Omassa mersussa polttoainevalo syttyi ja tankkasin sitten 20L bensaa tankkiin.
Koitin ajella bensalla, mutta käyntiääni oli aika "koliseva", kuuluuko asiaan?
Itse en päässyt kuin noin pari kilometriä ja auto sammui, mistäs tämä nyt johtuu?
Muistutetaan lukijoita että tämähän on täyttä pas*aa tällainen "neuvo", älkää missään tapauksessa ottako tosissanne.Taski kirjoitti:Ei olis. Kannattaa ajaa parikytä kilsaa pelkällä 98 bensalla ni puhdistuu suuttimet. Niin mä oon tehny jokaseen omaan dieselautooni. Hyvin pelittää!
Toivottavasti oli viimeinen kerta
Dude...
Joo tää on tosiaan samaa tasoo kun hiekkapuhallushiekan kaataminen imusarjaan että saa sylinterinseinät kiiltäviks.
http://www.audiforums.com/forum/off-top ... ong-80267/
edit: Jaa viestihistoriasta päätellen ei taida sami olla sentään ihan oikeasti noin tauno Meinasin jo että tälläkin planeetalla on joku joka ottaa mun jutut todesta.
Joo tää on tosiaan samaa tasoo kun hiekkapuhallushiekan kaataminen imusarjaan että saa sylinterinseinät kiiltäviks.
http://www.audiforums.com/forum/off-top ... ong-80267/
edit: Jaa viestihistoriasta päätellen ei taida sami olla sentään ihan oikeasti noin tauno Meinasin jo että tälläkin planeetalla on joku joka ottaa mun jutut todesta.
Muotiallekirjoitus
http://simokss.kuvat.fi/kuvat/
sieltä pällisteleen uudempia kuvatuksia kun pesasin välillä väykkää
Tosiaan talven jälkeen tullu joka oveen ja takaluukun lukon ympärille ruostetta... eipähän lopu rahanmeno kesken tän kans
sieltä pällisteleen uudempia kuvatuksia kun pesasin välillä väykkää
Tosiaan talven jälkeen tullu joka oveen ja takaluukun lukon ympärille ruostetta... eipähän lopu rahanmeno kesken tän kans
Mitäs maksoit ylimaalauksesta? Se olis kova sana joo jos vaan olis ylimäärästä taas sen verran.. toi noitten ovien ja luukun korjaus maksais varmaan melkeen samanverranBomber4 kirjoitti:Väykky ilman näkyvää ruosteen alkua täytyy olla väärennös/kopio Kun korjaat jätä ees vähän näkyville jostain,niin väykistit tietää sinulla olevan aito väykky. Nimimerkillä 2 kertaa ylimaalautin omani aikoinaan 4 vuoden omistuksen aikana.
No ohhoh! Eikai sentäs tämmönen vanha taksi voi olla komeinOn kyllä kommein väykky mitä tiiän. Helekutin tyylikäs! Cool
Hyihyi... ei tommosia summia kyllä tähän kaaraan pysty laittaanBomber4 kirjoitti:Eka kerta maksoi n.3000e siinä maalattiin farkun kaikki korin ulkoiset osat korin väriin eli valkoiseksi. Toisella kertaa,tais maksaa ~2000e kun kattoa ei maalattu.Niin ja molemmilla kerroilla avaimet käteen meinigillä.
Pikkasen harmittaa kun aikanaan oman väykyn myin pois, mutta kun ei vaan jaksanut sitä ruostetta vastaan tapella!
Meidän perheessä auto oli eka 2v faijalla ja toiset 2v mulla ja kaksi kertaa sitä maalattiin ja nyt ois pitänyt kolmannen kerran maalata kokonaan yli, myin pois...
Helvetin hyvä autohan se muuten oli!
Tätä projektia on sivusta hiljaa seurattu suurella kiinnostuksella ja hieno on!
Meidän perheessä auto oli eka 2v faijalla ja toiset 2v mulla ja kaksi kertaa sitä maalattiin ja nyt ois pitänyt kolmannen kerran maalata kokonaan yli, myin pois...
Helvetin hyvä autohan se muuten oli!
Tätä projektia on sivusta hiljaa seurattu suurella kiinnostuksella ja hieno on!
Maalaa ite? Sullahan on halli siinä pihalla ja kompurakin varmaan löytyy. Ei muutaku maalia ja biltemasta ruisku.simoks kirjoitti:Hyihyi... ei tommosia summia kyllä tähän kaaraan pysty laittaanBomber4 kirjoitti:Eka kerta maksoi n.3000e siinä maalattiin farkun kaikki korin ulkoiset osat korin väriin eli valkoiseksi. Toisella kertaa,tais maksaa ~2000e kun kattoa ei maalattu.Niin ja molemmilla kerroilla avaimet käteen meinigillä.
Muotiallekirjoitus
Tosiaan ovet on nyt korjailtu ruosteista ja äsken käytin väykyn suuttimien ohivuototestissä ja samalla katottiin vikakoodit... vähän PA-puolen putkia ja o-renkaita vaiheltiin ja 1 hehku oli pimeenä. Eihän niissä suuttimissa mitään ollu vialla
Sitte tuli hommattua DLS cad11 vahvari subille ja ground zeron nucleari pitäis tulla huomenna myös S
Samalla sitten jos sais aikaseks joskus vaihella nuo H&R vakaajat mikkä tuos odottelee asennusta ja koiranluut uusiin Pitäis vaan joku kunnon torxihylsy keksiä jostain kun noi perus markettimallit tuntuu kaikki antavan periks kun sitä koiranluut pulttia yrittää avata
Sitte tuli hommattua DLS cad11 vahvari subille ja ground zeron nucleari pitäis tulla huomenna myös S
Samalla sitten jos sais aikaseks joskus vaihella nuo H&R vakaajat mikkä tuos odottelee asennusta ja koiranluut uusiin Pitäis vaan joku kunnon torxihylsy keksiä jostain kun noi perus markettimallit tuntuu kaikki antavan periks kun sitä koiranluut pulttia yrittää avata
Tossa on noi H&R:t tosiaan jokka pitäis nakata kiinni
Niin ja tommoset tarrat löytyypi takalasista..
Pitää viel nakata noista korjatuista ovista kuvaa kunhan saan pesastua pirssin
Niin ja tommoset tarrat löytyypi takalasista..
Pitää viel nakata noista korjatuista ovista kuvaa kunhan saan pesastua pirssin
Viimeksi muokannut simoks, 30.3.2012 23:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
huoh
Sovittelin vakaajasarjaa paikalleen ja tajusin siinä kohtaa ku vanhat jo irti että eihän noi uuden vakaajan pultit käy mitenkään tonne mun alatukivarsiin... vitutti hieman heittää vanha takasi.. Ja vielä kun noi koiranluiden pultit vaati neljä torxihylsyä ja loppujenlopuks jouduin hitsaan niihin ite pultit kiinni ja potkiin ne auki.. perussetti taas
toivottavasti ton sarjan saa palauttaa ku eihän se maksanu ku 400e..
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Sovittelin vakaajasarjaa paikalleen ja tajusin siinä kohtaa ku vanhat jo irti että eihän noi uuden vakaajan pultit käy mitenkään tonne mun alatukivarsiin... vitutti hieman heittää vanha takasi.. Ja vielä kun noi koiranluiden pultit vaati neljä torxihylsyä ja loppujenlopuks jouduin hitsaan niihin ite pultit kiinni ja potkiin ne auki.. perussetti taas
toivottavasti ton sarjan saa palauttaa ku eihän se maksanu ku 400e..
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
^ ja minähän siellä ite olin failannu Eli etuvakaaja on paikallaan, ajettavuus parani huomattavasti..
Vaan ei ongelmitta oo menny senkään asennus.. Ensin tosiaan pultit ei irronnu muuten kun hitsaamalla järeempää mutteria siihen kantaan ja nyt sitten koiranluiden yläpäistä piti vuolla se "nystyrä" sieltä kumin sisältä pois, kun noi H&R:n pultit on niin vitun jämptit sinne reikään.. Jos sitä ei vuollu niin ruuvipenkissä se kumi vaan pullahtaa ulos sieltä reiästä ja se on pilalla sitten.
Noh nyt on tosiaan koiranluut kiinni, vaan KL-varaosien mulkku anto molemmat vasemmalle puolelle olevia niveliä... eli VIELÄ kerran pitää nostaa auto ylös että saa sen vakaajan viimeinkin oikein sinne kiinni. huoh Remonttipaikka tuola 40km päässä niin vituttaa hieman reissata edestakas tämmösien typerien asioitten takia..
Saas nähä mitä ongelmia ton takavakaajan kanssa tulee
Vaan ei ongelmitta oo menny senkään asennus.. Ensin tosiaan pultit ei irronnu muuten kun hitsaamalla järeempää mutteria siihen kantaan ja nyt sitten koiranluiden yläpäistä piti vuolla se "nystyrä" sieltä kumin sisältä pois, kun noi H&R:n pultit on niin vitun jämptit sinne reikään.. Jos sitä ei vuollu niin ruuvipenkissä se kumi vaan pullahtaa ulos sieltä reiästä ja se on pilalla sitten.
Noh nyt on tosiaan koiranluut kiinni, vaan KL-varaosien mulkku anto molemmat vasemmalle puolelle olevia niveliä... eli VIELÄ kerran pitää nostaa auto ylös että saa sen vakaajan viimeinkin oikein sinne kiinni. huoh Remonttipaikka tuola 40km päässä niin vituttaa hieman reissata edestakas tämmösien typerien asioitten takia..
Saas nähä mitä ongelmia ton takavakaajan kanssa tulee
-
- Viestit: 6
- Liittynyt: 01.6.2012 23:52