Forumilaiset, esitelkääpä ajopelejänne ! Muutakin kuin MB.
Tämmösillä muilla merkeillä ajetaan. Mitsubishi ja BMW ovat talviautoja. Muut ja Mersu kesäjuttuja.
Galant on kuitenkin tavallaan kaikkein mieluisin - mm. kun noi muut kun on sen verran vanhanaikaisia että niissä kun ei käänny kuin etupyörät!
BMW on aika tuore hankinta mutta jo nyt voi sanoa ettei ole ihme kun sitä pidettiin pitkään maailman parhaana autona...
Mustangissa on eniten sitä jotain. Siitä ei luovuta koskaan.
Taunus saisi lähteä kun on nyt vähän liikaa noita autoja. ( vaimon mielestä )
Galant on kuitenkin tavallaan kaikkein mieluisin - mm. kun noi muut kun on sen verran vanhanaikaisia että niissä kun ei käänny kuin etupyörät!
BMW on aika tuore hankinta mutta jo nyt voi sanoa ettei ole ihme kun sitä pidettiin pitkään maailman parhaana autona...
Mustangissa on eniten sitä jotain. Siitä ei luovuta koskaan.
Taunus saisi lähteä kun on nyt vähän liikaa noita autoja. ( vaimon mielestä )
Ei pisaralla pitkälle vaan ämpärillisellä lujaa!
-89 560 SEC
-91 Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4wd 4ws
-93 BMW 740i
-89 560 SEC
-91 Mitsubishi Galant GTI Dynamic 4 4wd 4ws
-93 BMW 740i
- Vilenin Herttua
- MIESASIAMIES
- Viestit: 879
- Liittynyt: 22.12.2005 15:06
Kaikkea olen nähnyt autojen katoilla -ostoskärryistä lähtien - mutta nyt näen ensi kertaa että mopon sarvet ja niissä lisävalot.
Ihan hyvältähän nuo näyttää, ei siinä mitään.
Voisi omaankin laittaa valot katolle kun olisi hyvät kiinnikkeet, sieltähän ne parhaiten valaisisivat.
Aurinkolippa olisi kiva, keltähän löytyisi ?
Mites tuo vararengasteline on kiinni ovessa lukonpuolilaidalta ?
Meidän pussissa ei muuten ole lainkaan tuota sivuliukuovea.
Ihan hyvältähän nuo näyttää, ei siinä mitään.
Voisi omaankin laittaa valot katolle kun olisi hyvät kiinnikkeet, sieltähän ne parhaiten valaisisivat.
Aurinkolippa olisi kiva, keltähän löytyisi ?
Mites tuo vararengasteline on kiinni ovessa lukonpuolilaidalta ?
Meidän pussissa ei muuten ole lainkaan tuota sivuliukuovea.
wiimax.fi
Tuommonen löytys:
Ajokuntoinen. Pari vuotta sitten laiton sen ajokuntoon, oli ollut ajamatta n.20v eli siitä asti ku ostin ekan "oikean" mopon...
(piti laittaa kuntoon ku sen aikainen ex-akka tarvi autoa ja ite piti päästä sorsajahtiin...)
(tämä on vaarin vanha, hän on sen joskus uutena ostanut.)
Pientä "fiksailua" ja entisöintiä se tarvis ku on ollut tosiaan aikoinaan minun eka mopo, niin onhan sillä kaaduttu/rällätty...
Ajokuntoinen. Pari vuotta sitten laiton sen ajokuntoon, oli ollut ajamatta n.20v eli siitä asti ku ostin ekan "oikean" mopon...
(piti laittaa kuntoon ku sen aikainen ex-akka tarvi autoa ja ite piti päästä sorsajahtiin...)
(tämä on vaarin vanha, hän on sen joskus uutena ostanut.)
Pientä "fiksailua" ja entisöintiä se tarvis ku on ollut tosiaan aikoinaan minun eka mopo, niin onhan sillä kaaduttu/rällätty...
Pro-HVM
Ajelen 200 cdi mallilla. 203. Vuosimallia 2003.
Mutta arvata saattaa, mistä haaveilen.
Vanhasta autosta, projektista jonka aloitan eläkepäivinä. Jos Luojani suo!
Ja jos löydän mukavan fiat-mallin niin... 124, vaikka sport coupe. Mikäli ruoste ei kaikkea siitä ole syönyt.
Autolehdistä kulutan hiirenkorvalle MOBILISTIN.
Mutta arvata saattaa, mistä haaveilen.
Vanhasta autosta, projektista jonka aloitan eläkepäivinä. Jos Luojani suo!
Ja jos löydän mukavan fiat-mallin niin... 124, vaikka sport coupe. Mikäli ruoste ei kaikkea siitä ole syönyt.
Autolehdistä kulutan hiirenkorvalle MOBILISTIN.
Löytyyhän se multakin tuommoinen punavalkoinen Jupitero. Tai oikemmin se on Comet Swing, mutta sama laite se on. Sellainen missä on tankin kyljissä irtonaiset kromiposket.
Sen hommasin heti ajokortin saatuani palasina pahvilaatikoissa. Kaamea romu se oli, mutta niin siitä vain saatiin tehtyä varsin siisti peli. Melkoista osien hommaamista oli kyllä kun suuri osa osista oli pilalla, tai muuten vain puuttui. Kaikki nippelit nysvättiin, jynssättiin ja maalattiin uudelleen. Moottori tehtiin silloin jo pariin kertaan ja levällään se on nytkin, jätti välille vappu-ajelulla
Kuvia en kyllä löytänyt tähän hätään kuin perinteisiä paperikuvia projektivaiheista, valmiista on näköjään jäänyt ottamatta
Sen hommasin heti ajokortin saatuani palasina pahvilaatikoissa. Kaamea romu se oli, mutta niin siitä vain saatiin tehtyä varsin siisti peli. Melkoista osien hommaamista oli kyllä kun suuri osa osista oli pilalla, tai muuten vain puuttui. Kaikki nippelit nysvättiin, jynssättiin ja maalattiin uudelleen. Moottori tehtiin silloin jo pariin kertaan ja levällään se on nytkin, jätti välille vappu-ajelulla
Kuvia en kyllä löytänyt tähän hätään kuin perinteisiä paperikuvia projektivaiheista, valmiista on näköjään jäänyt ottamatta
Muut ovat Mersuja, mutta tämä ei ole: Kliks.
Projektin seuraavat askelet:
1. Jollain ilveellä Suomalaisiin kilpiin.
2. Solo-penkki jostain.
3. Jäättömiä kelejä odottelemaan.
Projektin seuraavat askelet:
1. Jollain ilveellä Suomalaisiin kilpiin.
2. Solo-penkki jostain.
3. Jäättömiä kelejä odottelemaan.
-T
darttiin kävin hakee kesäksi vähän parempaa viriosaa,kannet lähtee samoin laskettavaksi ja tehään porttaus.
tälläinen kaasari tuli ostettua:
http://www.sallee-chevrolet.com/Demon/images/speed.jpg
http://www.barrygrant.com/demon/default.aspx?page=10
imusarja:
http://www.professional-products.com/ma ... tmopar.php
tälläinen kaasari tuli ostettua:
http://www.sallee-chevrolet.com/Demon/images/speed.jpg
http://www.barrygrant.com/demon/default.aspx?page=10
imusarja:
http://www.professional-products.com/ma ... tmopar.php
-blöö-
dodge dart -67-
dodge dart -67-
-
- Jenkki-mies
- Viestit: 394
- Liittynyt: 28.3.2006 11:34
- Paikkakunta: Vapaala city
Dartista kuvaasanttu kirjoitti:darttiin kävin hakee kesäksi vähän parempaa viriosaa,kannet lähtee samoin laskettavaksi ja tehään porttaus.
tälläinen kaasari tuli ostettua:
http://www.sallee-chevrolet.com/Demon/images/speed.jpg
http://www.barrygrant.com/demon/default.aspx?page=10
imusarja:
http://www.professional-products.com/ma ... tmopar.php
Mercedes 220 T CDI Combi
Cadillac Coupe de Ville 1958
SMV 12 1967 ja SMV 525 Electronic 1983
Cadillac Coupe de Ville 1958
SMV 12 1967 ja SMV 525 Electronic 1983
Tuommosella mennään tällä hetkellä:
www.tinypic.com/zno511.jpg
www.tinypic.com/zno511.jpg
Viimeksi muokannut "MK", 15.5.2006 21:48. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
[quote=""MK""]Tuommosella mennään tällä hetkellä:
www.tinypic.com/zno511.jpg[/quote]
No mikä ettei;hieno on peli ja velkommen til världens bästa forum.
www.tinypic.com/zno511.jpg[/quote]
No mikä ettei;hieno on peli ja velkommen til världens bästa forum.
Hui kun pelästytti tuon Coronet-farmarin kilpi: NAZIS Olenkin aina miettinyt missä autossa moinen on ja nyt sekin selvisi.
ahonen v: Paljonko wankel-Mazdalla ajettu? Ne eivät taida oikein rivimoottoreiden kilometreihin yltää ja remontit kalliita. Onko tuon koneelle tarvinnut mitään suurempaa vielä tehdä?
HVM: Kuvia nyt siitä kuupelosta tänne ja sassiin.
Oletko itse puuhaillut tuon moottorin siihen? Joskus kun kaveri konetta itselleen suunnitteli niin tuli todettua että kestävän yli kaksilitraisen tekeminen maksaa mansikoita. Mikä lohko?
Täältä löytyy kamikazien tekeleitä paljon (liikaakin), mutta onpahan tuossa nyt edes yhdestä kuva:
ahonen v: Paljonko wankel-Mazdalla ajettu? Ne eivät taida oikein rivimoottoreiden kilometreihin yltää ja remontit kalliita. Onko tuon koneelle tarvinnut mitään suurempaa vielä tehdä?
HVM: Kuvia nyt siitä kuupelosta tänne ja sassiin.
Oletko itse puuhaillut tuon moottorin siihen? Joskus kun kaveri konetta itselleen suunnitteli niin tuli todettua että kestävän yli kaksilitraisen tekeminen maksaa mansikoita. Mikä lohko?
Täältä löytyy kamikazien tekeleitä paljon (liikaakin), mutta onpahan tuossa nyt edes yhdestä kuva:
Viimeksi muokannut PK, 21.9.2006 2:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuvia ei ole edelleenkään, paise kun seisoo pimeässä ladossa puupinon takana. Pitää yrittää kuvata nyt kesän mittaan, samalla kun sitä taas käyttelee etc...PK kirjoitti:Hui kun pelästytti tuon Coronet-farmarin kilpi: NAZIS Olenkin aina miettinyt missä autossa moinen on ja nyt sekin selvisi.
ahonen v: Paljonko wankel-Mazdalla ajettu? Ne eivät taida oikein rivimoottoreiden kilometreihin yltää ja remontit kalliita. Onko tuon koneelle tarvinnut mitään suurempaa vielä tehdä?
HVM: Kuvia nyt siitä kuupelosta tänne ja sassiin.
Oletko itse puuhaillut tuon moottorin siihen? Joskus kun kaveri konetta itselleen suunnitteli niin tuli todettua että kestävän yli kaksilitraisen tekeminen maksaa mansikoita. Mikä lohko?
Täältä löytyy kamikazien tekeleitä paljon (liikaakin), mutta onpahan tuossa nyt edes yhdestä kuva:
Kruunu
Kone on erään jokkis-miehen tekemä, kestävyyttä on haettu alhaisilla puristuksilla. (alle 10) Volskin koneeseen menee suunnilleen se 1000e, ja paikallaan on nyt kone #5. Halpaa harrastamista. Kestävyys on mitä on, ne pannut kun tahtoo käydä "hieman" kuumana kun annetaan tennaria öljynpaineet kärsii. Paiseessa on nyt kaksi öljynlauhdutinta(jäähdytintä?), toinen keulalla, toinen persiissä. Keulan kennolta saa lämpöä kajuuttaan, kaverina vielä webasto.
Kone on tehty kahdella öljynpaineventtiilillä olevasta pakun pannukakkumoottorista, seuraava "kestävämpi" olisi sitten portsken(?) lohko, eikä kestä sekään.
Kestää ne sellaisen 5tkm kovaa ajoa, rauhallista enemmänkin.
dollarihymy kirjoitti:Dartista kuvaasanttu kirjoitti:darttiin kävin hakee kesäksi vähän parempaa viriosaa,kannet lähtee samoin laskettavaksi ja tehään porttaus.
tälläinen kaasari tuli ostettua:
http://www.sallee-chevrolet.com/Demon/images/speed.jpg
http://www.barrygrant.com/demon/default.aspx?page=10
imusarja:
http://www.professional-products.com/ma ... tmopar.php
Viimeksi muokannut santtu, 19.5.2006 6:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-blöö-
dodge dart -67-
dodge dart -67-
- Offtopiccia älkää ottako keskusteluun mukaan:
Santtu:
Miksei viälä ole kuuluna kiroamista noista spede-demoneista? mitä lueskellu niin hyviä kokemuksia noista porukalla tuntunee olevan aika niukasti. Vai ookkona kerinnä hakkaamaan etes paikoilleen? Nojoo, toisaalta eikai ne sen kummemmat ole kuin muutkaan.
“I’ve written a romantic comedy. It’s about a guy and a girl, classic, initially they hate each other, classic, but they end up in bed together. Classic! It’s called the rapist.” — Jimmy Carr
Noin 260 tuhatta tuolla on jo kelattu, ja kerran on kone remppa tehty. MaksoPK kirjoitti:
ahonen v: Paljonko wankel-Mazdalla ajettu? Ne eivät taida oikein rivimoottoreiden kilometreihin yltää ja remontit kalliita. Onko tuon koneelle tarvinnut mitään suurempaa vielä tehdä?
30tuhatta mummoa vankkelihan on siitä erikoinen, että eestaas liikkuvia osia ei ole, joten täystuhoa ei niin herkästi pitäisi syntyä, mutta ongelmana noissa on "mäntien" tiivistepinnat jotka alkaa valskata.
No pistons, no valves, no problems
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Hillittömän tyylikäs takalasitarra. On muuten passelin näköinen kilpikin, numerota vois vähän rukata pienemmäksi.santtu kirjoitti: http://img15.imgspot.com/u/05/320/14/Ku ... 256390.jpg
BMW 318d -09