Motivaatiota koko tekniikan alas pudottamiseen ei ole kun autolla ajettu jo yli 500tkm. eli menee lihoiksi jos niin paljon puretaan

Suuttimien irrotus on juuri tuollainen savotta, jotenkin tarkoituksella ne on laitettu vielä lisäksi niin että kaksi pötkylää saman haarukan allaEasy Rider kirjoitti:Nuista sitte on mukava vaihella niitä suuttimenprikkoja.Pakko purkaa sähköpäät irti ja repiä heittovasaralla, ellei oo mallikohtasta vetäjää tai tule kuumana ja kierroksilla iteksiin. Heittolekakaan ei sovi vetämään suoraan ellei tee rasiaporalla lukkopeltiin reikää.
![]()
Kaiken hyvän lisäks aina kaks suutinta vedettävä kerrallaan ja pikkuhiljaa vuoronperään. Kaks suutinta ku tulee aina parina yhellä käpälällä kiinni.
Ihan per5e systeemi.
200D, sillä pääsee sen 500tkm päähän vähemmällä kaljuuntumisella/harmaantumisella, valitaan se.
Niin paskoja korjata joka juttu=kallista asiakkaalle että vähemmällä tappelulla ollaan me selvitty ku ollaan ohjattu merkkiliikkeelle,"niillä on työkalut ja miehet" ;Ddealer kirjoitti:Suuttimien irrotus on juuri tuollainen savotta, jotenkin tarkoituksella ne on laitettu vielä lisäksi niin että kaksi pötkylää saman haarukan allaEasy Rider kirjoitti:Nuista sitte on mukava vaihella niitä suuttimenprikkoja.Pakko purkaa sähköpäät irti ja repiä heittovasaralla, ellei oo mallikohtasta vetäjää tai tule kuumana ja kierroksilla iteksiin. Heittolekakaan ei sovi vetämään suoraan ellei tee rasiaporalla lukkopeltiin reikää.
![]()
Kaiken hyvän lisäks aina kaks suutinta vedettävä kerrallaan ja pikkuhiljaa vuoronperään. Kaks suutinta ku tulee aina parina yhellä käpälällä kiinni.
Ihan per5e systeemi.
200D, sillä pääsee sen 500tkm päähän vähemmällä kaljuuntumisella/harmaantumisella, valitaan se.