Suksin E220CDi VäyVäy
Hemmettiläinen, mulla on se yhteystieto laittamatta sullehotari kirjoitti:Muttuko xuxi loota
Juu, muuttui oleellisesti eli toimii nyt just eikä melkein eli niinkuin pitää. ISO KIITOS hotarille ja KL-Varaosille
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Juu siinä kuvassa ja juurikin se väriArto N kirjoitti:Ai tossa kuvassa Toi väri vai
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
No joo, nyt se raportointi pitäis sitten aloittaa kun tuli tuommonen nuukapihin budjettiauto hommattuaEldorado kirjoitti:Hommaa se universumin halvin S211 niin luulisin että tulee muutakin raportoitavaa.XUX63 kirjoitti: Tylsä auto kun ei oo oikein muuta kirjoiteltavaa kuin pohtia kulutuksia
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Ne o tosi kureeta vehkeitä, toivottavasti säästyttä moiseltaXUX63 kirjoitti:Sitten kun tarpeeksi köyhtyy niin ei oo vara ostaa kuin pressukatolla olevia versioitah5 kirjoitti:Meikäläinen pärjäilee nykyään ihan vaan A-B-osastolla
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
En tiedä mikä lie, mutta minun paavo teki ennätyksen:XUX63 kirjoitti:Jännän vähän tippui tuo kulutus keskinopeuden tiputtamisen suhteen.
kuvanlaatu taattua kännykkälaatua yön pimeydestä
Yleensä menee n. litra enemmän, ajoi miten ajoi, ja keskinopeus 80 vs 100 on minulla tehnyt ajoällin mukaan kulutukseen juurkin tuon nollapilkkujotain lisän. En tiedä miten nuo sitten lie verrattavissa keskenään, minulla kun on 270cdi.
Jokatapauksessa mutta tuntuu tuo oma jonkinverran janoisempi olevan kuin mitä XUXi on tänne kulutuksiaan listannut.
Any solution that doesn't involve duct tape is not properly thought out. Additional beer consumption may be required.
Käyn vaihtaan tuon pään ja sitten tää tulee myyntiin. Parempi ajaa ku nykyinen käyttis, kiitos hotarin kun vaihdettiin alustaan kaikki mahollinen
Autolla on ajettu ja tekniikkaa pidetty ku k*ää p*llua eli on taatusti hyvä taittaa matkaa.
Autossa on TapSoft eli 181hp/448Nm ja polokimen potikka on säädetty niin että on taatusti kiva ajella.
+/-5t€ riippuen mitä renkaita tulee mukaan
Auto ON hyvä ja väri on erinomainen
Autolla on ajettu ja tekniikkaa pidetty ku k*ää p*llua eli on taatusti hyvä taittaa matkaa.
Autossa on TapSoft eli 181hp/448Nm ja polokimen potikka on säädetty niin että on taatusti kiva ajella.
+/-5t€ riippuen mitä renkaita tulee mukaan
Auto ON hyvä ja väri on erinomainen
XUX63 kirjoitti:Käyn vaihtaan tuon pään ja sitten tää tulee myyntiin. Parempi ajaa ku nykyinen käyttis, kiitos hotarin kun vaihdettiin alustaan kaikki mahollinen
Autolla on ajettu ja tekniikkaa pidetty ku kvää pallua eli on taatusti hyvä taittaa matkaa.
Autossa on TapSoft eli 181hp/448Nm ja polokimen potikka on säädetty niin että on taatusti kiva ajella.
+/-5t€ riippuen mitä renkaita tulee mukaan
Auto ON hyvä ja väri on erinomainen
Posti toimittaa sinulle vaikka kuun taivaalta - paitsi jos olet tilannut sen.
Ford Mondeo MK3 2.0 '03
Ford Focus MK1 1.6 '02
ex-Sammale-Rimera UGGly '95
® Mesen linttaklubi
Ford Mondeo MK3 2.0 '03
Ford Focus MK1 1.6 '02
ex-Sammale-Rimera UGGly '95
® Mesen linttaklubi
Yhden reissun olen miitistä takaisin ajanut tällä väyväyllä ja täytyy todeta että oli sekä erinomainen ajettava että kulutuspuoli varsin maltillinen. Omaan taannoiseen samanlaiseen verrattuna tämä meni melkeinpä litran vähemmällä sopalla minun ajotyylilläni.
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Tapojeni vastaisesti löin hetken mielijohteesta väykyn tulille viime pakkasten aikaan. Vähän raskaasti pyöritti mutta vajaan vuoden vanha Varta jaksoi kuitenkin sen verran että väykky lähti iloisesti hyrskyttään itseänsä lämpimäksi
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HQcFQgJ4KrA[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HQcFQgJ4KrA[/youtube]
Pakko kai itsekin laittaa kuvaa kulutuksesta. Kyseessä on siis -00 S210 320 CDI:
Ei nyt ihan hirvee. Niinkuin keskinopeudesta ja matkasta näkyy, niin ei ihan kokonaan ole pitkää suoraa edes jolkotettu.
Ei nyt ihan hirvee. Niinkuin keskinopeudesta ja matkasta näkyy, niin ei ihan kokonaan ole pitkää suoraa edes jolkotettu.
S210 320 CDI Avari -00 7-Sitz.
Ex-S210 320 CDI Avari -02 7-Sitz.(peuran perkule)
S124 300 E -89 projekti
Ex-W124 300 TD a'la Mynädiesel (teininkiusaaja)
Ex-W124 230 E
Ex-W123 300 D
Oho, onpas niitä kertynyt...
Ex-S210 320 CDI Avari -02 7-Sitz.(peuran perkule)
S124 300 E -89 projekti
Ex-W124 300 TD a'la Mynädiesel (teininkiusaaja)
Ex-W124 230 E
Ex-W123 300 D
Oho, onpas niitä kertynyt...
Pienellä menee tuokin vaikka köröttelyä/seka-ajoa on ollutkinScorpio kirjoitti:Niinkuin keskinopeudesta ja matkasta näkyy, niin ei ihan kokonaan ole pitkää suoraa edes jolkotettu.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Väykky on lähdössä uuteen kotiin. Ennen luovutusta piti sulatella enimpiä lumia päältä
Viimeisiä ajoja kun ajelin niin kaupunkirullauksessa ja lyhkäsissä motarivedoissa menee litratolokulla pienemmällä ku Eemeli ja kulku on kevyempää Nooh, aikansa kutakin vaikka haikeelta tuntuukin
Viimeisiä ajoja kun ajelin niin kaupunkirullauksessa ja lyhkäsissä motarivedoissa menee litratolokulla pienemmällä ku Eemeli ja kulku on kevyempää Nooh, aikansa kutakin vaikka haikeelta tuntuukin
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Eikös se ole tosiasia että E-mersukin on vaan huonontunut jokaisen uuden mallisukupolven myötä.XUX63 kirjoitti:Viimeisiä ajoja kun ajelin niin kaupunkirullauksessa ja lyhkäsissä motarivedoissa menee litratolokulla pienemmällä ku Eemeli ja kulku on kevyempää Nooh, aikansa kutakin vaikka haikeelta tuntuukin
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
No ei ehkä kuitenkaan mutta vähän 124, 210 ja 211 yhdistelemällä ja pikkusen modaamalla se optimi mulle ehkä tulisEldorado kirjoitti:Eikös se ole tosiasia että E-mersukin on vaan huonontunut jokaisen uuden mallisukupolven myötä.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Nuo "maailma-pelastuu"-härpäkkeet taitaa olla suurin syyllinen Kaikenmaailman kierrätyksiä, partikkelifilttereitä ja katteja Onhan nuissa Delphiläisissä syöttöjä reilummasti joten kaippa sekin jotain vaikuttaa ja kapasiteettia ois vielä reilumpaanjolle kirjoitti:Vai vaikuttaisko se enempi että moottorinohjaus on muutettu Bosch:stä Delphiin.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Tämäpä Väykkä tuli hinurilla tallin pihhaa. 10 minuutin päästa se taas toimii.
Vika koodi oli injektori 2 virtakatkos
Nollaus ja toimii
Vika koodi oli injektori 2 virtakatkos
Nollaus ja toimii
W903.663 laulupiili
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
S210.226 digilintta
S203.216 ceemeli
® Mesen linttaklubi - Kun ruoste meidät erottaa
SUOMEN MERCEDES-AUTOILIAT SE REHELLISEMPI YHDISTYS
[miitit]0000000000001011111111111111[/miitit]
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
hotari kirjoitti:Tämäpä Väykkä tuli hinurilla tallin pihhaa. 10 minuutin päästa se taas toimii.
Vika koodi oli injektori 2 virtakatkos
Nollaus ja toimii
Sositelisin pikaista johtojen tarkistus(jos ei jo tehty ja suutimien johtojen liitimet on kunnossa)tapio89 kirjoitti:Toimiikohan kuin kauan?
muuten on kohta -1 ecu
(ihan lähi aikoina 2 tapausta missä ko koodin jälkeen -1 ecu)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Kehtaa prkl alkaa oikutteleen heti kun pääsee maailmalle. Oli Lapinreissulta palatessa lyönyt kinttaat tiskiin. Cable-Guy hommiin Vaihtamalla vai uudet tekemällä
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
Väykky oli taas tapsan hoidossa tossa meidän tallilla ja täytyy sanoa että pikkuisen on muuttunut porvariksi Latvian reissun jälkeen. Ei ruostetiplaa missään. Uusi kaunis CIRCONGRUEN PEARL DB257 hohtaa kauniisti pinnassa eikä autosta osaa sopivassa valossa sanoa onko se lila, sininen vai vihree Harmi vaan et jatkaa oikutteluaan uudelle omistajalleen Perkuleen esipuberteetti
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus
W126 300SD -84 talviunilla.
Triumph Daytona 675.
Yamaha T-Max 500.
EQE työautona.