Väyrysen automaattinen ovien lukitus prenkkaa
Väyrysen automaattinen ovien lukitus prenkkaa
Eli hain tuollaisen -00 väyrysen, 320 cdi. Kun lähden liikkeelle ovista kuuluu naksahdus, mutta ovet ei mene lukkoon, taas hetken päästä kuuluu mutta lukkoon ei mene. Välistään menevät lukkoon mutta taas tovin päästä aukeavat ja sitten naksuvat itsekseen. Eikös tuossa kuuluisi ovien mennä lukkoon liikkeelle lähdettyä ja aueta vasta kun avaa napista tai oven? Mistä lääke?
ens hätään voisit kokeilla ottaa sen toiminnon pois käytöstä... 10 sekunttia pitää sitä keskikonsolissa olevaa nappia auki asennossa..ei pitäis mennä ovet enään lukkoo . toisin päin saa takas päälle ..
eihän se tolla korjaannu mut ei pitäis naksua
eihän se tolla korjaannu mut ei pitäis naksua
---------------------------------------------
nykyset:
chevy van -89 6.2d "matkailuauto"
toyota carina 1,6 -92
buick le sabre 6.2d aut. -82
nykyset:
chevy van -89 6.2d "matkailuauto"
toyota carina 1,6 -92
buick le sabre 6.2d aut. -82
ite vaihoin eilen hiilet ja säätimen sieltä laturista ku tuli se battery charger viesti.
ennen ku loppu hiilet nii latas ton 13.8-14, sitte ku hiilet meni loppuun niin 11.8 ja nyt ku vaihoin niin 13.8-14.2 varmaan hiilet hakee viel muotoaan.
kyseessä siis 290 td.
jos katot voltteja siitä ilmastointi kapistuksesta nii ne näyttää ihan mitä sattuu.
ite katoin tommosella tupakinsytkä mittarilla ja yleismittarilla tuntuvat antavan samaa lukemaa.
jos epäilyttää se laturi nii kannattaa enisin ottaa selvää onko boch vaiko valeo ja sitte mennä liikeeseen ja ostaa se hiili säädin paketti. (klssä 29egee)
on aika heleppo ainaki tohon bochiin vaihtaa.
-auto ilmaan
-ahtoputkia vähä irrotella et saa syrjään sieltä alta (jos on)
-akun navat vekeen
- laturista 2 liitintä pois (10mm ja 13mm avaimet)
-muovisuoja pois 3kpl ristipääruuvia
-ja sitte tämä ite säädin kautta hiili paketti (2 ristipäätä)
asentaessa kannattaa olla huolellinen ettei katkase hiiliä. (ihan ajatuksen kans tähtäillä paikalleen.. ylhäältä alkaa painaa hiiliä niitä kontaktoreitavasten suorassa ja sujauttaa sillä kolmanella kädellä ruuvit reikiin) ja homma on siinä kasaus päinvastainen järjestys
edit:tiiä sitte kuinka paljon poikkeaa toi cdi
ennen ku loppu hiilet nii latas ton 13.8-14, sitte ku hiilet meni loppuun niin 11.8 ja nyt ku vaihoin niin 13.8-14.2 varmaan hiilet hakee viel muotoaan.
kyseessä siis 290 td.
jos katot voltteja siitä ilmastointi kapistuksesta nii ne näyttää ihan mitä sattuu.
ite katoin tommosella tupakinsytkä mittarilla ja yleismittarilla tuntuvat antavan samaa lukemaa.
jos epäilyttää se laturi nii kannattaa enisin ottaa selvää onko boch vaiko valeo ja sitte mennä liikeeseen ja ostaa se hiili säädin paketti. (klssä 29egee)
on aika heleppo ainaki tohon bochiin vaihtaa.
-auto ilmaan
-ahtoputkia vähä irrotella et saa syrjään sieltä alta (jos on)
-akun navat vekeen
- laturista 2 liitintä pois (10mm ja 13mm avaimet)
-muovisuoja pois 3kpl ristipääruuvia
-ja sitte tämä ite säädin kautta hiili paketti (2 ristipäätä)
asentaessa kannattaa olla huolellinen ettei katkase hiiliä. (ihan ajatuksen kans tähtäillä paikalleen.. ylhäältä alkaa painaa hiiliä niitä kontaktoreitavasten suorassa ja sujauttaa sillä kolmanella kädellä ruuvit reikiin) ja homma on siinä kasaus päinvastainen järjestys
edit:tiiä sitte kuinka paljon poikkeaa toi cdi