Miqumin "Reino" E220
Miqumin "Reino" E220
Noniin, alotetaas tarina tuoreimmasta ostoksestani. Kyseessä on vuoden 94' facelift, jossa voimanlähteenä on M111, vakiona. 308tkm näytti mittarissa olevan matkaa taitettuna. Jatkeena automaattilaatikko. Sisätiloissa on pähkinäpuuta ja kylmästöintiä, etulasit sähköissä ja kattoluukku. Kuskin penkissä normaali kuluma sekä a-pilarien verhoukset puuttuu. Muuten moitteeton sisusta. Auto tuli foorumilaiselta nurmijärven suunnalta.
Putki vuotaa, mutta ei tuo nyt vielä itseä häiritse ja matka-ajossa aika vaimea ääni. Alusta on tikissä, ja voimansiirto äänetön. Kori on hyvässä kunnossa, etupuskurissa halkeamia, vaihdettaneen uuteen jossain vaiheessa.
Semmonen, katellaa jos kuvia ainakin huomenna ehtisi ottamaan, mutta tässä nyt varustelistaa nälkäisimmille:
Code Текст
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
300 Unknown
412 Unknown
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
515 MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS
524 PAINTWORK - PRESERVATION
531 AUTOMATIC ANTENNA
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
570 FOLDING ARMREST, FRONT
585 Unknown
591 Unknown
620 AIR POLLUTION CONTROL
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
859 Unknown
582 AIR CONDITIONER IN THE REAR
001 Unknown
Ja unknoweihin valaisua:
001 CLOTH BLACK,
300 STORAGE BOX IN FRONT TRAY,
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE,
585 MESA RED,
591 GREEN HEAT-INSULATING GLASS ALL ROUND, HEATED REAR WINDOW, SINGLE PANE SAFETY GLASS - GERMANY"
Putki vuotaa, mutta ei tuo nyt vielä itseä häiritse ja matka-ajossa aika vaimea ääni. Alusta on tikissä, ja voimansiirto äänetön. Kori on hyvässä kunnossa, etupuskurissa halkeamia, vaihdettaneen uuteen jossain vaiheessa.
Semmonen, katellaa jos kuvia ainakin huomenna ehtisi ottamaan, mutta tässä nyt varustelistaa nälkäisimmille:
Code Текст
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
300 Unknown
412 Unknown
420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
515 MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS
524 PAINTWORK - PRESERVATION
531 AUTOMATIC ANTENNA
551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM
570 FOLDING ARMREST, FRONT
585 Unknown
591 Unknown
620 AIR POLLUTION CONTROL
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
859 Unknown
582 AIR CONDITIONER IN THE REAR
001 Unknown
Ja unknoweihin valaisua:
001 CLOTH BLACK,
300 STORAGE BOX IN FRONT TRAY,
412 ELECTRIC SLIDING ROOF WITH TILTING DEVICE,
585 MESA RED,
591 GREEN HEAT-INSULATING GLASS ALL ROUND, HEATED REAR WINDOW, SINGLE PANE SAFETY GLASS - GERMANY"
Viimeksi muokannut miqum_86, 14.2.2013 9:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
Mahtaisko olla apusimpukka kun ratissa keskellä tyhjää kumpaankin suuntaan? Sitten mietin että millähän sitä pellin aukaisis kun ei enää kahvasta aukea Vanhemmissa oon tunkenut jotain maskin ja valon välistä, tässä e-keulassa vähän haastavampaa kun on tuo konepeltikin osa maskia Kai se jollakin kalastuksella sieltä tulee.
Hyvin alkoi päivä, kun sai rauhaksiin ajella hämeenlinnaan kouluun. Ei ristin sielua puoli yhdeksän aikaan, joten nilkkakin oikeni vähäsen Noo, piti se vähän karstoja poltella. Putkiston soundi on mielenkiintoinen (poikki kun on), joten auto saa joko ihmetteleviä tai kauhistuneita katseita sen puolesta Koulukaveri kysäisi että mikähän pannu siellä on, kun kuulosti enempi vinkkeliltä kuin riviltä
Se mikä äänessä voitetaan, se etupuskurissa hävitään. Sen uusiminen on ehkä suurimpia ulkonäöllisiä uudistuksia mahdollisen Garde-maskin lisäksi (kyllä, juuri se kromimaski jota te kaikki vihaatte) sekä led-takavalot kiinnostaisi. Eteen jotain kirkasoptiikkaista ja kristallivilkut. Kunhan näkee kuinka kauan taas toikaan mulla on Mutta varusteet, ajettavuus, alhaiset (saksan) kilsat ja pirtsakka väri samassa paketissa puhuu pidempään pitämisen puolesta. Tekniikkakin on sentään toista kuin entisen 230E:n jetti. Semmoista ei enää ikinä, hyi :S
Hyvin alkoi päivä, kun sai rauhaksiin ajella hämeenlinnaan kouluun. Ei ristin sielua puoli yhdeksän aikaan, joten nilkkakin oikeni vähäsen Noo, piti se vähän karstoja poltella. Putkiston soundi on mielenkiintoinen (poikki kun on), joten auto saa joko ihmetteleviä tai kauhistuneita katseita sen puolesta Koulukaveri kysäisi että mikähän pannu siellä on, kun kuulosti enempi vinkkeliltä kuin riviltä
Se mikä äänessä voitetaan, se etupuskurissa hävitään. Sen uusiminen on ehkä suurimpia ulkonäöllisiä uudistuksia mahdollisen Garde-maskin lisäksi (kyllä, juuri se kromimaski jota te kaikki vihaatte) sekä led-takavalot kiinnostaisi. Eteen jotain kirkasoptiikkaista ja kristallivilkut. Kunhan näkee kuinka kauan taas toikaan mulla on Mutta varusteet, ajettavuus, alhaiset (saksan) kilsat ja pirtsakka väri samassa paketissa puhuu pidempään pitämisen puolesta. Tekniikkakin on sentään toista kuin entisen 230E:n jetti. Semmoista ei enää ikinä, hyi :S
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
Voiskohan siihen tehä pätkän siitä aukaisuvaijerista, että sen pää on siinä maskin ja valon välissä josta sen saa nypättyä. Tuossahan tuulihaka toimii kylläJiiTee_ kirjoitti:Konepellin saa nätisti auki kun vääntelee koukun ja taskulampun kans tuijjailee siitä orkkisaukasukahvan kolosta.
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
niin no jos niin vanaha 230 on ollut niin sitten on uutta toki.
en ole kuullutkaan että mersulla on sähkökaasari,,nissanilla ainakin tais olla aikoinaan.no w123 mallit ei ole kyllä itselle tuttuja tekniikallaan.josko niissä sitten tai 115.
en ole kuullutkaan että mersulla on sähkökaasari,,nissanilla ainakin tais olla aikoinaan.no w123 mallit ei ole kyllä itselle tuttuja tekniikallaan.josko niissä sitten tai 115.
S211 220cdi a classic - 04
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
94 w202 220 oli ainakin vielä jetillä ,toki jollain uudemmalla, mutta ongelmallisemmalla versiolla.tiedä sitten onko 94 jossain vaiheessa muuttaneet jotain.
mullakin lienee sitten 6.kaasari
mullakin lienee sitten 6.kaasari
Viimeksi muokannut janttu, 29.1.2013 7:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
S211 220cdi a classic - 04
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
joo onhan se tehty aika paljon yksinkertaisemmaksi tuo uudempi versio ja varmaan sitä kautta luotettavammaksi.
no ei senpuoleen tuossa omassa vanhassakaan systeemissä ole ollut minkäänlaista ongelmaa vaikka moni sen pystyyn haukkuukin.
no ei senpuoleen tuossa omassa vanhassakaan systeemissä ole ollut minkäänlaista ongelmaa vaikka moni sen pystyyn haukkuukin.
S211 220cdi a classic - 04
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
Ex.
W140 300 se - 91
S124 300 TE A -91
s211 220 cdi a Avantgarde -08
s211 220 cdi a classic -04
w202 c 180 -93
w124 200 D -92
Minkähänmoinen prokkis olis askarrella tuohon ea-laukun tilalle möykkää tuottava subutin, johka tulis mersun tähti päälle ja tähden ja kajarin väliin semmonen neon-renkula, joka valaisis sen tähden altapäin? Sikaliimalla tiivistäisi peltiin kiinni kauluksen. Mietin että oliskos se sitten väliseinällä tehtävä vai hengittäiskö koko konttiin vapaana? Subbariksi kelpaisi jokin aavistuksen epäherkkä, laadukas ja hyvä-ääninen kailotin. Epäherkkyyttä siksi, ettei ole mitään intoa tunkea herkkää elementtiä ilman koteloa hyllylle, kun liikerata ja mekaaninen tehonkesto tulee vastaan äkkiä. Mietiskellään..
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
Hyvä homma Juu sitä sulaketta tosiaan itsekin veikkaan. Tutkin heti kun pääsen pellin alle, ei lähteny vivusta aukijani86 kirjoitti:siel on kontakti häiriöö sulakkeissa, niin kuin sanoin tuli rapean vuoto korjattuu ja kuivattuu sisusta
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
Sulakkeeksihan tuo pyyhinongelma paljastui, eli toimii taas Tällä viikolla jonkun verran ajaneena ihmettelin kun auto puoltaa selkeästi, ja tänään eksyin entisen työpaikan pihaan. Aloin siinä tupakkia poltellessa kattelee että etugummi on vähä vaju. No pikaisella painemittaritarkistuksella selvisi, että kuskin puolen renkaassa oli ilmaa huimat 0,7 bar Toisella puolella 2,3. Nyt on koko auto tasapaineissa, ja eturengas seurannassa. Jos siinä reikä on niin onneksi on nuo rengaskoneet serkun pajalla Nyt ei puolla eikä vetele
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
ei ole reikää on vaan sisäpuolel vanteen ja renkaan välis pikkukiviä joutuu kerran 2kk täyttää ees muistanut xDmiqum_86 kirjoitti:Sulakkeeksihan tuo pyyhinongelma paljastui, eli toimii taas Tällä viikolla jonkun verran ajaneena ihmettelin kun auto puoltaa selkeästi, ja tänään eksyin entisen työpaikan pihaan. Aloin siinä tupakkia poltellessa kattelee että etugummi on vähä vaju. No pikaisella painemittaritarkistuksella selvisi, että kuskin puolen renkaassa oli ilmaa huimat 0,7 bar Toisella puolella 2,3. Nyt on koko auto tasapaineissa, ja eturengas seurannassa. Jos siinä reikä on niin onneksi on nuo rengaskoneet serkun pajalla Nyt ei puolla eikä vetele
w124 <3
Mäkään tuota oo muuten noteerannut kun näyttäny pysyvän muodossaan Noh tuli sekin täytettyä.jani86 kirjoitti:ei ole reikää on vaan sisäpuolel vanteen ja renkaan välis pikkukiviä joutuu kerran 2kk täyttää ees muistanut xDmiqum_86 kirjoitti:Sulakkeeksihan tuo pyyhinongelma paljastui, eli toimii taas Tällä viikolla jonkun verran ajaneena ihmettelin kun auto puoltaa selkeästi, ja tänään eksyin entisen työpaikan pihaan. Aloin siinä tupakkia poltellessa kattelee että etugummi on vähä vaju. No pikaisella painemittaritarkistuksella selvisi, että kuskin puolen renkaassa oli ilmaa huimat 0,7 bar Toisella puolella 2,3. Nyt on koko auto tasapaineissa, ja eturengas seurannassa. Jos siinä reikä on niin onneksi on nuo rengaskoneet serkun pajalla Nyt ei puolla eikä vetele
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
Päivän ohjelma sisälsi valojen tutkimista sekä konepellin avausvaijerin virittelyä sekä rengasjumppaa
Alle tuli pari talvea pyörineet Michelin X-ice Northit koossa 195/65-15Q. Vanteet edelleen kasireiät.
Valoissa ei sitten ollut muuta kuin takana hantin jarruvalo paskana, kuskin puolen parkki paskana ja sitten pitkien ja lyhyiden sulakkeet pyörittelemällä löytyi ajovalotkin
Auto tuli nostettua ylös ja alustaa tutkiessa huomasin että perä huohottaa reippaasti ja pakoputki on patentoitu. Eli uutta putkea välilaipoilta takapöntölle asti pitäis alkaa suunnittelee. Massaa oli reipas kerros, ja muuten oli varsin kovan oloinen pohja. Pintaruosteitakaan ei silmä havainnut. Kontin luukku on alkanut haperoitumaan sen kromiläpyskän alta ja mm.kilven valojen kannat oli syöpynyt pois
Muuta pintaremonttia vaatinee lakkaus, hilseilee vähän joka puolelta. Se voi olla että kesällä tulee täräytettyä kuumapesurilla lakat irti ja tehtyä uusiksi. Saas nähä
Alle tuli pari talvea pyörineet Michelin X-ice Northit koossa 195/65-15Q. Vanteet edelleen kasireiät.
Valoissa ei sitten ollut muuta kuin takana hantin jarruvalo paskana, kuskin puolen parkki paskana ja sitten pitkien ja lyhyiden sulakkeet pyörittelemällä löytyi ajovalotkin
Auto tuli nostettua ylös ja alustaa tutkiessa huomasin että perä huohottaa reippaasti ja pakoputki on patentoitu. Eli uutta putkea välilaipoilta takapöntölle asti pitäis alkaa suunnittelee. Massaa oli reipas kerros, ja muuten oli varsin kovan oloinen pohja. Pintaruosteitakaan ei silmä havainnut. Kontin luukku on alkanut haperoitumaan sen kromiläpyskän alta ja mm.kilven valojen kannat oli syöpynyt pois
Muuta pintaremonttia vaatinee lakkaus, hilseilee vähän joka puolelta. Se voi olla että kesällä tulee täräytettyä kuumapesurilla lakat irti ja tehtyä uusiksi. Saas nähä
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
Johtuen Reinon ikänäöstä käytiin optikolla. Määräyksessä luki 2x225 kaksoisreferenssin omaavaa Rallye 3000 pitkinä valoina. Lisäksi tuli myös määräys samankokoisista sumuvaloista, jotka on myös samaa sarjaa. Nämä sumuvalot laitetaan myöhemmin lattarautakehyksin nokalle mutta nämä nyt akuutimpaan tarpeeseen:
Silmien Xenon-leikkausta on suunniteltu ja se tullaan toteuttamaan ennen ensi talvea. Jos nyt lopputalven pärjää ihan halogeenin valossa tutkia tienviertä
Meillä on menny hyvin, pieniä ryppyjä on korjailtu ja siistitty pikkuhiljaa. Puskurin lista pitäs uusia ja katella jotain tuuninkihärpätintä tuohon alareunan tilalle. Tosin voi olla että haen tähän semmoset tuuninkipuskuritkin, että oksat poies
Silmien Xenon-leikkausta on suunniteltu ja se tullaan toteuttamaan ennen ensi talvea. Jos nyt lopputalven pärjää ihan halogeenin valossa tutkia tienviertä
Meillä on menny hyvin, pieniä ryppyjä on korjailtu ja siistitty pikkuhiljaa. Puskurin lista pitäs uusia ja katella jotain tuuninkihärpätintä tuohon alareunan tilalle. Tosin voi olla että haen tähän semmoset tuuninkipuskuritkin, että oksat poies
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
Tuuningipuskurit tuli haettua torstaina Toijalan suunnalta, kiitoksia jäsen Syrze
Eli tulossa on kuitua, maalia, pakkelia, hitsaushommia sun muuta. Suurin mätäerä löydetty takaluukun listan alta, ja sen kimppuun on hyökättävä tietyllä vakavuudella. Ennenkun syö muunkin pellin mennessään.
Kilven valoista ei ole pohjia enää jäljellä joten niiden reiät tullaan hitsaamaan umpeen ja listan alle tulee led-nauha kilven leveydeltä hoitamaan valaistusta.
Soitinpuoli on saanut Alpinen IDAX-001 mankan ja tulossa on uudet etu- ja takakajarit originellipaikoille. Subi tulee konttiin.
Muovihelmat saanee korin värin samalla reissulla kun alan paikkailemaan jo halkeilleita lakkoja.
Miten sitten tuommoinen maalaus kannattaa toteuttaa, tulee varmaan ylivetona tuo maalausprojekti. Pelkkää lakkaa lienee tolkutonta uusia.
Eli tulossa on kuitua, maalia, pakkelia, hitsaushommia sun muuta. Suurin mätäerä löydetty takaluukun listan alta, ja sen kimppuun on hyökättävä tietyllä vakavuudella. Ennenkun syö muunkin pellin mennessään.
Kilven valoista ei ole pohjia enää jäljellä joten niiden reiät tullaan hitsaamaan umpeen ja listan alle tulee led-nauha kilven leveydeltä hoitamaan valaistusta.
Soitinpuoli on saanut Alpinen IDAX-001 mankan ja tulossa on uudet etu- ja takakajarit originellipaikoille. Subi tulee konttiin.
Muovihelmat saanee korin värin samalla reissulla kun alan paikkailemaan jo halkeilleita lakkoja.
Miten sitten tuommoinen maalaus kannattaa toteuttaa, tulee varmaan ylivetona tuo maalausprojekti. Pelkkää lakkaa lienee tolkutonta uusia.
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi