Akkua Varaosaan?
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Akkua Varaosaan?
Seatista kajahti jo toinen uusi "Go 4" AGM akku kahen kuunkierron sissään. Yks kenno menee oikoseen ja sepä ei enää edes yritä tartata. Mitä sinne arvais laittaa? Toiveina olis että toimii jonku kotvan pijempään, sais olla AGM (Eberille), eikä hintaa tarttis olla liikaa. Merkkilisääkään en huolis maksaa, semminkin kun esim. Boschin akut tuntus olevan aika mitättömiä, kuten sulatkin.
Eihän tosta tule mittään jos joutuu varavoimaa kuskaamaan mukana, konttiin ei sitäpaitsi sovi kun pikkunen basari tai kaksi koppaa olutta ja lukkokin on aina jäässä.
Piiltiimilläkin näyttäs olevan uutuutena AGM akut, mutta silläpä nuista ei kukkaan vielä tiijä kertoa pelaako..
Eihän tosta tule mittään jos joutuu varavoimaa kuskaamaan mukana, konttiin ei sitäpaitsi sovi kun pikkunen basari tai kaksi koppaa olutta ja lukkokin on aina jäässä.
Piiltiimilläkin näyttäs olevan uutuutena AGM akut, mutta silläpä nuista ei kukkaan vielä tiijä kertoa pelaako..
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Re: Akkua Varaosaan?
jovihava laittais kuparipastaaEasy Rider kirjoitti: Mitä sinne arvais laittaa?

® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
No juu menis kai se hyvä normaalinenkin jos uusii aikanaan. AGM:ssä on vaan parempi virran anto ja otto kylmänä, pätkäajelijalle hyvä ominaisuus. Lisäksi samaan kokoon tulee isompi kapasiteetti. Varaosassa ei ole liikaa tilaa patteriosastollakaan. Lisäksi kennolevyjen kunnon pitäisi pysyä parempana pitempään.
Lämmittimen käyttö on tuossa käkkänässä talviaikaan jatkuvansorttista. Koneelle kun ei maistu se tiiseli pakkasillakaan.
Lämmittimen käyttö on tuossa käkkänässä talviaikaan jatkuvansorttista. Koneelle kun ei maistu se tiiseli pakkasillakaan.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Tuommonen olis jouten: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=90-0603
Uutena hommattu ja ollut autossa kiinni n. 50km eli käytännössä uusi. Mahtaneeko sopia Siittimeen?
Uutena hommattu ja ollut autossa kiinni n. 50km eli käytännössä uusi. Mahtaneeko sopia Siittimeen?
W163 320 -98
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
Volvo V40 T4 -00
Exät: 2xW201, 2xW124, 3xS124, 2xS210, 1xW126 , 1xW208
® Mesen 199-klubi
® Mesen linttaklubi
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
7cm liian pitkä.Marco kirjoitti:Tuommonen olis jouten: http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=90-0603
Uutena hommattu ja ollut autossa kiinni n. 50km eli käytännössä uusi. Mahtaneeko sopia Siittimeen?

*=s BTW, yritin pirautella..
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.