w210 290 td etujarru tekee jotaki
w210 290 td etujarru tekee jotaki
mikäs vois olla vikana? normaalisti moottoriliikennetieltä poistutaessa alko tärrää ratti. ja pihalle ku ajoin nii toinen puoli oli etujarruista aivan tuli kuuma ja haisi. onko satula paskana vaiko mikä ?
nää jarruhommat ei ole mulla ihan hanskassa mut veikaan et laahaa
nää jarruhommat ei ole mulla ihan hanskassa mut veikaan et laahaa
Sylinteri ja/tai satulan liu'ut jumissa. Ei muutakuin auki, uudet palat paikoilleen ja kaiken liikkuvan herkistely ja voitelu. Aikaa palaa vartti/puoli jos mikään ei ole aivan järkyttävästi jumissa (onhan siellä aina jotain) ja ei tarvitse sohjossa polvillaan tehdä.
Any solution that doesn't involve duct tape is not properly thought out. Additional beer consumption may be required.
jep mie purin paketin liut oli kuivatko sahara. sylinterin suoja kumissa pikku reikä, vettä, paskaa ja kaikkia maholista siellä. ei tähän hätään ollu suojakumia sille nii pukkasin vähä vaseliinia sisään ja painoin sylinterin puristimilla sisään sitte paikoileen ja ulos ja taas sama homma.. johan alko pelittää..
arvatkaappa kahesti oliko niihin liukutapeille sitä 7 millin kuusio koloa (ei) eiku aja oopelilla 20km ja käy ostaa se
arvatkaappa kahesti oliko niihin liukutapeille sitä 7 millin kuusio koloa (ei) eiku aja oopelilla 20km ja käy ostaa se
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
ei kyl ne siel paikallaan on panin kunnolla kiini.
se suoja kumi kaiketi on sillä töin juurikin siellä että paska ei pääsis jumitamaan sitä mäntää et se joskus palautuiski. luulenpa että siihen kun nesteet lentää kaaressa mäelle sieltä nii tarvitaan sen männän ulos ponahtaminen (vähintään) käytin sen ääri asennoissa ja tutkailin ettei vuotoja ole. ja tungin sitä kuparishaipaa jokapaikan täyteen missä sitä vähänki on apua. luulenpa et menee nyt enempää hysteriomatta ainaki seuraaviin liiton päiviin asti ja tässä kyseissä kulkineessahan on useampi piiri jarruille ettei se nyt ihan yhtäkkiä varottamatta mihkää katua. kyl sen viimeistää polkimessa tuntee.
sitte tietenki vedin seittämän kierosta jäärataa noin niinku koe mielessä hyvin pelaa..
mut tosiaan pitääkö toho vaihtaa koko prkl satula vai voix sen kumen vaihtaa.
se suoja kumi kaiketi on sillä töin juurikin siellä että paska ei pääsis jumitamaan sitä mäntää et se joskus palautuiski. luulenpa että siihen kun nesteet lentää kaaressa mäelle sieltä nii tarvitaan sen männän ulos ponahtaminen (vähintään) käytin sen ääri asennoissa ja tutkailin ettei vuotoja ole. ja tungin sitä kuparishaipaa jokapaikan täyteen missä sitä vähänki on apua. luulenpa et menee nyt enempää hysteriomatta ainaki seuraaviin liiton päiviin asti ja tässä kyseissä kulkineessahan on useampi piiri jarruille ettei se nyt ihan yhtäkkiä varottamatta mihkää katua. kyl sen viimeistää polkimessa tuntee.
sitte tietenki vedin seittämän kierosta jäärataa noin niinku koe mielessä hyvin pelaa..
mut tosiaan pitääkö toho vaihtaa koko prkl satula vai voix sen kumen vaihtaa.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Eikait tuossa mitään kummallista ole, etteikö voisi vaihella. Monesti vain jumittunut mäntä on niin kuopalle asti laho ettei siinä ole paljon iloa uusista tiivisteistä. Mäntä/männät+tiivistesarja+liukutapit yms. voi erikseen ostettuna ollakin jo täyskunnostetun satulan hintaiset.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
-
- Viestit: 132
- Liittynyt: 31.12.2011 10:36
- Paikkakunta: Ruukki
Mulla on/oli ainakin omassa väykässä toinen takasatulan mäntä NIIN jumissa että ei kannata korjata. Ruuvipenkissä joutui puristamaan mäntää sisään ja siinäkin hirvitti ettei koko satula mene paskaksi. Uloskaan se mäntä ei tullut kokonaan edes jarrupolkimella polkemalla.
Kesällä sitten vaihdetaan uusi satula, toisen puolen vaihdoin jo viime kesänä 88.60€ maksaa KL:ssä ja saa muutaman vuoden huolettomia kilometrejä tuon osalta.
Paljon halvemmallahan sitä selviää jos saa korjattua tiivistesarjalla mutta ainahan se korjaus ei onnistu...
Kesällä sitten vaihdetaan uusi satula, toisen puolen vaihdoin jo viime kesänä 88.60€ maksaa KL:ssä ja saa muutaman vuoden huolettomia kilometrejä tuon osalta.
Paljon halvemmallahan sitä selviää jos saa korjattua tiivistesarjalla mutta ainahan se korjaus ei onnistu...
Volvo S40 1.9D 2001
W202 -94 sedan 200 automaatti
+ pari muuta autoa
W202 -94 sedan 200 automaatti
+ pari muuta autoa
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Vaan sitte ku ei oo mitään ikäviä rupia hankaamassa ja uus voideltu kumi välissä, niin hyvästi luistaa ja voi sitten huoletta polkea kovemmassakin kyydissä. Ikävää kun kumi pettää just kun polkasee loppuun asti ja nesteet ruiskuaa pihalle, poljin menee löysäksi jne..
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
-
- Viestit: 63
- Liittynyt: 01.5.2006 15:58
- Paikkakunta: L-Suomi