s211 aurauksen säätö takaa
s211 aurauksen säätö takaa
mistä s211 säätyy auraus takaa? mahtaako näissäkään olla camperin säätöä?
Josko pääsette katsomaan auton alle niin se takana alhaalla oleva tanko ... sisäpäässä alhaaltapäin kiinni 14mm torxilla ja 55 naarastorxilla, sen naarastorxin "juuressa" on 21 mm 21-kulmainen mutteri joka on epäkesko.
Aina herää kysymys miten suuntaus muuten onnistuu paikassa jossa ei edes tiedetä autossa olevaista säätömahdollisuuksista ... ei mitenkään.
Aina herää kysymys miten suuntaus muuten onnistuu paikassa jossa ei edes tiedetä autossa olevaista säätömahdollisuuksista ... ei mitenkään.
Hahahdealer kirjoitti: Aina herää kysymys miten suuntaus muuten onnistuu paikassa jossa ei edes tiedetä autossa olevaista säätömahdollisuuksista ... ei mitenkään.
Aivan ja näistä "suuntaajista" vois mainita ihan nimelläkin niin ei muut käy pilaamassa autoansa sielä.
En muista mikä firma oli tuan mun eemelin pyöränkulmat kankaanpäässä laittanu, mutta kun vein (vaasan) käyttöautolle uudelleen säädettäväksi niin ajettavuus parani ja ylinmääräinen renkaiden kuluminen loppui
MB W639 3.0CDI
Jeep Grand Cherokee 4.7
Jeep Grand Cherokee 4.7
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Onhan noita vastaavalla tavalla "suunnattuja" autoja tullut meilläkin vastaan kohtuu monta
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
Eipäs loppunukkaan kuluminen.Tabuli kirjoitti:Hahahdealer kirjoitti: Aina herää kysymys miten suuntaus muuten onnistuu paikassa jossa ei edes tiedetä autossa olevaista säätömahdollisuuksista ... ei mitenkään.
Aivan ja näistä "suuntaajista" vois mainita ihan nimelläkin niin ei muut käy pilaamassa autoansa sielä.
En muista mikä firma oli tuan mun eemelin pyöränkulmat kankaanpäässä laittanu, mutta kun vein (vaasan) käyttöautolle uudelleen säädettäväksi niin ajettavuus parani ja ylinmääräinen renkaiden kuluminen loppui
Eilen kun laatikkoremppaa harrasti niin tulipa huomattua, että molemmissa eturenkaissa paistaa kudokset sisäreunas.
Autohan on vakiokorkeudella kulkeva avantgarde ja renkaina 245/35/19
Saiko tuonne jotaki epäkeskopultteja vaihdettua, että sai lisää säätövaraa?
Mihinkäs tua kannattais viedä säädettäväksi täs vaasan lähistöllä, joka oikeesti osaa hommansa, ettei tarvi kokoajan olla vaihtelemassa renkaita?
MB W639 3.0CDI
Jeep Grand Cherokee 4.7
Jeep Grand Cherokee 4.7
Täällä kotkassa on saatu ainakin paikallisessa Vianorissa Mersun kulmat aina kohilleen. Nyttekin alusta mallia lana + 19" kiekot ja tasaseen on kulunut joka nurkasta Paikallisessa Motonetin huollossa "4-pyöräsuuntaus" käsitti pelkät auraukset, eikä edes minkään näköistä ennen/jälkeen-lappua tarjottu kouraan. Lisäksi homma venähti muutenkin 3 tunnilla, kun auto pyydettiin tuomaan aamulla heti ennen 8 pajalle ja kysyin avaimia luovuttaessa, että mikä on sellainen aika että auto on takuudella viimeistään valmis, mihin vastattiin klo 12. Soittoa tai mitään ei kuulunut, joten menin siihen aikaan autoa hakemaan ja siinähän se jökötti samassa paikassa kun aamulla ja sitten kehoitettiin tulemaan klo 15 uudelleen. Ei voi suositella
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Sori. Lainaan tätä hieman vaikk kyse w203sesta..dealer kirjoitti:Josko pääsette katsomaan auton alle niin se takana alhaalla oleva tanko ... sisäpäässä alhaaltapäin kiinni 14mm torxilla ja 55 naarastorxilla, sen naarastorxin "juuressa" on 21 mm 21-kulmainen mutteri joka on epäkesko.
Aina herää kysymys miten suuntaus muuten onnistuu paikassa jossa ei edes tiedetä autossa olevaista säätömahdollisuuksista ... ei mitenkään.
Vaihatin oikean narinanivelen yhell pajalla tyhmyyttäni, vaihtovat siis pisimmän kaavan mukaan ( en ollu näkemässä, asentajalle työrauha) liki 3 tuntia vei,,,ok..haritusta sen jälkeen 10mm.
Auto ei pysy koko tien levveyvellä kun lihasvoimalla, eli kulmien säätöön toiselle pajalle...siell asentaja kiroaa et mitäköhän sinne tehty...säädön jälkeen haritusta viel 7mm..ja kädet pystyyn..
Elimkysymys kuuluu...onko w203 takaakselilla sama sydeemi kuin tuossa w211..
Kiitti dealer..no ..tiistai aamun puretaan koko pa..ka ja katotaan, mikä viall..
Vi..tu ko tähän ikkään pitäs olla oppinu jo ett vitosen sepät tekkee tonnin vahingon.
Ton ensimmäisen nivelen jälkeen pistin peli poikki, ja sanoin ett vien veholle...siel vajaa puoltuntia ja 50 euroo eikä kulmat muuttunu mihkään.
Nää nyt vaan repi koko navan poies ja rässiss paino nivelen poimja paikalleen..
Mutt siltikkään ei kulmien pitäs muuttua,,kai.
Ja miten todistat et ne rikko jotai...et mitenkään.
Ja sori viel ko sotkin tätä topikkia..poistakaa nää vimoset...
Vi..tu ko tähän ikkään pitäs olla oppinu jo ett vitosen sepät tekkee tonnin vahingon.
Ton ensimmäisen nivelen jälkeen pistin peli poikki, ja sanoin ett vien veholle...siel vajaa puoltuntia ja 50 euroo eikä kulmat muuttunu mihkään.
Nää nyt vaan repi koko navan poies ja rässiss paino nivelen poimja paikalleen..
Mutt siltikkään ei kulmien pitäs muuttua,,kai.
Ja miten todistat et ne rikko jotai...et mitenkään.
Ja sori viel ko sotkin tätä topikkia..poistakaa nää vimoset...
- Cool Hand Saku
- Rasvanäppi
- Viestit: 561
- Liittynyt: 19.3.2006 11:14
- Paikkakunta: Kausala
Voi hyvää päivää.dealer kirjoitti:sillä lailla.repi koko navan poies ja rässiss paino nivelen poimja paikalleen..
Villi veikkaus noihin aurauskulmiin, kun on koko napa menty irroittamaan niin jonkun tukivarren pultti ollut jumissa puslassa--> jouduttu lämmittämään ja pusla (kumia) ottanut kipeää.
Jo tuo lähes 3 tunnin työaika viittaa taisteluun pultti/hela yhdistelmien kanssa.
No koko navan irrotus on alun alkujaan ns. Korkeimman asteen hölmöilyä. Kuten kaikki tämän foorumin lukijat hyvin tietävät, jos mitään narinaniveleen liittyvää topiccia ovat lukeneet.
Kaikki irronnu ilman lämpöä, näillä ei omaa työkalua ja nähneet kai tään helpompana näin.
Tul vaa itelle yllätyksenä ku menin reilun tunnin päästä hakkeen autoa ku sällillä napa kädess.
No. Tyhmyydestä sakotetaan..kunhan eivät ois vaan koko napaa rässillä saaneet väänneltyä paskaks.
Ennen tota projektia toss ollu muuta vikkaa ko narina perseess..kulki suoraan jne.
Kävin valittamassakin toki..mut vastaus oli suurinpiirtein että ei he mittään ole voineet rikkoa, oot ajannu johkin päi tolla..
Niikus tossa edellä,,,mites todistat...
Tul vaa itelle yllätyksenä ku menin reilun tunnin päästä hakkeen autoa ku sällillä napa kädess.
No. Tyhmyydestä sakotetaan..kunhan eivät ois vaan koko napaa rässillä saaneet väänneltyä paskaks.
Ennen tota projektia toss ollu muuta vikkaa ko narina perseess..kulki suoraan jne.
Kävin valittamassakin toki..mut vastaus oli suurinpiirtein että ei he mittään ole voineet rikkoa, oot ajannu johkin päi tolla..
Niikus tossa edellä,,,mites todistat...
Tokihan tilaat sieltä mistä nopeiten saat ja lasku pajalle...
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Kannattaa ainakin pajan nimi laittaa näkyviin etteivät muut käy habottamassa autoaan siellä. Narinan vaihto tunnilla ilman oikeaa työkalua alle tunnin homma eikä mene olka-akseli paskaksi...
Millä tavalla se olka-akseli on paskana?
Millä tavalla se olka-akseli on paskana?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Jonku varren kiinnike vääntyny, ilmeisesti siis siin yhteydessä kun painettu hydraulipräsiillä vanha nivel paikalleen/ pois.
Haritusta oik.takapyörä 6mm eikä säätäminen enää auta, vaihettu uus "säätötanko" .JA, en siis ole ajanu,autoa kiville enkä kanttareille..
Saa yv;llä tarjota ehjää ja edullista olka-akselia numerolla;; A203 350 4008
Haritusta oik.takapyörä 6mm eikä säätäminen enää auta, vaihettu uus "säätötanko" .JA, en siis ole ajanu,autoa kiville enkä kanttareille..
Saa yv;llä tarjota ehjää ja edullista olka-akselia numerolla;; A203 350 4008