Nozzzin Nissan Cedric
Kyllähän tuo rupesi paremmin toimimaan, tosin vieläkin kylymänä käy vajjailla pyttyillä, suuttimetki vaihtoin varmasti pellaavat, ei vaikutusta.
lämpimänä käy melekosta hyvästi eikä palijua huohotakkaa mitä kahtoin.
joku ilta se turbo paikalleen, aikasta bolt on hommaa enää, putken ja ahtoputkien rakentamine..
joutu vaa ottamaan ajoon asti vähäksi aikaa kun emännän AUDI porsi, oksenti öljyt kentälle ja suodatin jalalta joku o-rengas porsinu.. tuli sitte yläpää remontti ainakin kun kerkesi yläpää luultavasti käyä iliman ölijyä, alakerrasta ei onneksi tullu hilettä..
lämpimänä käy melekosta hyvästi eikä palijua huohotakkaa mitä kahtoin.
joku ilta se turbo paikalleen, aikasta bolt on hommaa enää, putken ja ahtoputkien rakentamine..
joutu vaa ottamaan ajoon asti vähäksi aikaa kun emännän AUDI porsi, oksenti öljyt kentälle ja suodatin jalalta joku o-rengas porsinu.. tuli sitte yläpää remontti ainakin kun kerkesi yläpää luultavasti käyä iliman ölijyä, alakerrasta ei onneksi tullu hilettä..
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi
Edellisellä sivulla on kuvaa y30 korisesta
pitää koittaa huomenissa ottaa parempaa kuvaa tuosta 430:stä
tehtävä listaa 430:lle kunhan ehtii
-lisävalot (semmoset vanahat isot pallot H4 polttimoilla)
-keltaset sumuvalot. (Saa tarjota jos löytyy nurkista, neliskanttiset mielellään)
-sisustan siistiminen
-lämpösäätimen korjuu (ainaki vähintää lämmöt täysille )
-turbo paikallee+ahtoputket+3" kylykiputki
Oma veikkaus alakaa olemaan tuolle savuttamiselle että yksinkertaisesti männänrenkaat jumissa ja mahdollinen pieni vuoto venttiilissä, vaikka ne tulikin tutkittua melko tarkkaan eikä mitään näkynyt, ja tuli vielä hiastuaki varmuudeksi
y30:stä otin talavikkaat liikenteessä olevaan ja samalla tutkasin vähäsen keulapäätä, kyllähän siellä oli rungon ja kelekan välistä puslat lähteny kävelemaan No se joutaa oottamaan jonnin aikaa
pitää koittaa huomenissa ottaa parempaa kuvaa tuosta 430:stä
tehtävä listaa 430:lle kunhan ehtii
-lisävalot (semmoset vanahat isot pallot H4 polttimoilla)
-keltaset sumuvalot. (Saa tarjota jos löytyy nurkista, neliskanttiset mielellään)
-sisustan siistiminen
-lämpösäätimen korjuu (ainaki vähintää lämmöt täysille )
-turbo paikallee+ahtoputket+3" kylykiputki
Oma veikkaus alakaa olemaan tuolle savuttamiselle että yksinkertaisesti männänrenkaat jumissa ja mahdollinen pieni vuoto venttiilissä, vaikka ne tulikin tutkittua melko tarkkaan eikä mitään näkynyt, ja tuli vielä hiastuaki varmuudeksi
y30:stä otin talavikkaat liikenteessä olevaan ja samalla tutkasin vähäsen keulapäätä, kyllähän siellä oli rungon ja kelekan välistä puslat lähteny kävelemaan No se joutaa oottamaan jonnin aikaa
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi
LD koneiden ominaisuus on savuttelu kylmänä, ei se auta vaikka kuinka rakentais koneen uusiksi niin paukkaa ja naukuu kylmänä ennenku löytyy marssijärjestys
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Siinäpä kuva tältä aamua käynnistyksen jälkeen
piti olla ajossa että pääsee kulukee töisä vaa mites kävikään.. päivästä talliin pajotukselle ja "mistä tämä nestettä tippasee vähäsen lattialle?"
no syylärin poisto ropusta tietenkin joka on muovinen.. "kirraampas ihan vaan pikkasen" naps ja poikki meni
Piti sitte Coupelainen herätellä talviunilta että pääsee huomenisa työmaallakin pyörähtämmää ja ajan kanssa laitella tuo kuntoon
Viimeksi muokannut Nozzz, 07.4.2013 20:27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi
Syylärin propun kierre oli jotain ihan randomia, ei siis mitenkään normaali Mulla on siihen metallisia pultteja ja O renkaita tallessa jos ei ala löytyä tuluppaa..
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Cedric herätetty turbon kanssa käymään, huomenna tulee silikoni letkuja muutama kipale jos coolerin saisi myös laitettua samaan syssyyn, ja sen 3" sivuputken. saapa nähä millo sitä kerkijää seuraavan kerran pajottaa
Lerssinen: löytykö sitä syylärin roppua mistä oli puhetta yv:n kautta?
Lerssinen: löytykö sitä syylärin roppua mistä oli puhetta yv:n kautta?
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi
Löytyy korviketta kuten muistelinkin, kierteen pohjasta melko liki 9mm ja päältä 10mm..
Tuo oli tosiaan jollain ihan Random kierteellä eikä meinannu löytyä mistään Mutta tommonen on, viskaa postiosote nii lähtee matkaan !
Tuo oli tosiaan jollain ihan Random kierteellä eikä meinannu löytyä mistään Mutta tommonen on, viskaa postiosote nii lähtee matkaan !
Iveco Daily 50C -05
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Nissan Qashqai -10
Mercedes-Benz 313cdi Sprinter/Adria
Plymouth Valiant V-200 -62 (Kesäajokki)
Mercedes-Benz W108 V8
-Reikä-Klubi®- (tosin reiät jo korjattu)
Tännää oli kilahtanu laatikkoon roppu jos tuota viikonloppuna rupiaisi sen nestevuojon korjaamaan ja ulukonäköä sipistelemään
kytkin rupiaa antautumaan 4 vaihteella kun härnääpi
kovassa mietinnässä että hommaako y30 korisen vauhtipyörän ja 225 levyn ja asetelman, vai hommaanko vakio 240mm levyn ja koittas jämyttää asetelmaa 240mm levyä siis löytääpi vielä 4wd kinkäppiin tarkotettua..
tuosa 225mm levyhommasa menisi starttikin vaihtoon..
ehotuksia kytkin ropleemaan, tosin parempihan että se antaa peräksi entä tuo loova joka on pirun heikko
kytkin rupiaa antautumaan 4 vaihteella kun härnääpi
kovassa mietinnässä että hommaako y30 korisen vauhtipyörän ja 225 levyn ja asetelman, vai hommaanko vakio 240mm levyn ja koittas jämyttää asetelmaa 240mm levyä siis löytääpi vielä 4wd kinkäppiin tarkotettua..
tuosa 225mm levyhommasa menisi starttikin vaihtoon..
ehotuksia kytkin ropleemaan, tosin parempihan että se antaa peräksi entä tuo loova joka on pirun heikko
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi
vaihto ehto että teetän ape-importilla sintteri levyn mutta asetelmalle pitäisi keksiä jotakin? ei oikein helepolla taho löytyä edes toista käytettyä asetelmaa, uutta kyllä saa mutta ei satavarmasti ole samanlainen mikä paikallaan.
ja toinen kysymys, kumpi pitäisi paremmin, 4 lapainen vai 6 lapainen sintteri levy? maalaisjärellä 6-lapainen mutta miten lie sitten tosiasiassa?
ja toinen kysymys, kumpi pitäisi paremmin, 4 lapainen vai 6 lapainen sintteri levy? maalaisjärellä 6-lapainen mutta miten lie sitten tosiasiassa?
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi
daze kävi tuomassa varruille kiertokangen laakerit stanu koossa jos ja kun erehtyy koneen taas tekemään. ei kyllä mitään niin sanottua vikaa oo nykysissäkään enää / vielä
oiskohan tuo vanahakoppane nytte sopivassa kunnossa tekniikaltaan kun vaan sipistelee ulukonäköä ja sisustaa paremmaksi? eli jättäisi siitä tekniikan tuommoiseksi.. keskittyisi sen jälkeen tuohon y30 koriseen ja isommalla voimalla läjään
kytkin hommatkin selvisi, 350€ niin saapi pitävän kytkyttimen sintteri levyllä, 225/240mm levy halkaisijalla, kumpaan koriin vain haluaapi
oiskohan tuo vanahakoppane nytte sopivassa kunnossa tekniikaltaan kun vaan sipistelee ulukonäköä ja sisustaa paremmaksi? eli jättäisi siitä tekniikan tuommoiseksi.. keskittyisi sen jälkeen tuohon y30 koriseen ja isommalla voimalla läjään
kytkin hommatkin selvisi, 350€ niin saapi pitävän kytkyttimen sintteri levyllä, 225/240mm levy halkaisijalla, kumpaan koriin vain haluaapi
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi
siinnois mitsupihi isommilla rattailla. heti piti kokkeilla taas jälleen kerran ja vetokoukusta kiinni noo chevyllä irti
syöttyä laitoin lissää ja turbolla ei näkyny oleva onneksi ollenkaa hukkaporttia. kohta moottori vaihtokunnossa
jakopää hihna tuli vaihdettua, vesipumppu, lehtijousi, etujarrut uusiksi, jarruputket taakse, alb venttiili toiseen ja hitsiä jonni verra
jospa tuolla viihtis vähä aikaa rymmyyttää, tarkoitus maalata fiiatin oranssiksi ja lyyä tuo vinssi keulaa kunhan ehtiipi kiireiltään
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi
mitsubishistä kasahti kytkin vajjaa kuukausi sitten, ei oo kerenny vaihtammaan. sekin olisi myynnissä
cedrikistä kasahti ohjaustehostimen pumppu, sen vaihtoin eilen, vielä pitäisi peltivanteet levityttää ja rattaat hommata. tai jos jollakulla on ylimääräsenä 5x4,5" jaolla olevia vanteita 14"-16" väliltä?
vw caddykin tuli hommattua joku aika sitten, se on meillä ollut ennenkin jolloin kone remontoitu yms.
jarrut uusiksi ja neliö peltiä ja leimalle.
kuskin puolen jarrut laitettu, vänkärin puoli jäljellä kun ehtiipi.
täytyy melkein investoida jarruputken pään teko työkalu ettei hommat jää enää siitä kiinni..
cedrikistä kasahti ohjaustehostimen pumppu, sen vaihtoin eilen, vielä pitäisi peltivanteet levityttää ja rattaat hommata. tai jos jollakulla on ylimääräsenä 5x4,5" jaolla olevia vanteita 14"-16" väliltä?
vw caddykin tuli hommattua joku aika sitten, se on meillä ollut ennenkin jolloin kone remontoitu yms.
jarrut uusiksi ja neliö peltiä ja leimalle.
kuskin puolen jarrut laitettu, vänkärin puoli jäljellä kun ehtiipi.
täytyy melkein investoida jarruputken pään teko työkalu ettei hommat jää enää siitä kiinni..
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi
CEdric on myyty, tilalle tuli elämää nähnyt 150y datsuni. Pitkällä leimalla kumminkin.
Muuten suht siisti ja kunnossa mutta ulkokuori, maalattu joskus huonosti, väärät puskurit,hieman lahovian poikasta, joku hitsannu pohjan uusiksi, en uskaltanut kurkistaa alle : D
Mitsusta meni pyöränlaakeri, huomen illalla vaihtaa se että pääsee rymyämään.
Jostain pitäisi löytää aikaa y30 cedrikille,
Muuten suht siisti ja kunnossa mutta ulkokuori, maalattu joskus huonosti, väärät puskurit,hieman lahovian poikasta, joku hitsannu pohjan uusiksi, en uskaltanut kurkistaa alle : D
Mitsusta meni pyöränlaakeri, huomen illalla vaihtaa se että pääsee rymyämään.
Jostain pitäisi löytää aikaa y30 cedrikille,
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi
Mitsupihi saanut vinssin keulalleen, äkäsen kansinahan vaihto operaation, muutamia uusia niveliä ja kovaa ajoa.
150y tatsuni ja caddy häipyneet pihalta, tilalle tullu laurelli nissani ja omega ooppeli.
Emäntähän tuo ooppelin halusi itelleen ajoon väkipakolla
Laurellin leimasin pari viikkua sitten ja laitoin seisontaan, tänään rupesin miettimään missä sen avaimet on.. taitavat olla hukassa, saa nähdä miten käypi.
Talven aikana tulee ylimääräiseksi rd28 toimiva laurellin moottori.
150y tatsuni ja caddy häipyneet pihalta, tilalle tullu laurelli nissani ja omega ooppeli.
Emäntähän tuo ooppelin halusi itelleen ajoon väkipakolla
Laurellin leimasin pari viikkua sitten ja laitoin seisontaan, tänään rupesin miettimään missä sen avaimet on.. taitavat olla hukassa, saa nähdä miten käypi.
Talven aikana tulee ylimääräiseksi rd28 toimiva laurellin moottori.
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi
mitsupihillä ajettu menemään, ja osiakin jonnin verran joutunut vaihtamaan..
seuraavaksi vaihtaa suuttimet ja hehkutkin voisi samalla vaihella.. ja jos innostus niin turbomallin pumpun, liekkö palijo eroa vaparin pumpun kanssa nestepäässä?
ja tämmönen tuli, oli vain monivärinen alakuunsa, nyt suhteellisen yksivärinen. huutaa ld28 pellin alle. RD28 moottori tulee myyntiin ilman apulaitteita, käy ja kukkuu, pikkasen venttiilin nostaja naputtaa, ei isommin huohottele eikä omasta mielestä normaalia poikkeavaa painetta kerää vesiletkuihin. (lämpömittari ei pelaa mutta ei nakkele nesteitä pihalle mistään)
seuraavaksi vaihtaa suuttimet ja hehkutkin voisi samalla vaihella.. ja jos innostus niin turbomallin pumpun, liekkö palijo eroa vaparin pumpun kanssa nestepäässä?
ja tämmönen tuli, oli vain monivärinen alakuunsa, nyt suhteellisen yksivärinen. huutaa ld28 pellin alle. RD28 moottori tulee myyntiin ilman apulaitteita, käy ja kukkuu, pikkasen venttiilin nostaja naputtaa, ei isommin huohottele eikä omasta mielestä normaalia poikkeavaa painetta kerää vesiletkuihin. (lämpömittari ei pelaa mutta ei nakkele nesteitä pihalle mistään)
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi
Jäneksiä tuli käytyä kattomassa tänään kun sain vermeeseen vaihettua jakoloovaan pari laakeria ja öljyt joka paikkaan.
sitten tuli laurelliin hommattua kones, eli ld28. 3sta koneesta rakentaa parraista osista mitä löytyypi kun pari varaosa myllyä löytyy omasta takaa.
kampura tästä myllystä jäänyt välille.
tunteroinen ja näytti tältä, seuraavana onkin osien putsailua yms tiedossa kun luppo aikaa tuleepi.
hoksasimpas tämmösen, yksi suutin erilainen mikäköhän ollu homman nimi, kun kanttakin koneistettu isompi reikäseksi.
sitten tuli laurelliin hommattua kones, eli ld28. 3sta koneesta rakentaa parraista osista mitä löytyypi kun pari varaosa myllyä löytyy omasta takaa.
kampura tästä myllystä jäänyt välille.
tunteroinen ja näytti tältä, seuraavana onkin osien putsailua yms tiedossa kun luppo aikaa tuleepi.
hoksasimpas tämmösen, yksi suutin erilainen mikäköhän ollu homman nimi, kun kanttakin koneistettu isompi reikäseksi.
® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi