
Mut tosiaan kun piuha jo löytyy ja joku imastu Inpa, niin en viittis uusia enää käydä tilailee.

Ja mun mielestä mun Inpa asentuu vähä eri tavalla, kuin tuo ohjeissa oleva...

Juu nuo teinix xD-mallien osien hinnat KL:n sivuilla sai kyllä haukkomaan henkeä oikein kunnolla, sitten oli pakko avata Saksan eBay. Bilsteinin B8-sarjan joka nurkkaan sai melkein samaan hintaan kuin KL:ltä pelkästään eteen. Lemfördenin etualatukivarretkin oli parilta alle 100e kalliimpi mitä KL:llä yksi oli. Taitaa muutenkin bemarin varaosahinnoittelu täällä Suomistoliitossa olla aika hanurista kun suhteellisen monesta osasta minunkaltainen köyhä joutuu toisen munuaisen myymään että saa bemarin kuntoon..Mulqvist kirjoitti:xd:ssa on sitten myös huoltokulut omaa luokaansa, pitäs olla uuempaa rätillistä mallia etukardaani ja samoin sitten iskarit yms. on etupäähän kalliita rakenteesta ja vähäisestä myyntimäärästä johtuen. Muutenhan nuo on ihan normaaleita bemareita, suuttimie, hehkuja ja turboja menee. Hyvä ajettava tuo xd on mutta tietysti suuntavaudessa siinä on hieman normaalia e46 vaivaa. Talvella lysti peli, taipuu kivasti kurveihin ja aina molemmalla akselilla ainakin yksi pyörä vetää(jakolaatikon rakenteesta johtuen, eli ei hukkaa toiselle akselille kaikkea vetoa.), mitä sitten erikseen akselikohtaisesti sidotaan jarrulla.
TTH kirjoitti:Varmaan ensiyönä meikäläinen poltetaan roviolla mutta pakko se on sanoa, omasta mielestäni E39 on paska auto ajaa
Samaa polvea kuin 530i, mutta kalliita ovat molempi._Hämis_ kirjoitti:Ei, 2.0 on pienin.
Ja ei, 525 on uudempi kone kuin 523 tai 528.