250 turbo ei käynnisty
250 turbo ei käynnisty
Auto C vuosimallia 98 ja moottorina 605.960. Oli jouluaattona startatessa vaan luvannu ja sitten aivan mykkä. Apuvirrallakaan ei edes lupaa.
Auto ei ole edes mikään loppuunajettu kiertopalkinto, vaan 200 tkm ajettu "helmi" - no se ei ole mikään viattomuuden tae!
Mitähän näissä olis tyypillistä. Huonompi puoli on, että auto on 150 km päässä kotoa ja pitäs lähteä päätä kautta tutkimaan vikaa.
Mikähän olis Hämeenlinnan seudulla näitä vehkeitä ymmärtävä paja?
Auto ei ole edes mikään loppuunajettu kiertopalkinto, vaan 200 tkm ajettu "helmi" - no se ei ole mikään viattomuuden tae!
Mitähän näissä olis tyypillistä. Huonompi puoli on, että auto on 150 km päässä kotoa ja pitäs lähteä päätä kautta tutkimaan vikaa.
Mikähän olis Hämeenlinnan seudulla näitä vehkeitä ymmärtävä paja?
Pumpun kyljessä oleva ajoneston solenoidi?
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Jos se lupas ja sitte sammu, niin viittaisi joko jäätyneeseen suodattimeen tai sitten ilmavuotoon polttoainepuolella. Pakkasilla kun paikat kutistuu tuppaa ilmakin löytämään tiensä linjoihin, tällöin suodatin valuu tyhjäksi ja se on moro sitte kylmällä akulla. Ne O-renkaat siellä on kulutuskamaa näissä, eli kaikki läpinäkyvät letkut vaihtoon jolleivat ole ikinä vaihdettu...searh:llä lisää.
on muuten sammutin solenoidiMultiviri kirjoitti:Pumpun kyljessä oleva ajoneston solenoidi?
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Re: 250 turbo ei käynnisty
Ilmavuoto on hyvä veikkaus, tuon mallin moottorissa lie vähän sitä vikaa että alkaa horia ilmoja. Kyllä se hartaasti apuvirralla sahaamalla voi vielä lähteäkin, vallankin kun sää on lauhtunut.pjj53 kirjoitti:Auto C vuosimallia 98 ja moottorina 605.960. Oli jouluaattona startatessa vaan luvannu ja sitten aivan mykkä. Apuvirrallakaan ei edes lupaa.
Auto ei ole edes mikään loppuunajettu kiertopalkinto, vaan 200 tkm ajettu "helmi" - no se ei ole mikään viattomuuden tae!
Mitähän näissä olis tyypillistä. Huonompi puoli on, että auto on 150 km päässä kotoa ja pitäs lähteä päätä kautta tutkimaan vikaa.
Mikähän olis Hämeenlinnan seudulla näitä vehkeitä ymmärtävä paja?
Mutta asiaan: Taisto Ruohon autokorjaamo on mersukorjaamona varsin hyvässä maineessa. Olikohan se nyt Kantolan aluetta sitten, missä se sijaitsee eli kaupungin keskustasta vähän etelään.
S124 300TD -93
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
W123 200 -84
W111 220 SeB -64 projekti
EX: BMW 520i -84
EX: MB 190 -89
EX: MB 300TE 4matic -89
EX: Land Rover Discovery Tdi -97
solenoidi
..että kerkesin jo säikähtää!! Ainakin Volkkarin 2,4 dieselissähän on pumpun kyljessä ajoeston solenoidi katkaistuilla pulteilla.Cee220 kirjoitti:on muuten sammutin solenoidiMultiviri kirjoitti:Pumpun kyljessä oleva ajoneston solenoidi?
Pitää ottaa * ja työkalupakki ja lähteä ihmettelmään tuota keksintöä.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Re: solenoidi
Sammutinsolenoidi tai ajonestosolenoidi, sama asia. Ajonestollisissa pumpuissa se sammutinsolenoidin ohjain on murtopulteilla tai jopa panssaroinnin alla siinä solenoidissa kiinni.pjj53 kirjoitti:..että kerkesin jo säikähtää!! Ainakin Volkkarin 2,4 dieselissähän on pumpun kyljessä ajoeston solenoidi katkaistuilla pulteilla.Cee220 kirjoitti:on muuten sammutin solenoidiMultiviri kirjoitti:Pumpun kyljessä oleva ajoneston solenoidi?
Pitää ottaa * ja työkalupakki ja lähteä ihmettelmään tuota keksintöä.
Ducatosta oli ikävä irrotella se panssari, pumppu paikoillaan ollen. Viisi-kuusi murtopulttia ja yhessä niin paksu kanta ettei meinaa saada kairattua pois. Konepelti ku postiluukun kansi ja niin heletin ahasta...
Mutta joo, toivotaan että helpompi ja edullisempi vika.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
vaihdoin sillon tuohon ex 250 ko.potikan ja se oli ainaki kiinni ihan vaan kuusiokolo pulteilla,yks sähötöppeli ja olikohan 2 muoviputken lähtöä.makso muistaakseni 200-300 euroa,mut alko lähteen käymään,vanha vuosi löpöä kuin seula
3*chevy van
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
mersut:
w124 300e aut.-86 EX
w202 220d aut.-96 EX
w202 250td aut.-97 EX
w124 300e aut-85 `amg´ pojan kanssa EX
s210 320cdi aut EX
W203 200cdi aut-02,ex by los termitos
w202 180 aut-94 ex
BMW e39 530 tdsa-98 ex
S210 320cdi aut.01
Yleensä tahtoo olla kalliimmasta päästä!
Mikä lie. Tuntuu, että minun kohdalle sattuu yleensä ne kalliimmat viat! No - toivotaan parasta ja pelätään pahinta; pessimisti ei pety!
Naapurissa ois pitkän linjan dieselhuoltomies, mutta on viimetingassa halvempaa hakea se auto trailerilla tänne, kuin viedä ammattimies sinne! Sitä vartenhan tuo mölli on hommattu, jotta saa näitä henkilöautoja rauhassa kuskailla trailerilla.
OT: Tulipa mieleen, että oisko kellään edullista autotraileria möllin perään kaupan?!
Naapurissa ois pitkän linjan dieselhuoltomies, mutta on viimetingassa halvempaa hakea se auto trailerilla tänne, kuin viedä ammattimies sinne! Sitä vartenhan tuo mölli on hommattu, jotta saa näitä henkilöautoja rauhassa kuskailla trailerilla.
OT: Tulipa mieleen, että oisko kellään edullista autotraileria möllin perään kaupan?!
Pelittää taas!
Vaihdoin pa-suodattimen ja nollasin vikakoodit.. ja eka sahauksella käyntiin! Kyllähän siellä oli vikailmoitus kahdesta hehkusta, joten vika lienee ollut pakkasella niissä. Hehkun merkkivalo ei vaan vielä merkkaa viallisia hehkuja. Pannaan hehkut vaihtoon, kun pitänee ne kuitenkin kohtapuoleen vaihtaa, eivätkä kerkiä palamaan irtilähtemättömään kuntoon.
Vaihdoin samalla jarruvalokatkaisimen, kun siitäkin oli herja päällä. Tuli vaan mieleen, että voiko se aiheuttaa käyntiinlähtemättömyyden, jos antaa tarpeeksi usein vikakoodin?!
Vaihdoin samalla jarruvalokatkaisimen, kun siitäkin oli herja päällä. Tuli vaan mieleen, että voiko se aiheuttaa käyntiinlähtemättömyyden, jos antaa tarpeeksi usein vikakoodin?!
Varaosien hinnat
Ois ihan kiva, jos Suomestakin sais hinnat originaalivaraosanumeroilla! Saksasta ja jenkeistä se vaan kummasti onnistuu!?