niin minkä ikäsen?
kuulemma vanhemissa 01-03 ollu jotain ihme mesen virityksiä ja eivät oikein pelitä että pitäs uuempaa löytää about 05nen pitääkö paikkansa??
ja ruostuuhan nuo kuin kaikki meset noh eipä ollu bmwlläkään kehumista.
meinasin ostaa e39 diiselin mutta aloin etsimään että missä paikassa pitää olla tarkkana ko porkkanan ja vika lista se hirmutti ja siihen loppu bmwn osto halut
jos ostais 270 cdin
-
- Viestit: 16
- Liittynyt: 04.6.2011 9:03
- Paikkakunta: Salo
Itsellä -02 mallinen 270 cdi. Suurimmat murheet varmaan on juuri tuo peltien ruostuminen, heti kiveniskeymistä lähtee pläntti leviämään eli ne kannattaa katsoa ja hoitaa pois. Jos automaattia hakee, niin kannattaa, että lootasta on öljyt vaihdettu, muuten aika mukava laatikko. Koneessa ilmamassa anturi saattaa välillä oikkuilla, mutta se ei ole kallis vaihtaa ja suuttimissa tuppaa olemaan jonkun verran ohivuotoa eli jos nafta haisee, niin sitä kannattaa epäillä. Osaava diesel korjaamo kyllä korjaa ne suuttimet, ettei tarvitse uusimaan alkaa. Alustan tukivarsia tahtoo jonkun verran mennä, mutta niistä nyt selviää aikaedullisesti. Itsellä kyseinen auto oli 1. Johtotähti ja seuraavkin kyllä on M-B hyvin suurella todennäköisyydellä. Facelift malli taitaa, olla jonkun verran paremmassa maineessa eli siihen kannattaa tähdätä jos rahat riittää, -04 alkaen alkaa löytyä faceliftiä, ohjaamo siinä faceliftissä, mielestäni todella paljon tyylikkäämpi, ulkoisesti erothan jää aika pieniksi.
puolitoista vuotta ollu tuommonen -01 koppero varmarina eikä oo ollu moittimista kun askin sai toimimaan johtuen takapään narinanivelistä pääasiassa melko huoletonta ollut. audia ei ikävä tuu ,mutta on mulla pureskelemista tuon mahottoman sähkäisyyden määrässä kun öljynvaihtokin meinaa tuottaa tuskaa, minäkin mukamas jotakin autoista ymmärrän noh.. ruosteet, onhan niitä jo tulon päällä mut kai niitä on pahempiakin tai sitten tuo on vaan vähä paree kun joku ehtinyt sitä jo maalailla (kalvovahvuusmittarin mukaan)
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Eipä facelift malli minusta ole sen toimintavarmempi kuin edeltäväkään, molemmat on aika varmatoimisia ja mitään lastentauteja ei minusta ole.
Facelift on uudemman näköinen sekä sisältä että päältä,ulkopuolella eroa mm. etuvalot (kirkkaat), samaten kun sumuvalot ja peilien vilkut. Puskurit erilaiset jne...
Molemmat mallit ruostuu, ruostuneita facelifteja ei vielä näy paljoa. Johtuuko tämä sitten niiden nuoremmasta iästä vai paksummasta maalista (ruoste pysyy paremmin piilossa) ?
Molemmissa malleissa ruoste pysyy aika hyvin piilossa kun pesee autoa useammin kun kerran vuodessa.
Mitäs muuta tulee, alusta osaa joutuu jossain kohtaa uusimaan. Etutukivarret kestää noin 200 tkm, koiranluut ei sitäkään. Eivät tosin ole mitään älyttömän kalliita vaihtaa kaikkia kerrallaan niin seen jälkeen taas auto kulkee niin kuin kuuluukin.
270 kone ja automaatti ei minusta ole mikään taloudellisin yhdistelmä mutta mukava ajostaan.
Facelift on uudemman näköinen sekä sisältä että päältä,ulkopuolella eroa mm. etuvalot (kirkkaat), samaten kun sumuvalot ja peilien vilkut. Puskurit erilaiset jne...
Molemmat mallit ruostuu, ruostuneita facelifteja ei vielä näy paljoa. Johtuuko tämä sitten niiden nuoremmasta iästä vai paksummasta maalista (ruoste pysyy paremmin piilossa) ?
Molemmissa malleissa ruoste pysyy aika hyvin piilossa kun pesee autoa useammin kun kerran vuodessa.
Mitäs muuta tulee, alusta osaa joutuu jossain kohtaa uusimaan. Etutukivarret kestää noin 200 tkm, koiranluut ei sitäkään. Eivät tosin ole mitään älyttömän kalliita vaihtaa kaikkia kerrallaan niin seen jälkeen taas auto kulkee niin kuin kuuluukin.
270 kone ja automaatti ei minusta ole mikään taloudellisin yhdistelmä mutta mukava ajostaan.