Olisiko mielenkiintoa?
Olisiko mielenkiintoa?
Olen 2 vuotta seurannut ja myös hyödyntänyt aktiivisesti tätäkin palstaa.
En ole kuitenkaan osallistunut millään tapaa, joten kirjoittelin aikani kuluksi talteen lyhyen stoorin viimeksi Ruotsista pojalle uitetun Ceemelin tarinan.
tarinaa autosta: http://kivisivut.travelnet.fi/mb180.html
Oman linttani 300TD hain keväällä 2010 ja siitäkin olen pitänyt jonkinlaista päiväkirjaa. Sen toki jo ajattelin päästää "lepoon", mutta ei kai näitä saa ajamalla loppuun?
Olisiko mahdollisesti tarvetta tuonne mekkaan sepustella ohjetta miten auton haku Ruotsista toimii? Tai vai jotenkin muuten? Aina siellä täällä keskusteluissa törmää näihin juttuihin ja taitaa pohjoisen pojat paremmin hanskata nämäkin hommat. Voisin vastailla ja avustella tarvittaessa, kun toi ruotsikin taipuu jotenkin?
En ole kuitenkaan osallistunut millään tapaa, joten kirjoittelin aikani kuluksi talteen lyhyen stoorin viimeksi Ruotsista pojalle uitetun Ceemelin tarinan.
tarinaa autosta: http://kivisivut.travelnet.fi/mb180.html
Oman linttani 300TD hain keväällä 2010 ja siitäkin olen pitänyt jonkinlaista päiväkirjaa. Sen toki jo ajattelin päästää "lepoon", mutta ei kai näitä saa ajamalla loppuun?
Olisiko mahdollisesti tarvetta tuonne mekkaan sepustella ohjetta miten auton haku Ruotsista toimii? Tai vai jotenkin muuten? Aina siellä täällä keskusteluissa törmää näihin juttuihin ja taitaa pohjoisen pojat paremmin hanskata nämäkin hommat. Voisin vastailla ja avustella tarvittaessa, kun toi ruotsikin taipuu jotenkin?
Kysyntäähän tuollaisella voisi olla, varsinkin kun itsellä jotenkuten ruotsi soljuu muttei saksaa sanaakaan Sen mitä olen esim. Blocketissa myyjiä lähestynyt, vastaukset on kestänyt kuukausitolkulla, joten joku nettiautomaisempi palvelu olisi kanssa hyvä tietää, mistä voisi ehdokkaita selailla.
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
Tervetuloa mese.foorumille, ja ainahan tuollaaset tarinat ja asiat meseläisiä kiinnostaa, vaikka ei hakisikaan, näin ainakin luulisin.
Vaikka tieto saattaa lisätä tuskaa niin tässä tapauksessa niin tuskin on.
Meidän perheelle ei ruotsin kieli ole tuntematonta, saksa taasen tökkii, mutta eipä silläkään kielellä pääse gyntteri minua torilla myymään...ainakaan ale hintaan
Vaikka tieto saattaa lisätä tuskaa niin tässä tapauksessa niin tuskin on.
Meidän perheelle ei ruotsin kieli ole tuntematonta, saksa taasen tökkii, mutta eipä silläkään kielellä pääse gyntteri minua torilla myymään...ainakaan ale hintaan
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Kiinnostaa kovasti.
Kaksi kertaa olen ihan tosissani yrittänyt autoa ruottista ostaa, muttei ne tunnu englantia ainakaan tajuuvan, sillä koskaan eivät ole vastanneet, vaikka olen sanonut suoraan auton ostavani....
Eli kuinka sen auton ruottista saa ostettua, kiinnostaa kovasti.
Kaksi kertaa olen ihan tosissani yrittänyt autoa ruottista ostaa, muttei ne tunnu englantia ainakaan tajuuvan, sillä koskaan eivät ole vastanneet, vaikka olen sanonut suoraan auton ostavani....
Eli kuinka sen auton ruottista saa ostettua, kiinnostaa kovasti.
® Mesen V8 Klubi
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
® Mesen Coupeklubi
® Mesen 10-kerho
Olet tainnut lähetellä sähköpostia. Puhelimella yleensä sovittu asioista vartissa ja seuraavana päivänä auto onki ollu jo matkalla turun laivaan...miqum_86 kirjoitti:Kysyntäähän tuollaisella voisi olla, varsinkin kun itsellä jotenkuten ruotsi soljuu muttei saksaa sanaakaan Sen mitä olen esim. Blocketissa myyjiä lähestynyt, vastaukset on kestänyt kuukausitolkulla, joten joku nettiautomaisempi palvelu olisi kanssa hyvä tietää, mistä voisi ehdokkaita selailla.
Vajaa 90 autoo ja motskaria nyt tuotu ruotsista. homma menee samoin kuin suomestakin auton ostaminen. Paitsi että tullissa pitää käydä ja katsastuksessa.
Viimeksi muokannut Sergey, 09.10.2012 15:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Se on sit taas asian toinen ääripää Minen ole koskaan arvannu soitella koska en osaa puhua sujuvaa ruotsia mutta kirjallisesti se sujuu kyllä. Eli mailia olen tosiaan pistänyt sinnepäin Tietty jos joku huippuhyvin puhuva lähtis mukaan, niin ei kai se sen hankalampaa olisi..Sergey kirjoitti:Olet tainnut lähetellä sähköpostia. Puhelimella yleensä sovittu asioista vartissa ja seuraavana päivänä auto onki ollu jo matkalla turun laivaan...miqum_86 kirjoitti:Kysyntäähän tuollaisella voisi olla, varsinkin kun itsellä jotenkuten ruotsi soljuu muttei saksaa sanaakaan Sen mitä olen esim. Blocketissa myyjiä lähestynyt, vastaukset on kestänyt kuukausitolkulla, joten joku nettiautomaisempi palvelu olisi kanssa hyvä tietää, mistä voisi ehdokkaita selailla.
Vajaa 90 autoo ja motskaria nyt tuotu ruotsista. homma menee samoin kuin suomestakin auton ostaminen. Paitsi että tullissa pitää käydä ja katsastuksessa.
® Mesen linttaklubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
-kuluttaa muttei kulje
® Mesen Porkkana-klubi
Jotain tarkennusta tuohon ajatukseeni...
Kuten oletin ei niin mahdottoman mielenkiintoista. Ne joita kiinnostaa, tietää jutun. Ja sitten ne jotka ei uudella tiedolla enää halua tuskaansa lisätä.
Kuitennin näpräilin jotain lisää:
http://kivisivut.travelnet.fi/meset/alku.html
Näen sitten statistiikan puolelta, onks kukkaan käyny?
ps Tuolle pojan C-meselle ei löytynykkään tallipaikkaa. Ei kukaan olisi halukas vaihtamaan 124:n, linttaantuis tuolla ulkosalla hyväksi
Kuitennin näpräilin jotain lisää:
http://kivisivut.travelnet.fi/meset/alku.html
Näen sitten statistiikan puolelta, onks kukkaan käyny?
ps Tuolle pojan C-meselle ei löytynykkään tallipaikkaa. Ei kukaan olisi halukas vaihtamaan 124:n, linttaantuis tuolla ulkosalla hyväksi
ruotsin leima kelpaa suomessa. Jos leimaa on, silloin ei tarvita kuin rekisteröintikatsastus. säästyy pari kymppiä kun ei tarvitse vuosikatsastusta suorittaa siihen lisäksi.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Lähti sitten tuo ceemeli uusiin maisemiin ja edessä olisi coupen metsästys:
eiköhän sekin löydy Ruotsista.
http://www.blocket.se/lulea/Mercedes_Be ... m?ca=2&w=2
Tossa olisi yksi entisessä kotikaupungissa (Honoluleå).
Odottelen kuitenkin vielä vähän aikaa, mutta jos kiinnostusta voisihan samalla etsiä muitakin hyvin pidettyjä.
eiköhän sekin löydy Ruotsista.
http://www.blocket.se/lulea/Mercedes_Be ... m?ca=2&w=2
Tossa olisi yksi entisessä kotikaupungissa (Honoluleå).
Odottelen kuitenkin vielä vähän aikaa, mutta jos kiinnostusta voisihan samalla etsiä muitakin hyvin pidettyjä.