W211 220 CDI vm 2003 tuli taloon alle pari viikkoa sitten. Hienoa kyytiä se kyllä tarjoaa W202:n jälkeen, mutta ilman ongelmiakaan ei olla selvitty:
Ensimmäisenä auto alkoi oireilla termostaatin kanssa, eivätkä lämmöt nousseet edes viidenkymmenen päälle. Lämpövammaisena myös sammui pariin kertaan risteykseen pysähtyessä. Ajattelin, että ongelma voisi johtua juuri tuosta termostaatista. Nyt termari on uusittu, ja lämpöäkin alkaa löytyä. Testilenkillä motti kuitenkin jyrähti sammuksiin neljässä peräkkäisessä risteyksessä - tämä siis alkoi heti kun kone alkoi lämmetä. Jokaisella kerralla sammuminen tapahtui siinä vaiheessa kun menon puudutti jarrulla alle hölkkävauhdin. Mitään vikakoodia ei suoraan taululle antanut, ja kone pamahti tulille heti avaimesta kääntämällä. Myöskään reippaissa kiihdytyksissä ei mitään puutumista ollut havaittavissa. Mikä Paavoa vaivaa?
2003 220 CDI sammuilee pysähtyessä
Lisätietoja, kun oleellisia tietoja jäi tietenkin pois tuosta avauksesta:
Mittarissa 290tkm ja lotjan mukana tuli pino Vehon ja Vänttisen kuitteja. Viimeisen vuoden aikana vaihdettu suuttimet ( 4kpl ), ohjainlaite A6461536679 80 ( Mikä lienee? Google ei kertonut. Hintaa ollut puolitoista tonnia ) ja SAM Relekeskus moottoritilaan ( reilut 600 euroa tuollakin ollut hintaa ).
Kellään Hämeenlinnan lähistöllä Staria jonka nokkaan tämän voisi tuikata?
Mittarissa 290tkm ja lotjan mukana tuli pino Vehon ja Vänttisen kuitteja. Viimeisen vuoden aikana vaihdettu suuttimet ( 4kpl ), ohjainlaite A6461536679 80 ( Mikä lienee? Google ei kertonut. Hintaa ollut puolitoista tonnia ) ja SAM Relekeskus moottoritilaan ( reilut 600 euroa tuollakin ollut hintaa ).
Kellään Hämeenlinnan lähistöllä Staria jonka nokkaan tämän voisi tuikata?
Sammuminen on hyvin usein liittyväinen polttoaineen paineen ongemiin. En tiedä tekeekö liian korkea paine saman, liian alhainen ainakin (joko todellinen tai sitten anturin viallinen lukema). Tai sitten ruiskun liitin on löysällä tai piuhat hankautuneet, jolloin tapahtuu sama. Eli tosiaan starin päähän, ja siitä sitten eteenpäin...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Onkos automatti vai manuaali ?Lsh kirjoitti:Lisätietoja, kun oleellisia tietoja jäi tietenkin pois tuosta avauksesta:
Mittarissa 290tkm ja lotjan mukana tuli pino Vehon ja Vänttisen kuitteja. Viimeisen vuoden aikana vaihdettu suuttimet ( 4kpl ), ohjainlaite A6461536679 80 ( Mikä lienee? Google ei kertonut. Hintaa ollut puolitoista tonnia ) ja SAM Relekeskus moottoritilaan ( reilut 600 euroa tuollakin ollut hintaa ).
Kellään Hämeenlinnan lähistöllä Staria jonka nokkaan tämän voisi tuikata?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Automaattihan se.CDI203 kirjoitti:Onkos automatti vai manuaali ?Lsh kirjoitti:Lisätietoja, kun oleellisia tietoja jäi tietenkin pois tuosta avauksesta:
Mittarissa 290tkm ja lotjan mukana tuli pino Vehon ja Vänttisen kuitteja. Viimeisen vuoden aikana vaihdettu suuttimet ( 4kpl ), ohjainlaite A6461536679 80 ( Mikä lienee? Google ei kertonut. Hintaa ollut puolitoista tonnia ) ja SAM Relekeskus moottoritilaan ( reilut 600 euroa tuollakin ollut hintaa ).
Kellään Hämeenlinnan lähistöllä Staria jonka nokkaan tämän voisi tuikata?
Kun sen termostaatin vaihtaa niin joutuu muistaakseni irrottamaan polttoaineputken pumpulta. tarkista pumpun ympäristö onko vuotoa havaittavisssa. vaihtele putkiin ne o-renkaat tai kaikki putket renkaineen ei hirveästi maksa jos kl-varaosista ne hankkii, on näiden koneiden yleisimpiä vikapaikkoja, tuppaa iän myötä menemään aika jäykiksi ne putket. Pakkaskeleillä alkaa oireilee entistä herkemminMHe kirjoitti:Sammuminen on hyvin usein liittyväinen polttoaineen paineen ongemiin. En tiedä tekeekö liian korkea paine saman, liian alhainen ainakin (joko todellinen tai sitten anturin viallinen lukema). Tai sitten ruiskun liitin on löysällä tai piuhat hankautuneet, jolloin tapahtuu sama. Eli tosiaan starin päähän, ja siitä sitten eteenpäin...
-
- Viestit: 181
- Liittynyt: 30.12.2006 7:55
Re: 2003 220 CDI sammuilee pysähtyessä
JOS OSTIT autoliikkeestä autoliike korjuuttaa vian, se etu on auoliikkeestä ostettaessa yksityiseen myyjään,eikä hinnoissa ole nykyään eroja.Lsh kirjoitti:W211 220 CDI vm 2003 tuli taloon alle pari viikkoa sitten. Hienoa kyytiä se kyllä tarjoaa W202:n jälkeen, mutta ilman ongelmiakaan ei olla selvitty:
Ensimmäisenä auto alkoi oireilla termostaatin kanssa, eivätkä lämmöt nousseet edes viidenkymmenen päälle. Lämpövammaisena myös sammui pariin kertaan risteykseen pysähtyessä. Ajattelin, että ongelma voisi johtua juuri tuosta termostaatista. Nyt termari on uusittu, ja lämpöäkin alkaa löytyä. Testilenkillä motti kuitenkin jyrähti sammuksiin neljässä peräkkäisessä risteyksessä - tämä siis alkoi heti kun kone alkoi lämmetä. Jokaisella kerralla sammuminen tapahtui siinä vaiheessa kun menon puudutti jarrulla alle hölkkävauhdin. Mitään vikakoodia ei suoraan taululle antanut, ja kone pamahti tulille heti avaimesta kääntämällä. Myöskään reippaissa kiihdytyksissä ei mitään puutumista ollut havaittavissa. Mikä Paavoa vaivaa?
Auto on käyttöä varten