


hionta ja hiekkapuhallustyöt aloitettu... on muute tiukassa saada kaikki ruostemätä pois pelleistä... pyrin poistaan kaikki vähänki ruosteeseen viittaavat asiat. jos pelti ei kestä nii laitetaan uuttaTerho P kirjoitti:jos hyvän teet niin hietapuhaltaa mut hyvänä vaihtoehtona menee myös kunnollinen putsailu ja välineet vapaatparhaat välineet oikestaan on : nyloni eli somalilaikka,vinku ja mikäs perhana sen nimi olikaan se jossa on teräksiset harjat vähä niinku teräsharjassa mutta tämä "hakkaa" ruosteen irti
![]()
sitte paljon epoksia+kaikkea muuta päälle, ainakin niihin kohtiin jotka ei tule näkösälle
timi.lin kirjoitti:osta takakaaren korjaus pala ja ota siittä sopiva pala siihen taiteeseen niin ei tarvii ite alkaa taivuttelemaan ja saa helponmin tehtyä siihen hyvät pohjat "ei tarvii niin paljoa pakkelia"