Vesqjun S211 320 CDI A Elegance -03 MYYTY.
Ei oo sbc jarrut vaan akku/laturi.. ja akku on uus.. eihän sitä toki tiedä kumpihaapis1 kirjoitti:Ok,tossa vaan naapurin ukko oli vaihtanut pikkuakun ku oli herjannu akun kuvalla ja sbc-jarrut puis pelistä ! Auto -03 220cdi / E.
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Nyt on tullu ajeltua Uusilla kesärenkailla , kulutus pyörii siin kuuven paikkeilla..
Tommoset
http://www.goodyear.eu/fi_fi/tires/pass ... sp?from=tf
Tommoset
http://www.goodyear.eu/fi_fi/tires/pass ... sp?from=tf
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Niin, laskurin nollaus onnistui.. Mitenkähän paljon tuolla on ajettu ku jarrutuksia on noin paljon..? Pitääkin alkaa säästää rahnaa jos tuon SBC yksikön joutuu vaihtamaa.Vesqju kirjoitti:Hmph... Tänään ilmestyi sitten se Service Brake huomautus...
Jarrua oli painettu n 417300 kertaa laskurin mukaan..
Onko kokemuksia, miten pitkästi nuilla on ajeltu nollauksen jälkeen..
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
Nyt olen ajanut tuolla autolla 55000 km, n 1.5 vuoden aikana- Laskeskelin huolto ja remonntikulut yhteen, ~3200 €. ei sisällä rengaskuluja.
Tuli vaan mieleen kun nämä 211 mersujen ylläpitokulut puhuttaa kovasti. tiedä sitten onko tuo ny niin kallista vai ei.
Tuli vaan mieleen kun nämä 211 mersujen ylläpitokulut puhuttaa kovasti. tiedä sitten onko tuo ny niin kallista vai ei.
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
- Arto N
- Betonileipuri <br> Miele-mies
- Viestit: 3204
- Liittynyt: 14.10.2005 8:25
- Paikkakunta: Kangasala
Mulla oli tuon farkun kokonaiskustannukset ( korjaukset, renkaat, polttoaineet, arvon alennus ) vielä muutama vuosi sitten siinä 17 cent/km. Nykyään en tiedä näillä uusilla polttoainehinnoilla...Vesqju kirjoitti:Nyt olen ajanut tuolla autolla 55000 km, n 1.5 vuoden aikana- Laskeskelin huolto ja remonntikulut yhteen, ~3200 €. ei sisällä rengaskuluja.
Tuli vaan mieleen kun nämä 211 mersujen ylläpitokulut puhuttaa kovasti. tiedä sitten onko tuo ny niin kallista vai ei.
Se on justiinsa että kuka rahansa mihinkin laittaa - kaikki ne menemään saa kuitenkin ihan helposti
® Mesen linttaklubi
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Dodii.. Eilen tuli käytyä katsastuksessa HYLÄTTY
Vasen sumuvalo näyttää liika alas ( korjauskehoitus )
Oikea raidetangonpää väljä ( Hylätty )
Tuulilasi sekä Airmaticci on korjaantunut vuodessa itekseen
Noh, autoa on vaivannut pitkin talvea sähkönpuute,( ilmenee akun kuvalla ja sähköisten lisälaitteiden poiskytkeytymisenä )
elokuussa autoon vaihdettiin tehdaskorjattu Bosch 200 A 14V laturi. Laturin päästä mitattu jännite on 13.5V, pitäisi olla n 14.6 tjsp...
Noh, asiaa tiedusteltiin laturin myyjältä, ei ota takuuasiaan mitään kantaa vaan vastaus oli, vie auto Bosch car serviceen tutkittavaksi... omituista sanon minä....
Tänään kävin siellä tutkituttamassa auton latauksen ja testeri näytti huimat 1,5 A latausta.
jatkuu ensiviikolla.....
Vasen sumuvalo näyttää liika alas ( korjauskehoitus )
Oikea raidetangonpää väljä ( Hylätty )
Tuulilasi sekä Airmaticci on korjaantunut vuodessa itekseen
Noh, autoa on vaivannut pitkin talvea sähkönpuute,( ilmenee akun kuvalla ja sähköisten lisälaitteiden poiskytkeytymisenä )
elokuussa autoon vaihdettiin tehdaskorjattu Bosch 200 A 14V laturi. Laturin päästä mitattu jännite on 13.5V, pitäisi olla n 14.6 tjsp...
Noh, asiaa tiedusteltiin laturin myyjältä, ei ota takuuasiaan mitään kantaa vaan vastaus oli, vie auto Bosch car serviceen tutkittavaksi... omituista sanon minä....
Tänään kävin siellä tutkituttamassa auton latauksen ja testeri näytti huimat 1,5 A latausta.
jatkuu ensiviikolla.....
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Semmoisen huomion sanoisin, että ne ampeerit riippuvat myös akun kunnosta ja lämmöstä. Lataussäädin säätää, että paljonko laturilla on haluja puskea lataustehoa akulle. Se näkyy jännittemittauksessa, joka tyypillisesti kunnossa olevalla laturilla on ajon aikana 13,8 - 14,5 volttia. Ampeerimäärän määrittelee sitten laturin kapasiteetti, mutta vanha tai kylmä akku ei ota varausta vastaan, vaan ampeerit jäävät pieniksi kunnollisesta latausjännitteestä huolimatta.Tänään kävin siellä tutkituttamassa auton latauksen ja testeri näytti huimat 1,5 A latausta.
- Ari66
- Mesen Invaryhmä®
- Viestit: 13054
- Liittynyt: 29.9.2005 11:11
- Paikkakunta: Hki-Utsjoki-Barentsinmeri
- Viesti:
Tuo oli mitattu Bosch Car Servicellä ja vieläpä semmosella, joka tosiaan osaa asiansa.Meissenkeri kirjoitti:Semmoisen huomion sanoisin, että ne ampeerit riippuvat myös akun kunnosta ja lämmöstä.
Kyseenalaistin samoja asioita kuin sinäkin, mutta ne taklaantuivat aika nopsaan, kun kuulin missä auto oli käynyt sähkömittauksissa.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Vaan komia se oli ja iteksiin liiku kun ajelit vastaan männä viikolla. Tulin Vantaankoskella sillä valkosella Sprinterillä liitymässä vastaan kun olit pihasta lähössä. Jäin siihen tielle vartomaan ku ei ollu kettään takana. Muistakko? Lapa oli sojossa vaan ei tule vastakaikua.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
en huomannu...Easy Rider kirjoitti:Vaan komia se oli ja iteksiin liiku kun ajelit vastaan männä viikolla. Tulin Vantaankoskella sillä valkosella Sprinterillä liitymässä vastaan kun olit pihasta lähössä. Jäin siihen tielle vartomaan ku ei ollu kettään takana. Muistakko? Lapa oli sojossa vaan ei tule vastakaikua.
S 212 350 CDI Avantgarde Sport -11
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]
[miitit]011111111111001001110101[/miitit]