w 210(-02 320cdi) madalluksen jälkeen camperit päin persettä
w 210(-02 320cdi) madalluksen jälkeen camperit päin persettä
Eli elegancessa h&r sarja tasonsäädölle. Perse ok. Keulassa lisäks avantgarden iskarit. Matala on ja camperit huitelee -2 luokassa. Säätöpultit ei auta. Ainakin pysy camperi samassa. Liekö asentaja käsi vai onko jouset liian matalat että pystys säätään? Kiitos jo ennakkoon.
Siltä tuntuu,mutta syö renkaita sisäreunasta aika ikävästi. Ajattelin laittaa vahvimman kumin jousen ja lautasen väliin. Saattas tehostaa säätöpultin vaikutusta? Keulan pikkunen nosto olis ihan ok jos hiukka sais camperia paremmaksi. Nyt -2!! Ja jo 215/55/16 renkailla ohjaus tosi levoton. Camperia lukuunottamatta kulmat ok. Sivutuuliherkkyys hävis kyllä, että jotain positiivista.
Pistä pykälää korkeammat kumet jousiin ja aurausta pienemmäksi.Saska02 kirjoitti:Siltä tuntuu,mutta syö renkaita sisäreunasta aika ikävästi. Ajattelin laittaa vahvimman kumin jousen ja lautasen väliin. Saattas tehostaa säätöpultin vaikutusta? Keulan pikkunen nosto olis ihan ok jos hiukka sais camperia paremmaksi. Nyt -2!! Ja jo 215/55/16 renkailla ohjaus tosi levoton. Camperia lukuunottamatta kulmat ok. Sivutuuliherkkyys hävis kyllä, että jotain positiivista.
Itse ehkä pistäisin matalammalla profiililla renkaat... Mutta makuaisoista ei voi kiistellä.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
kaaren ja navan väli 29cm eessä ja takana ja tämmöseltä näytti kulumat:
eestä ei syöny oikiastaan sisälaidasta mainittavasti, mutta meni "karhunkielelle" sisäreunan kuviointi. Takana sitten onki meleko mukavasti kulunu, toisaalta yks rengassarja o kestäny jo kohta kolomatta vuotta. Niille tiedoksi, jotka ei minun väykkyä tiijä niin seon seissy kohta kaks vuotta nuo arvot tais olla ennen säätöä, ei nyt oo ihan tuoreessa muistissa että kummin oli...
T.Sankari
eestä ei syöny oikiastaan sisälaidasta mainittavasti, mutta meni "karhunkielelle" sisäreunan kuviointi. Takana sitten onki meleko mukavasti kulunu, toisaalta yks rengassarja o kestäny jo kohta kolomatta vuotta. Niille tiedoksi, jotka ei minun väykkyä tiijä niin seon seissy kohta kaks vuotta nuo arvot tais olla ennen säätöä, ei nyt oo ihan tuoreessa muistissa että kummin oli...
T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Omassa havaittiin samantapaista ongelmaa eilen kun kulmia tehtiin. Ei kyllä ollut toki mikään yllätys. Kampperit ihan kohillaan, jos olis suhtkoht rata-ajokista kysymys...
Ei kyllä lähelläkään Insanen lukemia varsinkaan takana, mutta ei kyllä onneksi ole madalluskaan samalla tasolla . Jotkin madallusjousethan tuossa vehkeessä jok.tap. on, ja minun makuuni se on hiukkasen liian matala. Tulee jotenkin lahnamainen vaikutus, vähän varmaankin korostuu kun on musta ja farkku.
Keskiön ja lokarin väli edessä 34 ja takana 35 cm. Kolme nystyräiset kumekset edessä ja takana... Eihän tuosta tarkoitus ole mitään traktoria tehdä, joten viisi nystyräiset eteen vaan saako taakse neli nännistä korkeampaa edes marmoritiskiltä? Edessä camber tällä hetkellä -1.8/1.9 ja takana -2.2/2.4. Kai se tuolla keinoin edes vähän oikenisi...
Ei kyllä lähelläkään Insanen lukemia varsinkaan takana, mutta ei kyllä onneksi ole madalluskaan samalla tasolla . Jotkin madallusjousethan tuossa vehkeessä jok.tap. on, ja minun makuuni se on hiukkasen liian matala. Tulee jotenkin lahnamainen vaikutus, vähän varmaankin korostuu kun on musta ja farkku.
Keskiön ja lokarin väli edessä 34 ja takana 35 cm. Kolme nystyräiset kumekset edessä ja takana... Eihän tuosta tarkoitus ole mitään traktoria tehdä, joten viisi nystyräiset eteen vaan saako taakse neli nännistä korkeampaa edes marmoritiskiltä? Edessä camber tällä hetkellä -1.8/1.9 ja takana -2.2/2.4. Kai se tuolla keinoin edes vähän oikenisi...
Onko nämä säätöpultit itsessään epäkeskeiset (ilmeisesti prikat mallia kiinteä epäkesko), tarkoitan että muita muutoksia kuin pultinvaihto ei tarvita että kampperit säätyy sen puolisen astetta? Siellähän täytyy sitten olla varsien päissä prikkojen kokoiset kolot mitä vasten se säätyy...
Onko motenjet malli ok, siellä ei ainakaan maksa paljoa eikä tarttisi tilailla mistään. Matkaa kokonaiset kolme kilometriä. Tarve ilmeisesti 4kpl eteen ja pari taakse?
Olisi se puoli astettakin kotiinpäin, en millään jaksa uskoa pikkuisella korottamisella pääseväni vielä kohtuuteen .
Onko motenjet malli ok, siellä ei ainakaan maksa paljoa eikä tarttisi tilailla mistään. Matkaa kokonaiset kolme kilometriä. Tarve ilmeisesti 4kpl eteen ja pari taakse?
Olisi se puoli astettakin kotiinpäin, en millään jaksa uskoa pikkuisella korottamisella pääseväni vielä kohtuuteen .
säätöö säätöö
minkälaiset nuo motonetin sätöpultit oikein on? vaihdoin itelle just etualatukivarren helat ja nyt ratti on päin p:tä.... kun otin iteltä irti nuo pultit (alkuperäiset kö) niin niissä ei kyllä minkään valtakunnan säätöä mielestäni ollut, oli vaan se pultin reikä sellanen ns:teräväkulmainen kahdeksikko (hyvi selitetty:)! onko siis w210:ssa alkuperäisesti säädettävissä camper/caster kulmat?????? joskus oli w201 niin siinä oli epäkesko prikat millä sai säädettyä, mutta ei tossa w210:ssa mitään avaruus prikkoja ollut!
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
w210-211 taka camberin säätöpuslat
Vanha topikki, mutta kävisikö tällainen (copy-paste linkki):
http://youtu.be/pFcnhBYJjOk
Kyselin heiltä myös faceliftiin (211.089) samaista sarjaa, kuullostellaan.
Edittt.
Ja vastaus ison veden takaa:
**Thanks for contacting us! I'm sorry but we do not currently have a rear camber kit for the W211 Mercedes. We only have the W210 kit that you have already seen.
B* G*
Customer Service Dept.
Specialty Products Company
1-800-525-6505
303-772-1918 fax
[email protected]**
http://youtu.be/pFcnhBYJjOk
Kyselin heiltä myös faceliftiin (211.089) samaista sarjaa, kuullostellaan.
Edittt.
Ja vastaus ison veden takaa:
**Thanks for contacting us! I'm sorry but we do not currently have a rear camber kit for the W211 Mercedes. We only have the W210 kit that you have already seen.
B* G*
Customer Service Dept.
Specialty Products Company
1-800-525-6505
303-772-1918 fax
[email protected]**