
viittaako tämä kansi ongelmaan, flekti?
miten flektin pitää liikkuan kun auton ei ole käynnissä? nyt se ainakin pyöriin hervottomasti vapaana
Se seuraava viiva on 90..eli eipä kuullosta huolestuttavalta.dieseleid kirjoitti:no tos nelostiellä suurinmassa alamäessä nousi. ihan sen 80 viivasta seuraavalle viivalle. ja normi alameässä jossa vaihde vapaalle niin sen verran että viiva peittä yläosan luvusta 80. ja vakio lämpotilana on yli 80. muuten auto pelaa, ei nosta lämpöjä kovassakaan kengityksessä.
Kerro vähän tarkemmin tosta kiehahtamisesta, mielenkiintoista. Taisit muuten ratkaista minun pikku pulman.dealer kirjoitti:Flektin anturi taisi olla 103 astetta ?![]()
Olkoon nyt mikä viiva tahansa niin sen viivan seutuvilla kiehahtaa jos paisuntasäiliön korkki on auki tai rikki.
Ei tässäkään sen enempää ole kerrottavaa. Tuli vain aikanaan lämmöt mitattua eri tilanteissa ja se viiva on tosiaan 100 astetta niinkuin Dealer myös mainitsi.Daimler kirjoitti:Copy+pastea ja oma topic aiheesta tänne!mjo33400 kirjoitti:Seuraava viiva on 100 astetta ja tämä on infrapuna lämpömittarilla testattu. Esitelmän olen pitänyt naapurifoorumilla joskus.
Väittäisin sitä 105 asteiseksidealer kirjoitti:Flektin anturi taisi olla 103 astetta ?![]()
Olkoon nyt mikä viiva tahansa niin sen viivan seutuvilla kiehahtaa jos paisuntasäiliön korkki on auki tai rikki.
Jos tarkkoja ollaan niin se on 104 astetta.Mika.S kirjoitti:Väittäisin sitä 105 asteiseksidealer kirjoitti:Flektin anturi taisi olla 103 astetta ?![]()
Olkoon nyt mikä viiva tahansa niin sen viivan seutuvilla kiehahtaa jos paisuntasäiliön korkki on auki tai rikki.Pari kk sitten lämmitin anturia jarrunesteessä ja se kytki 105 asteessa