Kuvia laitellaan kun niitä ehditään kunnolla ottamaan.
Moottori apulaitteineen kiinnostaa, 1300-1800cc.

Kuvaa:

Tähän luontevana jatkona että juu, ehdottomasti!Sergey kirjoitti:eiku ATS classicit alle![]()
http://www.myrideisme.com/Blog/wp-conte ... 4cdd43.jpg
Tai BBS:t![]()
http://www.rtl2.de/images/artikelbilder ... 3_RS_1.jpg
Eikos nuo vanteet ole JENNS kuplan alkuperäiset vanteet . Ostin tässä jokunen viikko sitten tuollaiset VW keskiokupeilla ja nyt sitten niihin voisi kaikessa rauhassa katsella kuplaaSami R kirjoitti:Kivat noi nykyset vanteet, en myy. On myös otteessa tuo rengastus!
Uudet jarrut, läpikäyty kori, verhoiltu sisusta ja sterkat kickpaneeleissa+subi takana. Mmmm.
Minkäkokoset pytyt koneessa on nyt? 92 milliset menee samaan läpeen kuin 90,5millisetkin. Lohkoon pytynreikien isontaminen ei enää maksa juuri mitään normaali runkolaakerilinjan aarporaushoidon ja pesun + casesaver-operaatioiden kylkiäisenä. Toisaalta vetää se kupla suht kevyenä autona (luonnostaaan loistavalla painonjakaumalla ja välityksillä) 85,5mm pytyilläkin kun tarpeeksi kireäksi tekee sillai että on moni tuninkimies lähdössä hämillään.Sami R kirjoitti:Tuo 1800 mäntä-putkisarja vaatii koneistusta lohkoon, johonka en taida ruveta. Tietty jos hinta on hyvä, niin voipi kiinnostaaTarkotus on nostaa pikkasen rutistuksia ja laittaa vähän kirreempi nokka tohon. Ykskurkkusella ehkä mennään, piru kun duunikaveri ehti ostaa yhen 2-kurkkusen nenän edestä. Mutta mitenköhän toimis kaksi ykskurkkusta? Ehkä tuo 34:nen riittää mulle.
Tarkoitatko noita vanteita , mitkä ovat tuossa tämän jutun ekassa kuplassa, mutta eikö ne kuitenkin ole Jeans kuplan alkuperäiset, innoissani vielä toistan ,että mielestäni samanlaiset ostin keskiökuppien kera, no ruosteiset ja kupit oli kait rosteria mutta maalattu mustaksi, 80 luvulla ko vanteet muistaakseni volsuliikkeessa Turussa maksoi 400 mk kappale, ostin silloinkin kaverrilta ja maalasin taitetuksi valkoiseski punaiseen kuplaan , hienot, täytyy vilkaista jos siellä lukisi vaikka LemmerzMB kirjoitti:Nuo vanteethan ovat suht harvinaiset Lemmerzin vanteet. Noihin laitat vielä VW:n keskiökupit
-Der Weltmeister
Mulla olis joutilaana ilmeisesti 411:sta tai kleinbussista alunperin lähtöisin olevat kaasarit imusarjoineen ja vivustoineen. Luulisi niilläkin saavan polttoaineen kulutuksen uusille lukemille.Sami R kirjoitti:Tuo 1800 mäntä-putkisarja vaatii koneistusta lohkoon, johonka en taida ruveta. Tietty jos hinta on hyvä, niin voipi kiinnostaaTarkotus on nostaa pikkasen rutistuksia ja laittaa vähän kirreempi nokka tohon. Ykskurkkusella ehkä mennään, piru kun duunikaveri ehti ostaa yhen 2-kurkkusen nenän edestä. Mutta mitenköhän toimis kaksi ykskurkkusta? Ehkä tuo 34:nen riittää mulle.