Hakusessa on bensakoneella oleva laitos, kilometrejä ei ihan tule tarpeeksi diisseliä varten. Myyjänä sais olla liike ihan siitä syystä et jos välittömästi joku paikka laukeaa, olis edes jotain toiveita siitä että ne täyttäis jonkinlaisen takuuvelvoitteen.
Nettiautosta nyt kolme harkinnan alla olevaa vaihtoehtoa löytyi
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4666820
Ilmeisesti V6 koneella nämä 240? Seuraavaan verrattuna ajettu enemmän, mutta ei näistä koneista (M112?) mitään tietoa/kokemusta, miten vikaherkkiä ja onko jotain tyyppiongelmia. Tietysti autokorjaamo myyjänä...
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4771935
Ajomäärä olis kohtuullinen, mutta liekö uskottava? Manuaali miinusta.
http://www.nettiauto.com/mercedes-benz/e/4435338
Kilometrit kohtuulliset, varusteet hyvällä mallilla, typerä myynti-ilmoitus ja tiemmä tämän ikäiset on jo pahimmista ruosteongelmistakin päässeet? Tämä olis muuten se ykkösvaihtoehto, mutta kiitos takautuvasti päästöperustaiseksi muuttuneen ajoneuvoverotuksen nämä 2001 ja uudemmat vähän jännittää jos on vähänkin kivalla koneella. Mielestäni tosin farkkuväykky on muotoilultaan epäonnistunut, vs esim 124 tai 211 mallien farkkuihin, jotenkin se perä vaan on liian pysty, mutta farkun oston vois kuitenkin perustella itselleenkin, V40 on melko pieni farkuksi tulevaisuutta ajatellen.
Tietysti täa tulee vastaan tosiaan noi varusteet, tuskin menee vuottakaan kun sitä iskis joku inspiraatio alkaa tunkemaan kaikkia -02 vuoden varusteita tollaseen 98 malliseen (ku oishan se monitoimiratti vaan niin ihana ja varmaan orkkis comandin siihenkin jotenkin saa ja sitä rataa..
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Niin joo, nämä rajattu e-p alueelle, koska kun nykyinen kärry hajoamassa alta ei pitkin suomea voi lähtee kiertelemään