Ehottomasti!dealer kirjoitti:Noista listatuista valitsisin Skoda Felician, dieselinä
Halvat inhokit
1,6l vekkuleissa on sit paljon laatikko vikoja, isompi konneisissa laatikot kestää paremmin jostain kumman syystäFenton kirjoitti:Miksei listalla ole vaikka Opaalia?
Varmari-Vectra voisi olla ihan kelpo peli, tosin kannattaa varmistaa ainakin kahdesti, missä kohtaa se remmi onkaan vaihdettu.
Hihna ja muut osat ei ole kalliita, suosittelen tekemään ajoissa.
Muuten se on minusta ihan auton oloinen kinneri kokoluokassaan, tsin siitäkin on unohtunut kardaani tekovaiheessa jonnekin.
1.6 koneella melko varma laite, pari desiä isompi on alttiimpi sähköongelmille.
Tai sitten Omega, halpa kuin mikä, kelpo auto ajoltaan, tilaa on melko runsaasti ja korikin on tällä kertaa osunut oikein päin vetävien pyörien päälle. Tämä saattaisi olla tällä kertaa Viki-sedän valinta.
Tosin, kutoskoneista ehkä kannattaa pysyä erossa, vee-koneista vallannii. Suora vielä menettelee

f sarjan astra 1 piste ruiskulla,laiska kun mikä mutta...ei syö öljyä kun 8 tappi koneella
pihi pensan suhteen ja kestävä kun mikä.no pellit niistä menee ja mersu ei ajoltaan,mutta peruskampe muuten.vie paikasta a paikkaan b.ja ei tarvi maksaa merkistä,saa halvalla katsastetun vehkeen tosi etuusesti.

mihinä kuhuna mies
Hyvää keskusteluahan tämä topikki on aiheuttanut.
Ooppelia ei ollut listoilla, vanhat kokemukset painaa liikaa
Ja kun sitä on ottanut rohkeasti aina kokeiluun erilaisia autoja, niin uudet tuttavuudet aina kiinnostaa
Fiat Marea Weekend ja Renault Laguna ovat listoilla korkealla, Laguna johtaa tilojen suhteen vielä jonkin verran.
Citroen Xantia farkkukin on ollut harkinnassa, mutta kun pitäisi testata muitakin merkkejä. Citroen oli hyvä peli
Ooppelia ei ollut listoilla, vanhat kokemukset painaa liikaa

Ja kun sitä on ottanut rohkeasti aina kokeiluun erilaisia autoja, niin uudet tuttavuudet aina kiinnostaa

Fiat Marea Weekend ja Renault Laguna ovat listoilla korkealla, Laguna johtaa tilojen suhteen vielä jonkin verran.
Citroen Xantia farkkukin on ollut harkinnassa, mutta kun pitäisi testata muitakin merkkejä. Citroen oli hyvä peli

************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Nyt se hajos.. Takaiskarin kiinnitys petti taka-akselilta. Saakohan tuota koljattua muuten kuin koko taka-akselin vaihtamalla, ja mahtaako kannattaa enää tuon hintaluokan laitetta alkaa korjauttamaan, itellä ei selkä kestä tuollaista remonttia..puuhapena kirjoitti:Porukat on ajellu kohta kymmenen vuotta -98 Primeralla, 2.0 slx.
On kyllä ollut loistopeli, normi kulutusosaa tietty mennyt, jarruja ja starttia mutta on ollut luotettava. Ei mitään isompaa murhetta oo ollut ja kaikki toimii edelleen, ilmastointikin. Oliskohan jotain 270 tkm mittarissa nykyään..
(Saatanpa omia tuon itelleni jahka he siitä malttaa luopua, on ihan kohtuumukava ajellakkin..)
Oi mikä ihana mies. Naisten ja eläinten ystävä ja ajaakin vielä Mercedes Bentsillä.
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Iskarin kiinnityksestä ei minulla ole hajua.puuhapena kirjoitti:Nyt se hajos.. Takaiskarin kiinnitys petti taka-akselilta. Saakohan tuota koljattua muuten kuin koko taka-akselin vaihtamalla, ja mahtaako kannattaa enää tuon hintaluokan laitetta alkaa korjauttamaan, itellä ei selkä kestä tuollaista remonttia..puuhapena kirjoitti:Porukat on ajellu kohta kymmenen vuotta -98 Primeralla, 2.0 slx.
On kyllä ollut loistopeli, normi kulutusosaa tietty mennyt, jarruja ja starttia mutta on ollut luotettava. Ei mitään isompaa murhetta oo ollut ja kaikki toimii edelleen, ilmastointikin. Oliskohan jotain 270 tkm mittarissa nykyään..
(Saatanpa omia tuon itelleni jahka he siitä malttaa luopua, on ihan kohtuumukava ajellakkin..)
Auton arvo on 1600 euroa ja samanlaisia on myynnissä 58 kpl. Toiset aivan resuja, mutta on myös kelvollisia.
Siihen oman auton kuntoon ja tuohon 1600 euron arvoon sitä remontin kannattavuutta kannattaa peilata.
Minusta tuomonen astra ei ole kauhean bensapihi, ittelä ko oli tuomonen niin taisi ajotietokone näyttää vallan kokoajan yli 7 lukemia maantieajossakin...keltsi kirjoitti:f sarjan astra 1 piste ruiskulla,laiska kun mikä mutta...ei syö öljyä kun 8 tappi koneellapihi pensan suhteen ja kestävä kun mikä.no pellit niistä menee ja mersu ei ajoltaan,mutta peruskampe muuten.vie paikasta a paikkaan b.ja ei tarvi maksaa merkistä,saa halvalla katsastetun vehkeen tosi etuusesti.
Listasta voisin suositella tuota mondeota, helvatin mukava ajella jopa mutkatiellä, vakioalustainen nielee mutkia kuin mikäkin urheiluauto. Tuohon omaan mondeoon on edelliseen katsastukseen tosin uusittu lähes kaikki nivelet, puslat, jouset ja iskarit... Mondeota vaan katsoisin mieluiten 2 litran koneella, tuolla 1,6:llakin pärjää mutta on se aika hengetön, varsinkin ilmastointikeleillä. Ilmastoinnin päällelaitto saa auton jopa nykimään hieman...
S210 200
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
Nissan Maxima
Citroën Xantia
Volvo V70
® Mesen linttaklubi
600e? onkin 97 vuosimallia, toimiva (kesällä ainakin toimi) ilmastointi, keskuslukko, hyvät kitkarenkaat, irrotettava koukku, melkein uusi akku ym. Ei oo ees mätä, pari kuplaa toki löytyy, pohjaa ruostesuojailtu ym.apg kirjoitti:hinta?puuhapena kirjoitti:Myyntiin menee Primera, osiksi tai korjattavaksi. Kellään tarvetta?
Oi mikä ihana mies. Naisten ja eläinten ystävä ja ajaakin vielä Mercedes Bentsillä.
Focus tai Primera. Focus on parempi ajaa, Nippon taas on isompi. Kannattaa käydä koittamassa molemmat, ovat hyvin erilaisia ajoltaan. Itse kallistuin aikanaan farkku focukseen 1.8 tdci:llä. Oli halpa ajaa ja yllättävän kestävä. 140tkm aikana ainut vika oli yksi katkennut jousi.
Volvo V70 Drive Ocean Race
A3 1.6TDi S-Tronic
Ex. Omega, Focus, W203 200cdi, V40, W211 270cdi, W209 500
A3 1.6TDi S-Tronic
Ex. Omega, Focus, W203 200cdi, V40, W211 270cdi, W209 500