230c kompuran osto.

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
jubatsukka

230c kompuran osto.

Viesti Kirjoittaja jubatsukka »

do dii nyt pitää kysyä alan harrastajilta että mitä minun pitää tiirailla taskulampulla autosta :oops: tai kuunnella lotinat ja kolinat ja suhinat . tämä olisi ensimmäinen ristinokka mikä olisi hankinnan alla . tässä näitä voorumeita pläränny ja ei oikeen saa tietoa mihin asioihin pitäisi kiinnittää huomioo ..... eka tietysti myyjään :shock: en hae mtn juuri pakasta vedettyä meseä ....ehkä siinä 250-300+ ajettua ....
pjj53

Viesti Kirjoittaja pjj53 »

Mulla on ollut kolme kompuraa (siis kaksi on vielä mulla), eikä niissä moottorin puolesta ole ollut mitään ihmeellistä. Tosin kaikilla on ajettu enintään 200 tkm. Ehkäpä kompuran puolesta yksi seikka lienee, mihin kiinnittää huomiota; kylmäkäynnistyksessä ei ole hyvä kuulua mainittavaa vinkuvaa ääntä kompurasta. Kylmillä (=paksuilla) öljyillä kompura antaa vähän ylimääräistä ääntä (verrattuna vapariin), mutta ei paljon.

Joka tapauksessa nuo mersun kompurakoneet lienevät niitä parhaimpia bensanelikkoja, mitä on tehty. Se, että tehdas on ilmoittanut siirtyvänsä turbollisiin bensakoneisiin, johtuu ainoastaan valmistuskuluista.
JiiTee_

Viesti Kirjoittaja JiiTee_ »

Kaverilla on liki 350tkm ajettu kompuramese eikä vieläkään oo mitään remonttia vaativaa, ei edes missään välissä oo tuntunu siltä.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi

Mb s124 300tdt 4matic
Mb s124 300td

Ja etellisiä sen verran ettei millään jaksa luetella. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”