Eemeli = sauna?
Valvoja: Kaapo
Eemeli = sauna?
Eli minkälaiset on w211 lämmityssysteemit moottorin ja konttorin osalta?
Onko webastottomassa mallissa lohkossa ja/tai lämppärissä jotain sähkövastuksia tms. tuossa kun tulee kuumaa ilmaa kabiiniin jo parin minuutin tyhjäkäynnin jälkeen ja moottorin lämmötkin kapuaa näillä keleillä muutamassa kilometrissä 80 asteeseen?
Onko webastottomassa mallissa lohkossa ja/tai lämppärissä jotain sähkövastuksia tms. tuossa kun tulee kuumaa ilmaa kabiiniin jo parin minuutin tyhjäkäynnin jälkeen ja moottorin lämmötkin kapuaa näillä keleillä muutamassa kilometrissä 80 asteeseen?
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4289
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: Eemeli = sauna?
Webasto tai ei niin sähkövastus on lämpärissäsonikki kirjoitti:Eli minkälaiset on w211 lämmityssysteemit moottorin ja konttorin osalta?
Onko webastottomassa mallissa lohkossa ja/tai lämppärissä jotain sähkövastuksia tms. tuossa kun tulee kuumaa ilmaa kabiiniin jo parin minuutin tyhjäkäynnin jälkeen ja moottorin lämmötkin kapuaa näillä keleillä muutamassa kilometrissä 80 asteeseen?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Jaahas, ei paha... Mä ajattelin että ei olis menny ainakaa parempaa suuntaa tuo hukkalämpö/lämpeäminen mutta tuohan lämpenee täyteen lämpöön melkein samassa ajassa kun tuo V70 ja C5 missä on sentää webastot Tuo lämppärinvastus ei varmaan mikään järkyttävän kokoinen ole? Ajattelin vaan että väyskässä tuo lohkon vastus haukkasi sen verta virtaa että pitemmän päälle kun suhasi kovilla pakkasilla tuota onnetonta 7km työmatkaa, loppui akusta mehut jossain vaiheessa jos sitä et kerran talvessa irrottanu ja ladannu täytee. Tosin siinä ei ollut edes AGM-akkua mikä olisi varmasti auttanu asiaa.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1937
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Kyllä se 211:n lämmityslaitteen vastus melkein sen ottaa mitä laturi puskeekin, 1600 tai 1700 wattisia malleja yksilöstä riippuen muistaakseni.
Kylmä akku ei varmaan paljoa enempää varausta ottaisikaan kuin sen mikä vastuksen lämmitykseltä yli jää.
Ettei vaan 210:ssä olisi vastus ollut rikki/menossa rikki, noissa tyyppivika.
Kylmä akku ei varmaan paljoa enempää varausta ottaisikaan kuin sen mikä vastuksen lämmitykseltä yli jää.
Ettei vaan 210:ssä olisi vastus ollut rikki/menossa rikki, noissa tyyppivika.
Vastus oli kyllä kunnossa ja pelitti niin kuin pitikin. Joskus tuli mitattua kun alkutaipaleilla oli enemmänkin ongelmia tuon virran kanssa, syystä että Vehon mukaan 50C on oikea käyntilämpötila CDI:lle! Termostaatti tuli kuitenkin vaihdettua foorumien ohjeistuksien mukaan ja kummasti alkoi mehut akussakin riittämään kun tuo vastus sammuikin joskustähtikuljettaja kirjoitti:Ettei vaan 210:ssä olisi vastus ollut rikki/menossa rikki, noissa tyyppivika.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11