Maken S 350td -94
Maken S 350td -94
Tällainen tuli hankittua eräältä foorumilaiselta. Autossa nyt oli jotakin sähkövikoja ostohetkellä, relevikaa, puhallin ongelma ja moottorin johtosarjakin tuli uusittua.
Ostopäätökseen vaikutti kuitenkin se että oli aika hyvät renkaat Mersun (W220) alkuperäis vanteilla. Ja korin kunto oli kuitenkin parempi mitä olin ajatellut sen olevan.
Kävin tänään yrittämässä leimalle, no olihan siellä alanuppi ja narinahelat takaa väljistynny. Onneks ei sentään mitään kallista.
Minkäslainen homma nuo taka narinahelat on vaihtaa??
Insinööri tuumas vain että onpas raskas auto kun ei ravistaja jaksa heilutella etupään niveliä.
kertooko tämänlainen vin koodi herroille mitään? WDB1401341A180443
tai osaako joku sen suomentaa?
Ostopäätökseen vaikutti kuitenkin se että oli aika hyvät renkaat Mersun (W220) alkuperäis vanteilla. Ja korin kunto oli kuitenkin parempi mitä olin ajatellut sen olevan.
Kävin tänään yrittämässä leimalle, no olihan siellä alanuppi ja narinahelat takaa väljistynny. Onneks ei sentään mitään kallista.
Minkäslainen homma nuo taka narinahelat on vaihtaa??
Insinööri tuumas vain että onpas raskas auto kun ei ravistaja jaksa heilutella etupään niveliä.
kertooko tämänlainen vin koodi herroille mitään? WDB1401341A180443
tai osaako joku sen suomentaa?
Viimeksi muokannut Make P, 03.9.2012 20:48. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Re: Maken S 350td -94
finMake P kirjoitti:kertooko tämänlainen vin koodi herroille mitään? WDB1401341A180443
vin WDB1401341A180443
whc WDB
chassbm 140134
chass_ident 1A180443
type 140
subbm1 134
auxiliary_drive
body 00000
body_code
engine 603971 12 008758
heater 0-22203893
interior 261A
lights BOSCH
model_idx 6
odometer
order_num1 0321408049
paint1 199
transmission 722367 03 951609
wiper BOSCH
Code Текст
027 IMMOBILIZER SERIES BR 202, 140 (129 CODE 041)
211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD)
412 Unknown
512 MB RADIO SPECIAL WITH TRAFF. MESS., RDS
581 AUTOMATIC AIR CONDITIONER
592 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-VSG
652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT
860 Unknown
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
880 CLOSING SYSTEM WITH INFRARED REMOTE CONTROL
883 CLOSED AID FOR DOORS AND TRUNK LID
200A LEATHER
199 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
261A LEATHER BLACK
MB S124 300 -92 Farkkupakutiisselilintta
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
BMW E39 525D Touring -01 Farkkukäyttis
Ford County 754, Ford 3000
® Mesen linttaklubi
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Jos on narina sama kuin väykyssä ja lankussa (124), niin veisin korjaamolle ihan suosiolla. Muutaman kerran tullut kivijalasta noita vaihdettua ja mukavasti siinä ilta vierähtää. Hermotkin menisi, jos niitä vielä olisi.
Oikeilla välineillä homma hoituu puoleen tuntiin molemmille puolille.
Oikeilla välineillä homma hoituu puoleen tuntiin molemmille puolille.
Kein siknatuur
Jos itse vaihtaa, niin on syytä olla tarkka lyömäkäsi.Sampo N. kirjoitti:Jos on narina sama kuin väykyssä ja lankussa (124), niin veisin korjaamolle ihan suosiolla. Muutaman kerran tullut kivijalasta noita vaihdettua ja mukavasti siinä ilta vierähtää. Hermotkin menisi, jos niitä vielä olisi.
Oikeilla välineillä homma hoituu puoleen tuntiin molemmille puolille.
Ai mistäkö tiedän


Joo huomasin että se toimiikin alipaineella, kun testasin kellon toimintaa paikalla..
ahtomittari näytti kun moottorin lämpö nousi yli 80c enää 0.2-bar.
miten tämä järjestelmä oikein pitäis toimia?
Koemielessä laitoin suoraan imusarjalta ohjauksen ja Renault dti:n
hukkaportin, ja tukin sen alipainehärvelin, näillä toimii normaalisti ja vetojakin tuli senverran mitä tommonen nyt voi vetää.
ahtomittari näytti kun moottorin lämpö nousi yli 80c enää 0.2-bar.
miten tämä järjestelmä oikein pitäis toimia?
Koemielessä laitoin suoraan imusarjalta ohjauksen ja Renault dti:n
