c250turbodieseliin EVRY!? Toimii!!
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: 20.1.2008 15:50
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
-
- Viestit: 89
- Liittynyt: 20.1.2008 15:50
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
- Raatokärppäne
- Viestit: 10
- Liittynyt: 09.10.2011 19:35
- Paikkakunta: Oulu
- Raatokärppäne
- Viestit: 10
- Liittynyt: 09.10.2011 19:35
- Paikkakunta: Oulu
Mustaa on valkoisella. Eilen tuli käytyä penkittelemässä tuo turbovitonen tomaatti, ainoa muutos on Evrymod sekä takapöntön tilalla on suoraa putkea joka tuskin vaikuttaa yhtään mihinkään. Kierroksia emme saaneet penkille tiedoksi joten ainoa tieto jolla jotahi tekee on moottoriteho. Tai jos joku haluaa uskoa että evryllä autossa on 650 nm nii uskokoot
Ilman evryä 113,9 kw, evryllä 125 kw. 5Kohm potentiometri sekä 2,7Kohm vastus. näkkyy iha mukava pikkuviri, 8 euroa ja sentit päälle maksaa ja asennus helppo. Pumppu ajoitettu muistaakseni 13 jykk, alta vuosi sitten.
Ilman evryä 113,9 kw, evryllä 125 kw. 5Kohm potentiometri sekä 2,7Kohm vastus. näkkyy iha mukava pikkuviri, 8 euroa ja sentit päälle maksaa ja asennus helppo. Pumppu ajoitettu muistaakseni 13 jykk, alta vuosi sitten.
Kiinostais itseäkin vaparin eli om604 ja lukaksen pumpun piristäminen. Tuo 95hp jos saa yhdenkään hepan lisää niin ajotuntumaan se on kokonaisen hevosenpotkun tuntuinen lisäysFbonE kirjoitti:Olikos joku laitettu tätä tuohon lucas mallin pumppuun eli om604 pannuun??
Sähkökaavio haussa taikka kohde johon kytketään ne pari hassua johtoa.
Baijerin ihmeeseen tuli onnistuneesti joskus tehtyä mutta nämä meset on ihan outoja kun eilen vasta eka tuli taloon
Hiukan tutkinut Autodatan sähköjä joissa löytyy -95 mallisesta kaaviota tuosta lämpötilanaturista mutta liitin on kuvissa aivan eri mitä -98 vehkeessä, johdot kylläkin saman väriset ja kaaviot saman näköiset.
Sitä kaaviota lainatakseni tarvii yrittää moista modia josakin vaiheessa tehdä. Pikaisella testauksella 250 Ohm vastuksella 1KOhm potikalla sain ainakin vikavalon syttymään, tarvii vissiin kalastella hiukan isomma vastukset ja katkaisin jottei ole hetipäällä kun käynnistää.
Sitä kaaviota lainatakseni tarvii yrittää moista modia josakin vaiheessa tehdä. Pikaisella testauksella 250 Ohm vastuksella 1KOhm potikalla sain ainakin vikavalon syttymään, tarvii vissiin kalastella hiukan isomma vastukset ja katkaisin jottei ole hetipäällä kun käynnistää.
- Raatokärppäne
- Viestit: 10
- Liittynyt: 09.10.2011 19:35
- Paikkakunta: Oulu
Ainut huomio orsiin autossa olevasta pienestä vastuksesta, tekee samalla tavalla kuin täysin mek.pumppu tuppeen ruuvattuna. Jättää kierrokset leijumaan, mutta kyllä se iloisesti liikahtaa kun antaa kaikki syötöt mitä on mahollista
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
Tuohon valkoseen pistokkeeseen mullakin laitettu johdot mutta en nyt satu muistamaan johtojen värejä enään.
http://www.youtube.com/watch?v=-diTwnBJ ... ature=plcp
Tuossa olis video märällä tiellä eli suttaa aika paljon. Otetaan uutta kunhan tiet sattuu tälle syksyä vielä kuivamaan
http://www.youtube.com/watch?v=-diTwnBJ ... ature=plcp
Tuossa olis video märällä tiellä eli suttaa aika paljon. Otetaan uutta kunhan tiet sattuu tälle syksyä vielä kuivamaan
C250TDT -98
Onkos edistystä tullu tähön lukas ja om604 tapaukseen?FbonE kirjoitti:Hiukan tutkinut Autodatan sähköjä joissa löytyy -95 mallisesta kaaviota tuosta lämpötilanaturista mutta liitin on kuvissa aivan eri mitä -98 vehkeessä, johdot kylläkin saman väriset ja kaaviot saman näköiset.
Sitä kaaviota lainatakseni tarvii yrittää moista modia josakin vaiheessa tehdä. Pikaisella testauksella 250 Ohm vastuksella 1KOhm potikalla sain ainakin vikavalon syttymään, tarvii vissiin kalastella hiukan isomma vastukset ja katkaisin jottei ole hetipäällä kun käynnistää.
Ymmärsinkö oikein että käynnistäessä ei saa olla liikaa vastusta ja kun käynnistynyt niin voi lisätä jotta saa soppaa lisää? Vähän niinkuin vageissa?
Jos laittais sinne sen kiinteen vastuksen jolla käynnistyy ja on tyhjäkäynti hyvä ja sit potikka vaikka ihan kaasupolkimen liikkeeseen kytkettynä Tulis miellyttävä silleen.
Liukasta näyttäs orsilla olevan!
Oliko sulla orsi kuin paljon ohmeja tossa 215hv/500nm
vedossa?
Piti eilen itselle asentaa evry, parhaalla/pahimmillaan pelkällä potikalla
vastusta 1,8 kohm. Vetoja kyllä tuli mukavasti! Mutta tosta kun
yritti pienentää vastusta niin vedossa sammuu auto. Mutta tuolla 1,8 kohm työntää putkesta mustaa jo siinä määrin koko kierrosalueella että näyttäs ahtimesta loppuvan tuotto. Ahdot siinä 1,1-1,4 haarukassa. Tiedä sitten kuinka tarkka tuo autogauge on.
Oliko sulla orsi kuin paljon ohmeja tossa 215hv/500nm
vedossa?
Piti eilen itselle asentaa evry, parhaalla/pahimmillaan pelkällä potikalla
vastusta 1,8 kohm. Vetoja kyllä tuli mukavasti! Mutta tosta kun
yritti pienentää vastusta niin vedossa sammuu auto. Mutta tuolla 1,8 kohm työntää putkesta mustaa jo siinä määrin koko kierrosalueella että näyttäs ahtimesta loppuvan tuotto. Ahdot siinä 1,1-1,4 haarukassa. Tiedä sitten kuinka tarkka tuo autogauge on.