W124 CE 300 24V kokemuksia

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
EVO3 Clone
Viestit: 315
Liittynyt: 24.10.2010 20:38

W124 CE 300 24V kokemuksia

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

halutaan kokemuksia Ko. laitteesta, tyrkyllä olis alle 200 tkm. ajettu automaatti ja kiinnostaisi kuunella miten samat vehkeet on kestänyt ajoa.
Mitäköhän nämä tuo tullessan ja millä kestämään.
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Eipä tuollaistakaan normaali huolenpidolla ajamalla ihan heti hengiltä saa. Suurin murheenkryyni noissa mahdollisesti iän myötä alkaa olemaan tuo KE-Jetti mistä syystä itse suuntaisin katseen 320E malliin mikäli olisi 6-koneinen w124 hakusessa.
Mikäli kuitenkin menet autoa katsomaan, tulee ehdottomasti katsoa:
-miellään lähiaikoina tehty päästömittaus (jos ei ole, käytä vaikka omaan piikkiin itse mittauksessa, voi säästää piiiiiiitkän pennin)
-auton käynnistyvyys täysin kylmänä
-auton käynnistyvyys kuumana
-auton käynnistyvyys kuumalla koneella 15-20min seisonnan jälkeen
Jos ruitta puoli kunnossa nii auto pärähtää noista joka tilanteesa avainta näyttämällä käyntiin! Mutta jos joutuu yhtään sahaamaan startatessa tai ajossa selvästi huomattavasti nykimistä tms. niin itse jättäisin ostamatta.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Re: W124 CE 300 24V kokemuksia

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

EVO3 Clone kirjoitti:...Mitäköhän nämä tuo tullessan...
Todennäköisesti ainakin öljyvuotoja. :roll:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
Avatar
EVO3 Clone
Viestit: 315
Liittynyt: 24.10.2010 20:38

Viesti Kirjoittaja EVO3 Clone »

Toi K-jetti katkaisi kamelin seljän, olin itse ajatellut että näissä 300 ja 320 koneissa olisi uudempi spruutta järjestelmä.
Hiukan itseäni jännitti tuon automaattiaskin kesto, no eiköhä se ollut tässä.
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

no 320 mallissa onkin uudempi sähköruisku. 300 on KE-jet.

uudemmissa on enemmän sitä öljyn ulkopuolelle vuotoa sekä mätänevät kaapelit. johtosarja on halpa korjata, vain 1500e + työt.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Avatar
sonikki
aktiivimeseläinen
Viestit: 3219
Liittynyt: 09.9.2007 10:19
Paikkakunta: Katko

Viesti Kirjoittaja sonikki »

Sergey kirjoitti:johtosarja on halpa korjata, vain 1500e + työt.
Tai sitte muutaman metrin johtoa + kolvin ja eikä tuo tolkuttoman kallis ole ammattilaisen toimestakaan korjattunakaan, mikään lakihan ei velvoita sinne kokonaan uutta johtosarjaa vehosta hakemaan :)
Mikään mahdottomuushan tuota 300 ei ole squirtata, onnistuu taatusti helpommin ja halvemmalla ku se KE-Jetin huonon käynnistyvyyden tai humppaavan tyhjäkäynnin selvitys :lol:
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Avatar
kilander
Kaakon Elvis
Viestit: 4415
Liittynyt: 30.9.2005 16:41
Paikkakunta: Itäraja.

Viesti Kirjoittaja kilander »

Onkos noihin pikkumoottoreihin saatavana vain koko johtosarja?
Karra vaihtoi E420,vuosimalli taisi olla 1992,pelkän ylemmän johtosarjan, joka yleensä suuremman lämpötilavaihtelun takia hapristuu.
Hintaa taisi olla 400-500 taalaa.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

joo se o se ylempi johtosarja vehossa sen 1300e :)
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”