W124 CE 300 24V kokemuksia
- EVO3 Clone
- Viestit: 315
- Liittynyt: 24.10.2010 20:38
W124 CE 300 24V kokemuksia
halutaan kokemuksia Ko. laitteesta, tyrkyllä olis alle 200 tkm. ajettu automaatti ja kiinnostaisi kuunella miten samat vehkeet on kestänyt ajoa.
Mitäköhän nämä tuo tullessan ja millä kestämään.
Mitäköhän nämä tuo tullessan ja millä kestämään.
Eipä tuollaistakaan normaali huolenpidolla ajamalla ihan heti hengiltä saa. Suurin murheenkryyni noissa mahdollisesti iän myötä alkaa olemaan tuo KE-Jetti mistä syystä itse suuntaisin katseen 320E malliin mikäli olisi 6-koneinen w124 hakusessa.
Mikäli kuitenkin menet autoa katsomaan, tulee ehdottomasti katsoa:
-miellään lähiaikoina tehty päästömittaus (jos ei ole, käytä vaikka omaan piikkiin itse mittauksessa, voi säästää piiiiiiitkän pennin)
-auton käynnistyvyys täysin kylmänä
-auton käynnistyvyys kuumana
-auton käynnistyvyys kuumalla koneella 15-20min seisonnan jälkeen
Jos ruitta puoli kunnossa nii auto pärähtää noista joka tilanteesa avainta näyttämällä käyntiin! Mutta jos joutuu yhtään sahaamaan startatessa tai ajossa selvästi huomattavasti nykimistä tms. niin itse jättäisin ostamatta.
Mikäli kuitenkin menet autoa katsomaan, tulee ehdottomasti katsoa:
-miellään lähiaikoina tehty päästömittaus (jos ei ole, käytä vaikka omaan piikkiin itse mittauksessa, voi säästää piiiiiiitkän pennin)
-auton käynnistyvyys täysin kylmänä
-auton käynnistyvyys kuumana
-auton käynnistyvyys kuumalla koneella 15-20min seisonnan jälkeen
Jos ruitta puoli kunnossa nii auto pärähtää noista joka tilanteesa avainta näyttämällä käyntiin! Mutta jos joutuu yhtään sahaamaan startatessa tai ajossa selvästi huomattavasti nykimistä tms. niin itse jättäisin ostamatta.
S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
Re: W124 CE 300 24V kokemuksia
Todennäköisesti ainakin öljyvuotoja.EVO3 Clone kirjoitti:...Mitäköhän nämä tuo tullessan...

kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
- EVO3 Clone
- Viestit: 315
- Liittynyt: 24.10.2010 20:38
no 320 mallissa onkin uudempi sähköruisku. 300 on KE-jet.
uudemmissa on enemmän sitä öljyn ulkopuolelle vuotoa sekä mätänevät kaapelit. johtosarja on halpa korjata, vain 1500e + työt.
uudemmissa on enemmän sitä öljyn ulkopuolelle vuotoa sekä mätänevät kaapelit. johtosarja on halpa korjata, vain 1500e + työt.
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
Tai sitte muutaman metrin johtoa + kolvin ja eikä tuo tolkuttoman kallis ole ammattilaisen toimestakaan korjattunakaan, mikään lakihan ei velvoita sinne kokonaan uutta johtosarjaa vehosta hakemaanSergey kirjoitti:johtosarja on halpa korjata, vain 1500e + työt.

Mikään mahdottomuushan tuota 300 ei ole squirtata, onnistuu taatusti helpommin ja halvemmalla ku se KE-Jetin huonon käynnistyvyyden tai humppaavan tyhjäkäynnin selvitys

S212 E350 CDi -10
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11
R230 SL500 -03
W639 116 CDi -11