Täysin sama kävi heti mieles...sonikki kirjoitti:No laita nyt helevetissä kuvia tuosta traikulla lymyävästä möröstäkinGMB kirjoitti:
Forumilaiset, esitelkääpä ajopelejänne ! Muutakin kuin MB.
On sille kyllä seuraajakin jo tehty samanlaisella motorilla. http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... reid=99937
Mitsuun laitettu kestävä kone, mitsun omat koneethan on tunnetusti kansivikaisia.GMB kirjoitti:On sille kyllä seuraajakin jo tehty samanlaisella motorilla. http://forums.offipalsta.com/picture.ph ... reid=99937
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
En kyllä jaksa uskoa että tuo keltainen olisi esco.pupetti kirjoitti:keltainen on ollu escortin kori ja tuo vihriä on mitsun pajero, lyhyt malli
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Kun en ollu nähny takaosaa ni heitin "lonkalta, sitte etin viteota ja sitä kautta paljastu jotta taitaa olla pajeron alusta ja sunbeam avengerin kori, vai olenka tässäkin väärässä:
http://www.youtube.com/watch?v=T8NxpH3i ... =endscreen
Hehe oisha se pitäny nimestä jo aavistaa: MerSUPA= mersu-sunbeam-pajero
Hieno vehje jokatapauksessa.
http://www.youtube.com/watch?v=T8NxpH3i ... =endscreen
Hehe oisha se pitäny nimestä jo aavistaa: MerSUPA= mersu-sunbeam-pajero
Hieno vehje jokatapauksessa.
® Mesen linttaklubi matkailuautojaos teiden etanat.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Ehkä on reikiä, ehkä ei, savuttaa se kuitenki.
Todellisuus on absolutistien luomaa harhaa.
Onnistunut ohitus kätkeytyy savuverhoon.
Jessus mikä laite NÄTTI Tuo mieleen jonku tosi vanaha zäkizään elokuva johona oli mitsun pakettiauto jonkillaasena katukeittiönä ja pullisteltu ratakireeksi.GMB kirjoitti:Onhan noita vehkeitä nurkat täynnä mut tämmösellä niitä kuskataan eli DiscoDatsun.
Onko tuo teknisesti iha vakio härpäke?
Leikki ikä ---> koko ikä Ei riemulla rajaa ku takavedolla ajaas
2x Toyo
4x Toyo -EX
Can-Am -EX
MB -EX
Nissan -EX
VW -EX
2x Toyo
4x Toyo -EX
Can-Am -EX
MB -EX
Nissan -EX
VW -EX
Kirjoitellaanpas mulkosilmästä vähän. Kyseessä siis Scorpio 2.3 automaatilla, vuosimallia 1997. Ei juurikaan lisävarusteita, lämmitettävä tuulilasi ja puoliautomaatti-ilmastointi löytyy. Takana on mm. veivi-ikkunat
Ensimmäinen omistaja oli turkulaisrouva, joka ajoi tällä aina vuoteen 2006 saakka, jolloin mittarissa oli n. 70 000 km. Seuraavaksi joku mieshenkilö ajoi seuraavat pari vuotta, kunnes myi tämän autoliikkeeseen 2008, mittarissa 108 000 km. Sieltä kävin tämän sitten hakemassa itselleni. Kunto oli melkoisen loistava, kaikin puolin tuntui uudelta autolta. Takakaarissa oli pientä alkavaa kuplaa, mutta muuten täysin ruosteeton peli.
Muutama surkea kuva tuolta vuodelta 2008:
Tarvikekapselit lensivät ensimmäisenä lähimpää vesilintua kohti, ja tilalle tuli alkuperäiskapselit eBaystä:
Pari vuotta ajelin tällä, eikä juuri mitään tapahtunut. Asennutin lohkolämmittimen, joka tästä puuttui. Pistoke asennettiin konehuoneen puolelle, ettei tarvinnut porata reikiä puskuriin. Ajelin n. 30 tkm tällä tyytyväisenä, kunnes tuli eteen muutto "maalle". Työmatka kasvoi 50 kilometriin päivässä, eikä tämä nyt mikään ekoauto ole. Tuli sitten haikein mielin myytyä pois ja ostettua diesel-V70 tilalle.
Ikävähän tuota tuli, ja kyllästyminen iski "tavisautoilla" ajellessa. Joku aika sitten sain vihiä, että se, jolle Scorpion möin, olisi nyt luopumassa siitä. Eipä siinä muuta vaihtoehtoa ollut, kuin puhelin käteen ja katsomaan. Hinta kohdilleen ja paperien tekoon. Olipahan ensimmäinen kerta, kun ostin saman auton toistamiseen
Mittariin oli kertynyt parissa vuodessa 20 tkm lisää, eli nyt mittari näytti lukemaa 159 tkm. "Väliomistaja" oli asentanut jonkun ihme poliisisireenin, joka piti repiä heti ensimmäisenä pois. Sireenin napeista jäi vielä ikävät liimatahrat kojelautaan, pitää koettaa saada jollain jäämät pois vahingoittamatta kojelautaa...
Puskuriin oli ilmestynyt reikä lohkolämmittimen pistoketta varten, ja sekös se harmittaa, kun varta vasten sitä omana aikanani vältin. Tätä nyt ei taitane pystyä enää korjaamaan vaihtamatta koko puskuria, joten pitänee vain kärsiä ja antaa pistokkeen olla näkyvillä.
Kilpien alle oli myös ilmestynyt kromialuset, joiden seuraava osoite on roskakori.
Kunto on säilynyt muuten kutakuinkin samana, mitä se oli minulta lähtiessään, mutta takakaariin on kuppa päässyt iskemään jo turhan reilusti. Motonetistä saa vanhempaan Scorpioon korjauspalat 19 eurolla, joiden pitäisi nettikirjoitusten perusteella sopia tähänkin. Ei pitäisi siis olla liian kallis remontti, jos ne vain sopii paikalleen...
Ostin tuolloin vuosia sitten tuohon alkuperäisen kasettisoittimen, mutta en koskaan saanut ajoiksi asentaa sitä. Nyt se lopulta löysi paikkansa kojelaudasta, ja paljon paremminhan se tuohon istuu, kuin tarvike-cd-mankka
Nykykunto, pahoittelut varjokuvista:
Nyt olen päättänyt, etten enää koskaan myy tätä. Jätän tämän mieluummin talliin seisomaan, jos käyttötarve loppuu. Pikkuhiljaa entisöin tätä alkuperäiseen kuntoon, ja sitten vuonna 2027 museoon. Ei siis kiirettä
Kakkosautoksi tämä tuli nyt hankittua, mutta kummasti tulee aina otettua Fordin avaimet Rellun sijasta. On siinä vain sielua niin paljon enemmän.
Ensimmäinen omistaja oli turkulaisrouva, joka ajoi tällä aina vuoteen 2006 saakka, jolloin mittarissa oli n. 70 000 km. Seuraavaksi joku mieshenkilö ajoi seuraavat pari vuotta, kunnes myi tämän autoliikkeeseen 2008, mittarissa 108 000 km. Sieltä kävin tämän sitten hakemassa itselleni. Kunto oli melkoisen loistava, kaikin puolin tuntui uudelta autolta. Takakaarissa oli pientä alkavaa kuplaa, mutta muuten täysin ruosteeton peli.
Muutama surkea kuva tuolta vuodelta 2008:
Tarvikekapselit lensivät ensimmäisenä lähimpää vesilintua kohti, ja tilalle tuli alkuperäiskapselit eBaystä:
Pari vuotta ajelin tällä, eikä juuri mitään tapahtunut. Asennutin lohkolämmittimen, joka tästä puuttui. Pistoke asennettiin konehuoneen puolelle, ettei tarvinnut porata reikiä puskuriin. Ajelin n. 30 tkm tällä tyytyväisenä, kunnes tuli eteen muutto "maalle". Työmatka kasvoi 50 kilometriin päivässä, eikä tämä nyt mikään ekoauto ole. Tuli sitten haikein mielin myytyä pois ja ostettua diesel-V70 tilalle.
Ikävähän tuota tuli, ja kyllästyminen iski "tavisautoilla" ajellessa. Joku aika sitten sain vihiä, että se, jolle Scorpion möin, olisi nyt luopumassa siitä. Eipä siinä muuta vaihtoehtoa ollut, kuin puhelin käteen ja katsomaan. Hinta kohdilleen ja paperien tekoon. Olipahan ensimmäinen kerta, kun ostin saman auton toistamiseen
Mittariin oli kertynyt parissa vuodessa 20 tkm lisää, eli nyt mittari näytti lukemaa 159 tkm. "Väliomistaja" oli asentanut jonkun ihme poliisisireenin, joka piti repiä heti ensimmäisenä pois. Sireenin napeista jäi vielä ikävät liimatahrat kojelautaan, pitää koettaa saada jollain jäämät pois vahingoittamatta kojelautaa...
Puskuriin oli ilmestynyt reikä lohkolämmittimen pistoketta varten, ja sekös se harmittaa, kun varta vasten sitä omana aikanani vältin. Tätä nyt ei taitane pystyä enää korjaamaan vaihtamatta koko puskuria, joten pitänee vain kärsiä ja antaa pistokkeen olla näkyvillä.
Kilpien alle oli myös ilmestynyt kromialuset, joiden seuraava osoite on roskakori.
Kunto on säilynyt muuten kutakuinkin samana, mitä se oli minulta lähtiessään, mutta takakaariin on kuppa päässyt iskemään jo turhan reilusti. Motonetistä saa vanhempaan Scorpioon korjauspalat 19 eurolla, joiden pitäisi nettikirjoitusten perusteella sopia tähänkin. Ei pitäisi siis olla liian kallis remontti, jos ne vain sopii paikalleen...
Ostin tuolloin vuosia sitten tuohon alkuperäisen kasettisoittimen, mutta en koskaan saanut ajoiksi asentaa sitä. Nyt se lopulta löysi paikkansa kojelaudasta, ja paljon paremminhan se tuohon istuu, kuin tarvike-cd-mankka
Nykykunto, pahoittelut varjokuvista:
Nyt olen päättänyt, etten enää koskaan myy tätä. Jätän tämän mieluummin talliin seisomaan, jos käyttötarve loppuu. Pikkuhiljaa entisöin tätä alkuperäiseen kuntoon, ja sitten vuonna 2027 museoon. Ei siis kiirettä
Kakkosautoksi tämä tuli nyt hankittua, mutta kummasti tulee aina otettua Fordin avaimet Rellun sijasta. On siinä vain sielua niin paljon enemmän.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Työkaveri tuumasi kun kävi ajamassa uuden Avensiksen "Sieluton auto". Pikkusen hymyilytti kun kyseinen henkilö ajaa Primeralla...luokyio kirjoitti:Kakkosautoksi tämä tuli nyt hankittua, mutta kummasti tulee aina otettua Fordin avaimet Rellun sijasta. On siinä vain sielua niin paljon enemmän.
Tässä Scorpiossa taitaa olla aika paljon semmosta "jenkin pehmeyttä".
Itse asiassa toivoisin vähän enemmänkin jenkkeyttä, aika napakka on alusta. Toisaalta se yhdistettynä pitkään akseliväliin tekee melkoisen tukevan laitteen maantiellä. Penkitkin on samaa tasoa kuin Mondeoissa, eli tosi napakat verrattuna rellun sohviin.Pappi kirjoitti: Tässä Scorpiossa taitaa olla aika paljon semmosta "jenkin pehmeyttä".
Viimeinen euro-takavetofoordihan tämä. Pistä yv:llä osoite niin laitan tulemaan, kunhan saan joskus ruuvattua irti...jovihava kirjoitti:Kumpikos aksila tuossa muuten vettää?
Voisikos sen roskiksen osoite olla pientä korvausta vastaa Oulu Mie Kaappiin...luokyio kirjoitti:Kilpien alle oli myös ilmestynyt kromialuset, joiden seuraava osoite on roskakori.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Mondeossa oli kyllä ihan kelvot jakkarat. Tilaakin oli riittävästi... Ei voi mitään... Joku polte jäi Mondeosta.luokyio kirjoitti:Penkitkin on samaa tasoa kuin Mondeoissa, eli tosi napakat verrattuna rellun sohviin.
Kerrohan jatkossakin tämän kulkineen kuulumiset. Mikäli aloitat tuon kaarien vaihdon niin ei oma topicci pystyyn.
edit:
Hätäset kädet prkl. Noh, siinäpä omista ropposista. Viimeisimmät kaks tuntuu olevan jäädäkseen. Golfiin pienoista tekniikkapäivitystä ja pintaremonttia. Vento olkoot tuollasenaan. Pösölle olisi myynti mielessä kun tuo kolomos-Golfi tulee korvaamaan paku-tarpeen.
Muita entisiä on W124 300D, Golf 3 Variant sekä yksi VW Polo 86C Classic. Ei kuvia tähän hätään.
Montakos vuotta täältä puuttukaan, pari kolome
No, scheissenkos väliä sillä on, vuosia piisaa kalenterisa eteenpäinki, ainakaan jos ei lue niitten inkkarien kalenteria jotka on tippunu kanootista. Aikojen saatosa Häppämäkeen on kertyny kaikenlaista kummallista romua, siis laitetaan muutama kuva tänne kerettiläisten merkkien osastolle.
Tämän Kalivieteristä lähteneen Eskortin on muuannesa miitisä käyneet jo nähneetkin. Nykysin Ameriikanlotjapaska on museoauto, mutta lepuuttaa vieläki tarvittaesa lääninhäirikön hermoja. Pitäs oikiastaan kävästä kiipiämäsä se Himosvuoren nousu tuolla vielä kerran
Vehkeen sakastista:
Pannuhuone viimetalavisen nysväämisen jäliltä:
Nousevan auringon maan versio samasta aiheesta. Tämä oli museoajoneuvo jo tullesaan, kovin kaksista kuvaa ei oo vieläkään. Kiva peli, tämmönen kasvatuslaitoksesta päässy, ja katkasuhoitoon lähettämätön on vain liian pitkä ajamaan tuommosella. Ostakaa pois
Joka talosa pitää olla Kuplavolkkari, vaikka se oliski huilannu viimisen pari vuotta tallin perällä... Aadolfin viimisen vittuilun omistaa nykysin Yheksänvuotias tytär, jonka psyykeä taisin vaurioittaa pahasti lahajottamalla tuon sille, nykysin se ei piä muita autoja minään, ko ilimajäähyvolkkareita... Aina vapaaehtonen apumekaanikko kumminki
Viime suvena toinen jälellä olevista aivosoluistani tempasi sitä toista keskiolutpäissään halolla kaaliin, jonka seurauksena aivosoluparka siirty välittömästi suorasääristen hiippakuntaan Sen jäläkeen tämä jälelle jääny sai loistoidean hommata wanaha lava-auto, tuommonen:
Inhottava pensiinimoottori, yök:
Sisäverhoilu on onneks käytännöllinen:
Jos kalenterisa päiviä riittää, eikä ne Mayan retaleet tienneet mistään mitään, tuo saattaa vielä joskus päätyä kotomaisten kilipien väliin, saas nähä
No, scheissenkos väliä sillä on, vuosia piisaa kalenterisa eteenpäinki, ainakaan jos ei lue niitten inkkarien kalenteria jotka on tippunu kanootista. Aikojen saatosa Häppämäkeen on kertyny kaikenlaista kummallista romua, siis laitetaan muutama kuva tänne kerettiläisten merkkien osastolle.
Tämän Kalivieteristä lähteneen Eskortin on muuannesa miitisä käyneet jo nähneetkin. Nykysin Ameriikanlotjapaska on museoauto, mutta lepuuttaa vieläki tarvittaesa lääninhäirikön hermoja. Pitäs oikiastaan kävästä kiipiämäsä se Himosvuoren nousu tuolla vielä kerran
Vehkeen sakastista:
Pannuhuone viimetalavisen nysväämisen jäliltä:
Nousevan auringon maan versio samasta aiheesta. Tämä oli museoajoneuvo jo tullesaan, kovin kaksista kuvaa ei oo vieläkään. Kiva peli, tämmönen kasvatuslaitoksesta päässy, ja katkasuhoitoon lähettämätön on vain liian pitkä ajamaan tuommosella. Ostakaa pois
Joka talosa pitää olla Kuplavolkkari, vaikka se oliski huilannu viimisen pari vuotta tallin perällä... Aadolfin viimisen vittuilun omistaa nykysin Yheksänvuotias tytär, jonka psyykeä taisin vaurioittaa pahasti lahajottamalla tuon sille, nykysin se ei piä muita autoja minään, ko ilimajäähyvolkkareita... Aina vapaaehtonen apumekaanikko kumminki
Viime suvena toinen jälellä olevista aivosoluistani tempasi sitä toista keskiolutpäissään halolla kaaliin, jonka seurauksena aivosoluparka siirty välittömästi suorasääristen hiippakuntaan Sen jäläkeen tämä jälelle jääny sai loistoidean hommata wanaha lava-auto, tuommonen:
Inhottava pensiinimoottori, yök:
Sisäverhoilu on onneks käytännöllinen:
Jos kalenterisa päiviä riittää, eikä ne Mayan retaleet tienneet mistään mitään, tuo saattaa vielä joskus päätyä kotomaisten kilipien väliin, saas nähä
Länsi-Suomen lääninhäirikkö
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
Komia pick-up! Tuonne vaan V8:sia keulalle. Ei tuo Ponikaan pahalta näyttänyt... Menis kait tuollaanen japanialainenkin jossain..
Kuplasta en perusta kun on liian tuores.
Kuplasta en perusta kun on liian tuores.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
^^Voi hyvä tavaton, kutonen (onko blue flame?) ja manuaali, siinähä on ikiliikkuja... Tuoha on niin rock'n'roll justiinsa tuollasella kutosella
-"Miun mielestä kaikellaiset kirkkaat vilkut sekä Penta-vanteet Mersuissa pitäs laissa kieltää, mie en niistä tykkää, piste. Toiset saapi minun puolesta tykätä jos haluaa.."-
® Mesen Porkkana-klubi
® Mesen Porkkana-klubi
Hups, tuli taas hommattua yks projekti...
97 vuotinen Galant. Jakopää poikki, taas.
Samahan se oli tuossa Dyn-4 gallussakin. Ja "sama" konekin. Pienellä erotuksella toki, toinen on Sohc, toinen dohc...
No, mutta tässä on vielä leimaakin, jos koneen sais pikaseen kuntoon, niin sais naikkonenkin ajella uudemmalla autolla...
Tosin niin, buimuri pitäis myyä, jääkö perheeseen vaa 2 galanttia..
97 vuotinen Galant. Jakopää poikki, taas.
Samahan se oli tuossa Dyn-4 gallussakin. Ja "sama" konekin. Pienellä erotuksella toki, toinen on Sohc, toinen dohc...
No, mutta tässä on vielä leimaakin, jos koneen sais pikaseen kuntoon, niin sais naikkonenkin ajella uudemmalla autolla...
Tosin niin, buimuri pitäis myyä, jääkö perheeseen vaa 2 galanttia..
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
kyllä yllättävän moni pärjää ilman autoaVensku_ kirjoitti:Hups, tuli taas hommattua yks projekti...
97 vuotinen Galant. Jakopää poikki, taas.
Samahan se oli tuossa Dyn-4 gallussakin. Ja "sama" konekin. Pienellä erotuksella toki, toinen on Sohc, toinen dohc...
No, mutta tässä on vielä leimaakin, jos koneen sais pikaseen kuntoon, niin sais naikkonenkin ajella uudemmalla autolla...
Tosin niin, buimuri pitäis myyä, jääkö perheeseen vaa 2 galanttia..
Meistä ei kumpikaan. Ja ku vetokykyäkin pitäis vielä olla, mitä tuossa etuvetogalantissa ei hirveemmin ole, 1275kg ko sitä oli...xr kirjoitti:kyllä yllättävän moni pärjää ilman autoa
Nelikossa tais olla 1500 (riittää jotenkuten) ja buimurissa se pari tonnia...
Mersussa ois 2100kg, aina paranis...
Mitenköhän tol kuorma-auto sprintteril saa vetää? Ei o painoja missään... Pistäkää YV:tä jos joku tietää... Tai miksei tähänkin selvennykseksi, mutta tulee vaan OT:tä lisää, mut eihän se tietysti uutta olis
edit: Jaa, tyyppikilvestä jos lukee, tai sitte se 3500kg, 50mm kuulan maksimi... Mut ainakin muistan joskus sprinterin esitteestä lukeneeni että tehdasasenteisellä koukulla 2800kg...
Sprinter W902 208D '96 om601
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Sprinter W903 310D '97 om602
Muita häkkyröitä:
BMW 530d Touring '99, Mazda 323 1,5 '89,
Mitsut: Galant 2,4GDI A '00, Galant 2,0 Stw '98, Galant 2,0 A GLS '97, Lancer GLXi 1,5 '91
Toyota Soarer
Käyttöpeliks tuli tollanen hankittua. Ulkopuoli muuten fiksu kuntoinen paitti
naarmuja siellä täällä ja kuskinoves piäni klohnu joka tullu sisältäpäi
Sisustassa onki sitte pikkasen enemmän fiksattavaa.. Kauhiasta asenneltu lisämittaria joista ei pualekkaa toimi ja muuta pientä idiotismia
Kohtuu hyvät varusteekki ruksittu uutena.
Lasit ja penkit on sähköllä pelaavat, ilmastointi, ajotietokone, Toyotan alkuperäinen hifimpi laitteisto johon kuuluu mm. subwoofer ja 6:n ceedeen vaihtaja, cruise jne.
Mukava ajella kun on automaatti ja tehoa sopivasti
Toyota Soarer JZZ30 -92
W201 2,5d "Rumilus" Tuleva superi?
® Mesen linttaklubi
W201 2,5d "Rumilus" Tuleva superi?
® Mesen linttaklubi