Ruostevapain mersu
Ruostevapain mersu
Mikäs mahtais olla kestävin mersu maaleiltaan? Aikahan tietysti tekee jälkeä kaikkiin, mutta onko joku vanhempi +10v mersu sellainen joka pitää pintansa? Onko sinkkiä missään mallissa?
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Re: Ruostevapain mersu
Tämän palstan ohjeistuksen mukaan tuleva autosi on W124, joka ei ruostu, eikä rikkoudu ikinä. Liikkuukin lähinnä höyryillä, eli ei kuluta mitään. Moottorissa on saksalaisen insinöörin suunnittelutyön jäljiltä juuri optimaalisesti tehoa ja kun kaasua painaa, auto kulkee ikään kuin sukkasillaan ja polttoaineen kulutus on minimaalista, koska se pystytään optimoimaan jostakin taikaruuvista suhteessa tehoihin. Jotkut ovat raportoineet että W124:sen ulkokuoressa olisi havaittu ruostetäpliä, mikä ei hyvin suurella todennäköisyydellä pidä paikkaansa, ja jos pitäisikin, niin auton alustaan ei ruoste ainakaan kyseisessä mestariteoksessa voi levitä. W124:sesta löytyy sinkkiä, smaragdeja ja muita jalometalleja, että niihin hankintapäätös ei tyssää.Kone kirjoitti:Mikäs mahtais olla kestävin mersu maaleiltaan? Aikahan tietysti tekee jälkeä kaikkiin, mutta onko joku vanhempi +10v mersu sellainen joka pitää pintansa? Onko sinkkiä missään mallissa?
Ehkä se pitää 124 hommata
Mulla on muuten ruiskutettavaa sinkkiä, Zinga nimeltään, voi lisätä sinkin jälkeenpäin mihin tarvitsee. Koulun kemian opettajan opein vähempiarvoinen metalli hapettuu ja niin tosiaan näyttää käyvän. Suihkinut sitä vaan sinne missä ruostuu ja tuntuu toimivan. On myrkyllinen, ei saa syödä tai hengittää, menee elimistö epätasapainoon muutamista grammoista. Eikä muutenkaan suihkia muuten kuin siihen malmikasaan.

Tähän ei lisättäväämeissenkeri kirjoitti:tuleva autosi on W124, joka ei ruostu, eikä rikkoudu ikinä. Liikkuukin lähinnä höyryillä, eli ei kuluta mitään. Moottorissa on saksalaisen insinöörin suunnittelutyön jäljiltä juuri optimaalisesti tehoa ja kun kaasua painaa, auto kulkee ikään kuin sukkasillaan ja polttoaineen kulutus on minimaalista, koska se pystytään optimoimaan jostakin taikaruuvista suhteessa tehoihin. Jotkut ovat raportoineet että W124:sen ulkokuoressa olisi havaittu ruostetäpliä, mikä ei hyvin suurella todennäköisyydellä pidä paikkaansa, ja jos pitäisikin, niin auton alustaan ei ruoste ainakaan kyseisessä mestariteoksessa voi levitä. W124:sesta löytyy sinkkiä, smaragdeja ja muita jalometalleja, että niihin hankintapäätös ei tyssää.

Re: Ruostevapain mersu
Tämä kohta koskee vain 200D -malleja. Kaikissa muissa tehoa on liikaa.Meissenkeri kirjoitti:Moottorissa on saksalaisen insinöörin suunnittelutyön jäljiltä juuri optimaalisesti tehoa