Ruostevapain mersu

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
Kone
Viestit: 845
Liittynyt: 14.11.2010 12:17

Ruostevapain mersu

Viesti Kirjoittaja Kone »

Mikäs mahtais olla kestävin mersu maaleiltaan? Aikahan tietysti tekee jälkeä kaikkiin, mutta onko joku vanhempi +10v mersu sellainen joka pitää pintansa? Onko sinkkiä missään mallissa?
Avatar
cmeli
aktiivimeseläinen
Viestit: 1080
Liittynyt: 03.2.2006 13:19
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja cmeli »

2004--> eteenpäin kaikki
ajossa BMW X3 2.0dXdrive, ex: w205, 220cdi, w204,180cdi A facelift, W203, 220cdi facelift, bmw 118d, bmw 320d, W203 C200K aut, w202 200cdi aut, w202 280 aut.+ useita merkkejä joita ei autoksi kannata kutsua.
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Re: Ruostevapain mersu

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Kone kirjoitti:Mikäs mahtais olla kestävin mersu maaleiltaan? Aikahan tietysti tekee jälkeä kaikkiin, mutta onko joku vanhempi +10v mersu sellainen joka pitää pintansa? Onko sinkkiä missään mallissa?
Tämän palstan ohjeistuksen mukaan tuleva autosi on W124, joka ei ruostu, eikä rikkoudu ikinä. Liikkuukin lähinnä höyryillä, eli ei kuluta mitään. Moottorissa on saksalaisen insinöörin suunnittelutyön jäljiltä juuri optimaalisesti tehoa ja kun kaasua painaa, auto kulkee ikään kuin sukkasillaan ja polttoaineen kulutus on minimaalista, koska se pystytään optimoimaan jostakin taikaruuvista suhteessa tehoihin. Jotkut ovat raportoineet että W124:sen ulkokuoressa olisi havaittu ruostetäpliä, mikä ei hyvin suurella todennäköisyydellä pidä paikkaansa, ja jos pitäisikin, niin auton alustaan ei ruoste ainakaan kyseisessä mestariteoksessa voi levitä. W124:sesta löytyy sinkkiä, smaragdeja ja muita jalometalleja, että niihin hankintapäätös ei tyssää.
Avatar
Kone
Viestit: 845
Liittynyt: 14.11.2010 12:17

Viesti Kirjoittaja Kone »

Ehkä se pitää 124 hommata :) Mulla on muuten ruiskutettavaa sinkkiä, Zinga nimeltään, voi lisätä sinkin jälkeenpäin mihin tarvitsee. Koulun kemian opettajan opein vähempiarvoinen metalli hapettuu ja niin tosiaan näyttää käyvän. Suihkinut sitä vaan sinne missä ruostuu ja tuntuu toimivan. On myrkyllinen, ei saa syödä tai hengittää, menee elimistö epätasapainoon muutamista grammoista. Eikä muutenkaan suihkia muuten kuin siihen malmikasaan.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29374
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

meissenkeri kirjoitti:tuleva autosi on W124, joka ei ruostu, eikä rikkoudu ikinä. Liikkuukin lähinnä höyryillä, eli ei kuluta mitään. Moottorissa on saksalaisen insinöörin suunnittelutyön jäljiltä juuri optimaalisesti tehoa ja kun kaasua painaa, auto kulkee ikään kuin sukkasillaan ja polttoaineen kulutus on minimaalista, koska se pystytään optimoimaan jostakin taikaruuvista suhteessa tehoihin. Jotkut ovat raportoineet että W124:sen ulkokuoressa olisi havaittu ruostetäpliä, mikä ei hyvin suurella todennäköisyydellä pidä paikkaansa, ja jos pitäisikin, niin auton alustaan ei ruoste ainakaan kyseisessä mestariteoksessa voi levitä. W124:sesta löytyy sinkkiä, smaragdeja ja muita jalometalleja, että niihin hankintapäätös ei tyssää.
Tähän ei lisättävää 8) Tosin 123 on mieluisampi kokonaisuus mutta niissä on jo joitain ruostekukkia.
Juhanit
Viestit: 1411
Liittynyt: 27.4.2008 7:47

Re: Ruostevapain mersu

Viesti Kirjoittaja Juhanit »

Meissenkeri kirjoitti:Moottorissa on saksalaisen insinöörin suunnittelutyön jäljiltä juuri optimaalisesti tehoa
Tämä kohta koskee vain 200D -malleja. Kaikissa muissa tehoa on liikaa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”