
palovaurion kärsineen moottorin korjaus
palovaurion kärsineen moottorin korjaus
Eli mitä mieltä olette minkälaien homman korjata moottori joka kärsinyt palovaurion. Muovit sulanut päältä. Kyseessä om606 mylly . Tiivisteet ja pesu? Kirjoitettu puhelimella,koittakaa ottaa selvää 

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi
huonossa lykyssä lohko linkussa jne mut hankala arvioida näkemätä mitään. Tuskin tosin osaisin kertoa vaikka näkisinkin. jos venakoppa yms alumiinit on vielä ehjänä niin uskosin että toimivan saa pienellä laitolla
Koita käyntiin sitä enstöikses niin seleviää että paljoko lykkää öljyä pihalle jne 


Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Nyt pääs koneellakin pyörähtään, joo aika raakasti oli väykky palanut, takapuskuri oli ainoastaan jäänyt ehjäksi korin osista kuskin etuvalon kanssa
mutta konetta tutkiskelin ja päälleppäin ei näkynyt, että olisi venakopat (sen päällä ollut muovi oli sulanut tunnistamattomaksi möykyksi) tai muut koneen osat sulaneet, mitä nyt suodatin jalan kansi oli vähän muuttanut muotoa, eikös se ole jonnin sortin muovia siinä kans?
ajatus oli aluksi tämmönen.
-kone irti palaneesta raadosta
-pesu liuotin aineilla että saapi enimpiä p*skoja irti
-osiksi ja puhistelu ulukua ja sisältä paremmin
-uudet tiivisteet, laakerit yms asiaan kuuluvat
mutta pitäisiko lohkokin käyttää mitattavana ettei oo lämpö vääntäny sitä kieroksi?
vinkkejä, ajatuksia, kerro mitä mietit


ajatus oli aluksi tämmönen.
-kone irti palaneesta raadosta
-pesu liuotin aineilla että saapi enimpiä p*skoja irti
-osiksi ja puhistelu ulukua ja sisältä paremmin
-uudet tiivisteet, laakerit yms asiaan kuuluvat
mutta pitäisiko lohkokin käyttää mitattavana ettei oo lämpö vääntäny sitä kieroksi?
vinkkejä, ajatuksia, kerro mitä mietit

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä
® Mesen Coupeklubi
® Mesen Coupeklubi
useita palaneita autoja purkaneena voin sanoa että pitää olla alumiinit sulanu ku kone on käyttökelvoton. Jos suodatinkotelon muovikin ehjä niin ei muutaku pesua ja putsausta. Vähä venttiilikoppaan tiivistettä ja menoksi! Tuli on siitä jännä noissa autopaloissa kun se enemmän polttaa ylöspäin. Sotkee kamalasti nuo kaikki muovit ja konepellin eristeet....