Tämmönen tuli hankittua.
- kytkinlevy
Tämmönen tuli hankittua.
En ole häävi kuvaaja, mutta kyllä noista käsityksen saa.
Tätä olisi tarkoitus nyt pitää, kunhan vain kestäisi. 300 000 on mittarissa.
Viimeksi muokannut kytkinlevy, 10.9.2012 21:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TCB.
- kytkinlevy
Menipäs minulta pitkään huomata tämä. Onnea vaan autolle ja omistajalle!
Miten matalan oloiset oviaukot tuossa on? Olen pari kertaa kolhaissut pääni taksireissulla ovenpieleen. Olen pitänyt syynä, että olen ajellut kaapeilla jo 7 vuotta. Nyt kun on pihassa matala ja leveä, eikä ole päätä tullut lyödyksi, olen ajatellut funtsia, että onko nykyisissä henkilöautoissa kovin matalat oviaukot.
320CDI liikuttanee tuota ihan rivakasti.
Miten matalan oloiset oviaukot tuossa on? Olen pari kertaa kolhaissut pääni taksireissulla ovenpieleen. Olen pitänyt syynä, että olen ajellut kaapeilla jo 7 vuotta. Nyt kun on pihassa matala ja leveä, eikä ole päätä tullut lyödyksi, olen ajatellut funtsia, että onko nykyisissä henkilöautoissa kovin matalat oviaukot.
- kytkinlevy
Kiitokset!Höömy kirjoitti:Menipäs minulta pitkään huomata tämä. Onnea vaan autolle ja omistajalle!
Itsellä kokoa on 190/110, ja hyvin mielestäni on tilaa ovissa, niinkuin sisälläkin.
Kyllä se reilu 200hv ainakin alkuun aiheutti leveän hymyn naamalle, mutta nyt on jo pikku softan muutos ruvennut ajatuksiin eksymään..
Vääntö on kyllä minulle se juttu.
E: Onneksi sai ton pätkän hoidettua kerralla, aika huimat kulut ovat Santanderilla. Ei siinä autokuumeessa tullut järin tarkkaan selvitettyä asiaa..
Viimeksi muokannut kytkinlevy, 08.9.2012 20:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
TCB.
- kytkinlevy
Voisiko joku viisaampi valottaa, että mikä mahtaa olla tuon vakionopeudensäätimenvivusta tulevan nopeuden säädön/rajoittimen tarkoitus? Eli, kun siihen viikseen syttyy keltainen valo ja nopeutta voi näytöllä muutella 80, 90. 100 etc.
Näillä minun todella asiantuntevilla ja täsmällisillä termeillä en oikein haullakaan löytänyt.
E: typoja.
Näillä minun todella asiantuntevilla ja täsmällisillä termeillä en oikein haullakaan löytänyt.
E: typoja.
TCB.
- kytkinlevy
Code Текст
M32 CAPACITY 3,2 LITER
U15 Unknown
U16 Unknown
053 YEAR OF MODIFICATION 02/2
06N Unknown
213 PARAMETER STEERING
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
231 Unknown
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
293 Unknown
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
380 Unknown
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
525 Unknown
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
550 TRAILER COUPLING
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
615 Unknown
645 WINTER TIRES M + S
803 AEJ 06/1/M/X
819 CD CHANGER
840 DARK TINTED GLASS
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL
730A Unknown
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
239L ULM BRANCH
250B Unknown
197U OBSIDIAN BLACK - METALLIC PAINT
731A Unknown
Osa on jostain syystä "Unknown".. Mikähän tuo "AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR" mahtaa olla?
M32 CAPACITY 3,2 LITER
U15 Unknown
U16 Unknown
053 YEAR OF MODIFICATION 02/2
06N Unknown
213 PARAMETER STEERING
220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS)
231 Unknown
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB
287 THROUGH-LOADING FEATURE
293 Unknown
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
380 Unknown
414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
525 Unknown
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
550 TRAILER COUPLING
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
615 Unknown
645 WINTER TIRES M + S
803 AEJ 06/1/M/X
819 CD CHANGER
840 DARK TINTED GLASS
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO)
915 FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
988 REG. DOC. AND COC CERTIFICATE WITH EC TYPE LABEL
730A Unknown
2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY
202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN
239L ULM BRANCH
250B Unknown
197U OBSIDIAN BLACK - METALLIC PAINT
731A Unknown
Osa on jostain syystä "Unknown".. Mikähän tuo "AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR" mahtaa olla?
TCB.
Kun se keltainen valo palaa on käytössä rajoitintoiminto.
Jos näppäät näyttöön esim. 90km/h auto ei kulje sen kovempaa.
Mielestäni aika turha varuste
Sehän kytketään päälle/pois painamalla viiksen päästä, kuten olet varmaan huomannut.
"AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR" tarkoittaa automaattisesti himmentyvää taustapeiliä.
Sehän kytketään päälle/pois painamalla viiksen päästä, kuten olet varmaan huomannut.
"AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR" tarkoittaa automaattisesti himmentyvää taustapeiliä.
- kytkinlevy
No juu, tuon olen huomannut ja sitä vähän ihmetellyt, että onko tuo nopeuden rajoittaminen sen ainoa funktio. En ole keksinyt vielä käyttöä..Leemu kirjoitti:Kun se keltainen valo palaa on käytössä rajoitintoiminto.
Kiitokset.
TCB.
Ovet on nykyään ongelma. eilenkin kun mersutapahtumassa helsingin jäähallilla kävin, niin joka ikisessä autossa lyö päänsä oven karmiin, ensimäisenä huomasin sen kun kävin aikanaan uutta w211 koeajamassa.Höömy kirjoitti:Miten matalan oloiset oviaukot tuossa on? Olen pari kertaa kolhaissut pääni taksireissulla ovenpieleen. Olen pitänyt syynä, että olen ajellut kaapeilla jo 7 vuotta. Nyt kun on pihassa matala ja leveä, eikä ole päätä tullut lyödyksi, olen ajatellut funtsia, että onko nykyisissä henkilöautoissa kovin matalat oviaukot..
Sen saa salasanan taakse. Anna auto lapselle lainaan niin voit varmistaa ettei sillä tehdä ylilyöntejä. Kun painaa kickdownin pohjaan, niin ko rajoitin sammuu. ylös ja alas muuttuu kymmenet kilometrit, itseä kohti vetäessä ykköset, saat vaikka 83kmh rajaksi.kytkinlevy kirjoitti:No juu, tuon olen huomannut ja sitä vähän ihmetellyt, että onko tuo nopeuden rajoittaminen sen ainoa funktio. En ole keksinyt vielä käyttöä
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
- kytkinlevy
Tuo kuulostaa jo joltain! Saako sen salasanan itse asetettua, vai pitääkö viedä piuhan päähän?Sergey kirjoitti:Ovet on nykyään ongelma. eilenkin kun mersutapahtumassa helsingin jäähallilla kävin, niin joka ikisessä autossa lyö päänsä oven karmiin, ensimäisenä huomasin sen kun kävin aikanaan uutta w211 koeajamassa.Höömy kirjoitti:Miten matalan oloiset oviaukot tuossa on? Olen pari kertaa kolhaissut pääni taksireissulla ovenpieleen. Olen pitänyt syynä, että olen ajellut kaapeilla jo 7 vuotta. Nyt kun on pihassa matala ja leveä, eikä ole päätä tullut lyödyksi, olen ajatellut funtsia, että onko nykyisissä henkilöautoissa kovin matalat oviaukot..
Sen saa salasanan taakse. Anna auto lapselle lainaan niin voit varmistaa ettei sillä tehdä ylilyöntejä. Kun painaa kickdownin pohjaan, niin ko rajoitin sammuu. ylös ja alas muuttuu kymmenet kilometrit, itseä kohti vetäessä ykköset, saat vaikka 83kmh rajaksi.kytkinlevy kirjoitti:No juu, tuon olen huomannut ja sitä vähän ihmetellyt, että onko tuo nopeuden rajoittaminen sen ainoa funktio. En ole keksinyt vielä käyttöä
TCB.