![Kuva](http://img32.imageshack.us/img32/8031/img0238iz.jpg)
![Kuva](http://img259.imageshack.us/img259/2151/img0240o.jpg)
![Kuva](http://img208.imageshack.us/img208/8556/img0242pr.jpg)
![Kuva](http://img815.imageshack.us/img815/3215/img0243ps.jpg)
![Kuva](http://img266.imageshack.us/img266/3562/img0241ve.jpg)
En ole häävi kuvaaja, mutta kyllä noista käsityksen saa.
Tätä olisi tarkoitus nyt pitää, kunhan vain kestäisi. 300 000 on mittarissa.
Kiitokset!Höömy kirjoitti:Menipäs minulta pitkään huomata tämä. Onnea vaan autolle ja omistajalle!
Miten matalan oloiset oviaukot tuossa on? Olen pari kertaa kolhaissut pääni taksireissulla ovenpieleen. Olen pitänyt syynä, että olen ajellut kaapeilla jo 7 vuotta. Nyt kun on pihassa matala ja leveä, eikä ole päätä tullut lyödyksi, olen ajatellut funtsia, että onko nykyisissä henkilöautoissa kovin matalat oviaukot.
320CDI liikuttanee tuota ihan rivakasti.
No juu, tuon olen huomannut ja sitä vähän ihmetellyt, että onko tuo nopeuden rajoittaminen sen ainoa funktio. En ole keksinyt vielä käyttöä..Leemu kirjoitti:Kun se keltainen valo palaa on käytössä rajoitintoiminto.
Jos näppäät näyttöön esim. 90km/h auto ei kulje sen kovempaa.
Mielestäni aika turha varuste![]()
Sehän kytketään päälle/pois painamalla viiksen päästä, kuten olet varmaan huomannut.
"AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR" tarkoittaa automaattisesti himmentyvää taustapeiliä.
Ovet on nykyään ongelma. eilenkin kun mersutapahtumassa helsingin jäähallilla kävin, niin joka ikisessä autossa lyö päänsä oven karmiin, ensimäisenä huomasin sen kun kävin aikanaan uutta w211 koeajamassa.Höömy kirjoitti:Miten matalan oloiset oviaukot tuossa on? Olen pari kertaa kolhaissut pääni taksireissulla ovenpieleen. Olen pitänyt syynä, että olen ajellut kaapeilla jo 7 vuotta. Nyt kun on pihassa matala ja leveä, eikä ole päätä tullut lyödyksi, olen ajatellut funtsia, että onko nykyisissä henkilöautoissa kovin matalat oviaukot..
Sen saa salasanan taakse. Anna auto lapselle lainaan niin voit varmistaa ettei sillä tehdä ylilyöntejä. Kun painaa kickdownin pohjaan, niin ko rajoitin sammuu. ylös ja alas muuttuu kymmenet kilometrit, itseä kohti vetäessä ykköset, saat vaikka 83kmh rajaksi.kytkinlevy kirjoitti:No juu, tuon olen huomannut ja sitä vähän ihmetellyt, että onko tuo nopeuden rajoittaminen sen ainoa funktio. En ole keksinyt vielä käyttöä
Tuo kuulostaa jo joltain! Saako sen salasanan itse asetettua, vai pitääkö viedä piuhan päähän?Sergey kirjoitti:Ovet on nykyään ongelma. eilenkin kun mersutapahtumassa helsingin jäähallilla kävin, niin joka ikisessä autossa lyö päänsä oven karmiin, ensimäisenä huomasin sen kun kävin aikanaan uutta w211 koeajamassa.Höömy kirjoitti:Miten matalan oloiset oviaukot tuossa on? Olen pari kertaa kolhaissut pääni taksireissulla ovenpieleen. Olen pitänyt syynä, että olen ajellut kaapeilla jo 7 vuotta. Nyt kun on pihassa matala ja leveä, eikä ole päätä tullut lyödyksi, olen ajatellut funtsia, että onko nykyisissä henkilöautoissa kovin matalat oviaukot..
Sen saa salasanan taakse. Anna auto lapselle lainaan niin voit varmistaa ettei sillä tehdä ylilyöntejä. Kun painaa kickdownin pohjaan, niin ko rajoitin sammuu. ylös ja alas muuttuu kymmenet kilometrit, itseä kohti vetäessä ykköset, saat vaikka 83kmh rajaksi.kytkinlevy kirjoitti:No juu, tuon olen huomannut ja sitä vähän ihmetellyt, että onko tuo nopeuden rajoittaminen sen ainoa funktio. En ole keksinyt vielä käyttöä