W140 projektiksi?
W140 projektiksi?
Elikkä olisi etupusun saanut ässä tarjolla ja kyselenkin onkos kuinka vaikeaa osia hommata ja hintavia?
Yleensä oletuksenani on että ässät kalliita pitää ja osat hintavia ja ei-oota.
Olisi puskin+etulokari+?napa?+alatukivarsi solmussa+umpio kans muute pellit suorat.
Mitäs kannattaa tarkistaa ässää ostaessa ?
Pitkäksi projektiksi ajattelin mutta on muitakin ehdokkaita tarjolla.
Yleensä oletuksenani on että ässät kalliita pitää ja osat hintavia ja ei-oota.
Olisi puskin+etulokari+?napa?+alatukivarsi solmussa+umpio kans muute pellit suorat.
Mitäs kannattaa tarkistaa ässää ostaessa ?
Pitkäksi projektiksi ajattelin mutta on muitakin ehdokkaita tarjolla.
Mada mada dane
W201 -85 2.0i
W124 TE Brabus 3.6 4matic
+puolen tusinaa muita projekteja
W201 -85 2.0i
W124 TE Brabus 3.6 4matic
+puolen tusinaa muita projekteja
Re: W140 projektiksi?
Kaikkia osia saa sekä uutena että käytettynä. Hinnat ei kovin korkeita mielestäni ole, vaikka joissain tietyissä on vähän ässä-lisää. Tietenkin harvinaiset osat kuten esim. jalopuulistat on tonnin uutena mutta perus jarruosat yms. alapallot ja tukivarret on aika lailla samoissa hinnoissa kuin w124 sun muissa. Kannattaa vähän katsoa mistä ostaa.Smuge kirjoitti:Elikkä olisi etupusun saanut ässä tarjolla ja kyselenkin onkos kuinka vaikeaa osia hommata ja hintavia?
Yleensä oletuksenani on että ässät kalliita pitää ja osat hintavia ja ei-oota.
Olisi puskin+etulokari+?napa?+alatukivarsi solmussa+umpio kans muute pellit suorat.
Mitäs kannattaa tarkistaa ässää ostaessa ?
Pitkäksi projektiksi ajattelin mutta on muitakin ehdokkaita tarjolla.
Ostaessa kannattaa tarkistaa auto niin kuin mitä tahansa autoa ostaessa. Erityisiä kohteita voisi olla esim. sähkölaitteet ja niiden toimivuus, moottorin johtosarja ja ylätukivarsien kiinnitys koriin (usein ruosteessa). Jos autossa on nahkasisusta niin penkeissä ei pitäisi hyvällä pidolla olla minkäänlaista kulumisen merkkiä vielä 300tkm kohdalla. Vaalea nahka voi toki olla likainen jos ei ole putsailtu.
Itse ostin pari vuotta sitten ylätukivarren KL-varaosista 270€ hintaan. Nyt ostin saman valmistajan (Lemförder) varren motonetistä 160€ hintaan.
Ja jos osille on tarvetta, niin mulla on kaikki nuo luettelemasi paitsi puskuri. Voisin myydä vaikka koko etukelkan halvalla niin saat rakentaa sen viimeisen päälle kuntoon.
® Mesen V8 Klubi
Re: W140 projektiksi?
Aluksi ainakin se että se on varustettu mahdollisimman suurella BENSIINImoottorillaSmuge kirjoitti: Mitäs kannattaa tarkistaa ässää ostaessa ?
jos auto on facelifti niin varaudu siihen että etupuskurista joudut maksamaan "kromeineen" yli 1000e.
Uusi oli muistaakseni listoineen yli 3000e.
Mieluusti 12:nen ja mikä toivottua... 7.3 AMG.
Uusi oli muistaakseni listoineen yli 3000e.
Khyyl..Juhanit kirjoitti:
Aluksi ainakin se että se on varustettu mahdollisimman suurella BENSIINImoottorilla
Mieluusti 12:nen ja mikä toivottua... 7.3 AMG.
Kyllähän ns. normi kulutus osat on ihan kohtuu hintasia ja vielä saakin hyvin. Jos moottorista puhutaan niin ainahan se voima houkuttaa, mutta kyllä esim. 300 SE 3,2 litrasella kuutosella kuljettaa tosi hyvin, eikähän nämä autot ole tehty miksikään sportti-raketeiksi vaan arvokkaaseen kruisailuun...
Nyky kulkimet:
- W 140 / 300 SE, vm.-91
- W 211 / E 500, Air Matic, 7-G, vm.-04
- W 124 / 230 TE, vm. -91
ex.
- W 210 / E 320 vm.-98
- W 210 / E 240 vm.-98
- W 210 / E 430 4-matic vm.-01
- 260 E vm.- 89
The best or nothing...
- W 140 / 300 SE, vm.-91
- W 211 / E 500, Air Matic, 7-G, vm.-04
- W 124 / 230 TE, vm. -91
ex.
- W 210 / E 320 vm.-98
- W 210 / E 240 vm.-98
- W 210 / E 430 4-matic vm.-01
- 260 E vm.- 89
The best or nothing...
Kutosella ei möhköä kannata ottaa. Kasilla pääsee samoihin kulutuslukemiin ja tehoa on sitten tarpeentullen enemmän.
Isäukko tuommoisella 300SE:llä ajeli ja kirosi että kuluttaa aivan tolkuttomasti. Eli jos vaan pääsee vaikuttamaan moottorin kokoon, niin vähintään V8.
Isäukko tuommoisella 300SE:llä ajeli ja kirosi että kuluttaa aivan tolkuttomasti. Eli jos vaan pääsee vaikuttamaan moottorin kokoon, niin vähintään V8.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Eli 4.2 V8 koneena ja käyttö kustannukset mietityttäny vaikka köyhästä se vaa tuntuu
Varaosat on omana ammattina ja kyllähän noita osia näyttää olevan alustaa mut esim. tuo puskinta ei ole eikä alatukivarttakaan uutta..
Täytyy kuiteskii ensin tutkia tarkemmin mitä kaikkea tarvii ja mikä se lopullinen hinta-arvio on ku niputan kasaan.
Tarttis kyl saada se jokin avokin talliin ja MB muita vanhempia S sarjoja katsonut...
Varaosat on omana ammattina ja kyllähän noita osia näyttää olevan alustaa mut esim. tuo puskinta ei ole eikä alatukivarttakaan uutta..
Täytyy kuiteskii ensin tutkia tarkemmin mitä kaikkea tarvii ja mikä se lopullinen hinta-arvio on ku niputan kasaan.
Tarttis kyl saada se jokin avokin talliin ja MB muita vanhempia S sarjoja katsonut...
Mada mada dane
W201 -85 2.0i
W124 TE Brabus 3.6 4matic
+puolen tusinaa muita projekteja
W201 -85 2.0i
W124 TE Brabus 3.6 4matic
+puolen tusinaa muita projekteja
Nooh jos 300 turbotiiseli löytyy niin silloin kyllä. Auto on matka-ajoon kuin tehty ja dieselillä se kuljettaa vieläpä edukkaasti.eseestie kirjoitti:Kutosella ei möhköä kannata ottaa.
Kasin potkut ja äänet siitä puuttuu mutta kuitenkin tuntuu hyvin Mersumaiselta kutosdieselin "lotkotuksineen" ja murinoineen.
® Mesen Porkkana-klubi
Ja tuota dieseliä täytyy piristää että saa tuon panssarivaunun liikkeelle. Vakiotehoilla lienee onnetonta.Wikke kirjoitti:Nooh jos 300 turbotiiseli löytyy niin silloin kyllä. Auto on matka-ajoon kuin tehty ja dieselillä se kuljettaa vieläpä edukkaasti.eseestie kirjoitti:Kutosella ei möhköä kannata ottaa.
Kasin potkut ja äänet siitä puuttuu mutta kuitenkin tuntuu hyvin Mersumaiselta kutosdieselin "lotkotuksineen" ja murinoineen.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
Eipä tuo liian pieni pensakrematoriokaan mikään ylpeydenaihe ole.Sergey kirjoitti:pyhäinhäväistys se on laittaa limusiinitason autoon joku haiseva savuttava tehoton ja onneton raktorin moottori.
EX W115 280E TC -75 (Avatar)
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!
S123 300TD -84 Antiikkiromu
W126 500SE -83 Antiikkiromu
® Mesen linttaklubi
® Mesen V8 Klubi
No fiberglass shit, just rusty steel!