
Hieno auto, onnea hankinnalle..

Korotettu accord.pjj53 kirjoitti:Ja koeajojen perusteella ajelen mieluummin möllillä kuin esim. Honda CRV:llä. Tilatkin ovat paremmat. (Ei kait se CRV ole kuin korotettu, pieni, farmariauto?)
Ei.pjj53 kirjoitti:Kannattaako suuttimen tiivisteet vaihtaa ennen kuin on havaittavaa vuotoa?
Joo, se CR-V on parempi maantiellä jos se on kestopäällystettä. Matalampi, luokkaa pienempi auto> soratiet ja metsäautotiet menee sitten mukavammin ML:llä.Eihän tuo mölli pärjää ajo-ominaisuuksissa S211 4matic-airmatic -meselle, mutta käyttötarkoitus ratkaisee. Ja koeajojen perusteella ajelen mieluummin möllillä kuin esim. Honda CRV:llä. Tilatkin ovat paremmat. (Ei kait se CRV ole kuin korotettu, pieni, farmariauto?)
Asioita, joista voi olla montaa mieltä. Tosiasia on kuitenkin se, että CR-V:ssä on omassa kokoluokassaan hyvät tilat ja ne ovat kaikkea muuta kuin pikkuauton tilat. Tavan autoon verrattuna maavaraa löytyy hivenen enemmän ja vaikka kuinka irvaillaan CR-V:n nelivedosta, takapyörät joka tapauksessa auttavat auton etenemistä. Vai meinaatko, että neljän vuoden aikana yhtäaikaa olleet kaksi CR-V:tä ja niistä saadut omakohtaiset kokemukset ovat puppua?Mitä järkeä on hankkia maasturilta näyttävä auto, jossa ei ole mitään ajo-ominaisuuksia (edes maastossa) ja pikkuauton tilat (sopiiko paimenkoira + joku matkalaukku taakse)?
Kerran olen venttaillut vartin verran ja taas mentiin...Toisella oli ajettu n. 110 tkm ja toisella 195 tkm ennen autonvaihtoa, joten tuon aikaa vetävät ainakin.Jotenka summasummaarum. Hondalla pääsee talvitietä umpeen perille, mutta takaisin tulosta ei ole varmuutta, tai sitten on odotettava vähintään 2 - 3 tuntia, ennenkuin taas takaset vetävät. Kuinka kauan sitten vetävät?
Itekkin himoinnut toisaalta ML:ää mutta kun mua pikkasen on hirvittänyt ne rempat mitä firman entinen toimari jotu teettään kun meni yli 300tkmpetri.n kirjoitti:Kokemusta myös Hondasta sen verran, että kerran kaverin kanssa mentiin auraamatonta metsäautotietä. Mulla ( lue vaimolla ) oli silloin ML 270 ja ajoin edellä. Molemmat päästiin perille.
Tien päässä kääntäissä Hondan takarenkaat lopettivat vetämisen, kun järjestelmä oli yli kuormittunut. Möllillä hinattiin pois.
Jotenka summasummaarum. Hondalla pääsee talvitietä umpeen perille, mutta takaisin tulosta ei ole varmuutta, tai sitten on odotettava vähintään 2 - 3 tuntia, ennenkuin taas takaset vetävät. Kuinka kauan sitten vetävät?
Mölli on ollut ajettavuudeltaan paras auto mitä meillä on koskaan ollut. Maasto-ominaisuudet riittivät metsäkonekuljettajan ammatissa aina ja kaikkialla. Koskaan ei tarvinnut hinata metsästä pois. Kyseinen auto oli varustettu alennusvaihteistolla.
Harmittaa vieläkin, kun vaimo meni vaihtamaan pois. Mersu, kun ei kestä yli 300000 kilometriä ajaa. Alkaa kuulemma valtava remontti kierre.
Ne naiset, ne naiset.
Mahdoton on todellista. Tosielämän havaintoja tällaista on saatu ja koeajokin ajettu.isk kirjoitti:Kilpasarjaksi oli valittu haastava, eli plusmiinus kymppitonnilla 04-05-vuotinen W163.
Enminämitään. Tuollainen tuli siis perhepiiriin, itse jatketaan ihan samoilla rieskoilla kuin ennenkin. Saksanseikkailuista turinoin lyhyesti jo tuossa edellisellä sivulla.Ruoja kirjoitti:Mitäsenyt
Ainakin V10, V6 ja R5 -dieselillä. Naapurin V10 touareg on ollut jo 5 kk vaihdelaatikkorempassa (ei raaskinu ostaa uutta kaksoiskytkinlaatikkoa =7500 ekee + asennus). Ei muuta kokemusta.Sergey kirjoitti:Tulipas tässä mieleen että jotta koska kun ajelin vw touaregin perässä, niin kuinka sen laita? Onko siitä möllin kilpailijaksi? Minkälaisilla diesel koneilla sitä on saanut?